Gå til innhold

Babyboom 2021?


sommerfugl154

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjedelig at vi begge fikk besøk på vår felles IKM-dag :( Skikkelig dritt, jeg hadde håpet i det lengste for deg her nå! Håper pittelitt til om det ikke har kommet noe mer hos deg?

Veldig fint og positivt innlegg ang. termin på de forskjellige månedene. Jeg har selv født i februar, mai og august og kan bekrefte at alle månedene har sin sjarm og til syvende og sist så blir den måneden ens egen baby blir født i helt perfekt ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Neutral90 said:

Dette var en fin oppsummering 😍

Takk💓 så hyggelig sagt!

17 hours ago, babycodex said:

Uff så utrolig leit. Elsket for øvrig dette innlegget. Jeg skal også binge the crown og syntes synd på meg selv i helgen ved negativ test, men det er lov på slike dager ♥️ Jeg skal gå tilbake til dette innlegget når jeg er klar for motivasjon igjen. Takk for det. 

Ja.. Men jeg har ikke blødd noe mer, så tviholder på håpet til det siste! Tusen takk for koselig melding 💓

17 hours ago, Anonymapekatt said:

Dette positive innlegget likte jeg! ❤️ 

Så bra 😊💓 Viktig å prøve å være positiv!

16 hours ago, Lily92 said:

For et fint innlegg!😊 Håper det er greit at jeg tok skjermbilde av dette:) skal brukes som motivasjon når jeg trenger å se positivt på ny prøveperiode 😊

Så utrolig hyggelig at du fikk nytte av det! Selvfølgelig er det greit! Bare veldig koselig å vite at mine egne ord også kan være til oppmuntring for andre :)💓 Dere er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Godis said:

Har det kommet mer blod? 😌 Ellers veldig fine tanker om eventuelle kommende prøveperioder 🥰

Så hyggelig at du syntes det 😍

2 hours ago, Amatariel said:

Så kjedelig at vi begge fikk besøk på vår felles IKM-dag :( Skikkelig dritt, jeg hadde håpet i det lengste for deg her nå! Håper pittelitt til om det ikke har kommet noe mer hos deg?

Veldig fint og positivt innlegg ang. termin på de forskjellige månedene. Jeg har selv født i februar, mai og august og kan bekrefte at alle månedene har sin sjarm og til syvende og sist så blir den måneden ens egen baby blir født i helt perfekt ♥

Ja til syvende og sist så har det null å si! 🥰👶🏻💓 Men veldig koselig å forestille seg babytid til ulike deler av året. Tanken om å bli mamma blir mer ekte da føler jeg. Hvis det gir mening?

Bortsett fra det, så er det ikke kommet noe mer blod i dag, det var kun noen lyserosa flekker på papiret i går kveld. Så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Slitsomt å veksle sånn mellom skuffelse og håp!  

Har ikke noen smerter og føler meg heller ikke varm og svett som jeg blir når jeg får mensen (typ hetetokter). Heller det motsatte, fryser.

 Så det blir jo spennende å se 🤔 Uansett utfall så er det ikke før kort lutealfase i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vekslingen du beskriver kjenner jeg meg alt for godt igjen i! Det er utrolig mentalt utmattende😶 Håper du får klarhet snart og at neste runde går din vei❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Godis said:

Tar du fremdels graviditetstester? Ingen synlig strek? 😕

Hei!

Takk som spør, i dag er jeg 13DPO og fikk negativ test i morges. Ikke noe blod i går, men i dag var det litt mer av det samme lyserosa.

Tror likevel at mensen kommer nå, med negative tester og litt murringer i magen. Det får jeg svaret på i løpet av dagen!

Men det som er positivt er jo en lenger lutealfase da, på hele 12 dager 😁 Det skulle være nok til at et egg kan feste seg om jeg får like lang lutealfase neste gang.

I følge flo er neste EL 9. Desember. Det håper jeg stemmer og at jeg får EL litt tidligere den neste syklusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Noldi said:

Bahh, kjedelig hvis det er mensen, men det virker som du ikke blir helt ødelagt av tanken og det er jo kjempebra!😍 

Jaa.. veldig slitsomt å lure hele tiden 🤯 Samtidig må jeg jo bare prøve å finne det positive i en kjedelig situasjon. Fordi som mannen sa: Vi sliter jo ikke?! Vi har jo kun prøvd to måneder og jeg sitter her og føler det har vart en evighet. Skikkelig tullete!

