Gå til innhold

Babyboom 2021?


sommerfugl154

Anbefalte innlegg

Ny oppdatering CD24!

Endelig positiv test!! Og her var det virkelig ingen tvil 🙈 Herregud, så stolt jeg er av kroppen min nå! Håper den slipper et kjempeflott egg allerede i morgen 🥚

Snakk om brå vending 😅 

Det er så gøy når det endelig skjer noe. Så får jeg vente å se om den er negativ i morgen 😊🙏🏻

20201105_152817.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woow så fantastisk! Der kom den jo! 😄 Nå kan jeg ingenting om premom da, men hvorfor står det high på den og ikke peak? Det der må være den sterkeste EL-testen jeg har sett. Håper du straks kan hoppe over i dpo-land! Jeg er på tredje dagen med positiv EL-test nå, og begynner å bli utålmodig på at den skal bli negativ igjen :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1DPO/CD26

Tok en test i går kveld, og den var negativ!

Så da antar jeg at EL var sent i går eller i natt! - Eller i dag.

Har hatt mye EL-smerter både torsdag og fredag, faktisk ganske ubehagelig så noe har i hvertfall vært på gang. EL-slim også, og det så jeg ikke i forrige syklus. I dag kjenner jeg ingen "smerter" men er litt øm på begge sider av livmor på en måte. 

La inn aksjer torsdag kveld og tenker en runde i dag også. Vi var ikke så flinke til å hoppe i høyet tidligere denne uken, men det var jo ingen tvil med El-testen så vi har nok ikke bommet på EL likevel. Det sies jo at ett ligg egentlig er nok, så lenge det er timet riktig!

Premom estimerer EL til i går, og det gjør også flo. Men man vet jo aldri når det egget faktisk slipper :)

Hadde vært så utrolig fint hvis dette klaffet nå! Har en god følelse mtp. Flere symptomer på EL denne syklusen 🤓

Ønsker dere en superfin helg videre og takk for at dere skriver her inne! Både egne dagbøker og kommenterer her, det er så koselig å lese 😄🌼

//🦋

20201107_120250.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du har fått negativ test nå 😊 Da blir det en liten ventetid frem til ikm nå 🤩 Krysser fingrene for at mensen aldri kommer 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Godis said:

Så flott at du har fått negativ test nå 😊 Da blir det en liten ventetid frem til ikm nå 🤩 Krysser fingrene for at mensen aldri kommer 🤞

Håper det ikke dukker opp noen mensen ja 😄🌸

16 minutter siden, Amatariel said:

Ja det var jo en klar forskjell! Hurra for dpo-land! Du er bare én dag bak meg 😊

Regner du 1DPO dagen etter negativ test? Gratulerer med DPO-land du også! Dette blir veldig spennende! 🐝🌻🌸🐝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sommerfugl154 skrev:

Regner du 1DPO dagen etter negativ test? Gratulerer med DPO-land du også! Dette blir veldig spennende! 🐝🌻🌸🐝

Ja, EL skjer ofte første dag med negativ test, og da blir vel dagen etter det igjen 1 dpo. Men er jo forskjeller ute og går da... noen har "treigere" egg enn andre... ref. meg selv 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så gøy at du fikk se en SÅ sterk EL-strek! Trodde min var sterk, men dæven du vant! 😂 Krysser fingrene for like positiv g-test om en liten stund 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, babycodex said:

så deilig positiv EL-strek. Fyflate der er det ikke mye tvil 😂

Nei, det var også veldig rart fordi jeg skjønte før jeg testet at den kom til å være positiv! Kjente det på kroppen med murringer i magen og bare en sånn følelse av at *nå* skjer det.

Også bare blinket det resultatet der mot meg 🙈 

Men gøy når kroppen får det til 🙂 Skulle bare helst sett at det var på CD14 i stedet 😅

33 minutter siden, Anonymapekatt said:

Hurra, så gøy at du fikk se en SÅ sterk EL-strek! Trodde min var sterk, men dæven du vant! 😂 Krysser fingrene for like positiv g-test om en liten stund 🤞

Haha nei jeg vet ikke hva som skjedde der, det hadde tydeligvis bare ulmet under overflaten lenge også bare BOOM

Det hadde ikke gjort noe om det ble en liten 🐛 nå nei 💓☺️😌👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, sommerfugl154 said:

Det hadde ikke gjort noe om det ble en liten 🐛 