Så da prøver jeg bare å instille meg på det "verste" for å ikke bli skuffet, men må jo innrømme at det er kjedelig. Fort gjort for min del å krisemaksimere også, så prøver hardt å motvirke det 😅 Derfor prøver jeg å brette opp armene og dra frem det positive i situasjonen for min egen del :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD1

I dag kom mensen på ordentlig, så da blir det ny sjanse i desember!

Foreløpig beregnet EL på CD20, så vi får se om det stemmer denne gangen:)

 

Det blir i allefall babyplan shopping idag!

 

Ønsker alle sammen en god helg 💓🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du rekker en ny pp i desember iallfall 🥰 Håper du finner ny giv til den og får en veldig fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det gikk den veien for deg også :(

Jeg måtte rett inn på Babyplan på min CD1 også! Shopping hjelper alltid litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at mensen skulle komme.. Selv det kan være greit å få det avklart enten den ene eller andre veien når man er over ikm, men det skulle jo helst vært en positiv test i stedet 🥰 Jeg planlegger også handling av tester hvis mensen kommer her🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/19/2020 at 1:40 PM, sommerfugl154 said:

Vi har jo kun prøvd to måneder og jeg sitter her og føler det har vart en evighet. Skikkelig tullete!

Så da prøver jeg bare å instille meg på det "verste" for å ikke bli skuffet, men må jo innrømme at det er kjedelig. Fort gjort for min del å krisemaksimere også, så prøver hardt å motvirke det 😅 Derfor prøver jeg å brette opp armene og dra frem det positive i situasjonen for min egen del

DETTE var gjenkjennelig 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/20/2020 at 8:11 AM, babycodex said:

Fantastisk at du rekker en ny pp i desember iallfall 🥰 Håper du finner ny giv til den og får en veldig fin helg.

Ja det er bra! :)
Tenk om det klaffer denne gangen, det hadde vært tidenes julegave! IKM er veldig nærme julaften så det hadde vært helt utrolig

On 11/20/2020 at 2:39 PM, Amatariel said:

Kjedelig at det gikk den veien for deg også :(

Jeg måtte rett inn på Babyplan på min CD1 også! Shopping hjelper alltid litt.

Nei, sånn kan det gå.. Ja! Det hjelper å handle litt faktisk. Denne gangen har vi kjøpt et fertilitets-vennlig glidemiddel. Haha det skader jo ikke å prøve

On 11/21/2020 at 12:13 PM, Anonymapekatt said:

DETTE var gjenkjennelig 🤪

hahaha, ja. Man blir helt tullerusk. Fint at det ikke bare er meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

CD14

Nå var det lenge siden jeg hadde oppdatert her inne.
 Jeg kjente jeg trengte en pause, innså at denne prosessen tar jo litt tid og da er det greit å koble litt av fra babytankene så jeg ikke blir så utålmodig. Jo mer jeg leser og skriver jo mer ønsker jeg meg jo en bebbis, så min taktikk nå har vært å la det helt ligge en liten stund.
Men nåå er jeg tilbake for fullt!

Startet opp testing i dag, jeg hadde nesten glemt at jeg skulle starte opp med det? Siden det tok så ang tid å få EL forrige syklus så hadde jeg på en måte innstilt meg på sein EL denne gangen også. Ingen vits å starte å teste for tidlig da. CD14 er ikke for tidlig tenker jeg, spesielt ikke med tanke på at jeg *trommevirvel* hadde EL-slim i dag. haha! 
Litt murring i magen + EL-slim tyder vel på at østrogennivåene begynner å bli høye i allefall!

Testen var meget negativ da, ratio på bare 0,15. Likevel, jeg tolker kroppen min i retning av at den nå prøver, og at at EL skjer seinest CD19 denne gangen (krysser fingre for det) haha.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såå deilig med tydelige signaler om at kroppen prøver😍 Satser på at du har rett på tippingen din og at det snart er eggløsning😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD17: positiv EL-test!! 👏🏻🙏🏻🥚

Jeg tror jeg merket det litt på kroppen i dag, veldig god luktesans plutselig 🤭 Tydelig at det er noe hormongreier som pågår.

Jeg kjenner meg så lettet! Var veldig demotiverende å tenke på at jeg kanskje måtte vente like lenge denne syklusen. Det er utrolig kjedelig å være prøver med EL på CD26 😵

Så, dette betyr at egget slipper om ca to dager? CD19, 8.desember 🎄 Skal teste igjen til det blir negativt, men da var uansett ikke Flo-sine beregninger med EL 9.desember så off likevel! 

Vi la inn aksjer på torsdag, skal gjøre det i kveld, i morgen og sikkert dagen etter der igjen også!  👀 

Klaffer det nå blir det termin i starten av september, herlighet tenk om det 💓😍👣🍂🍁

 

20201206_191531.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...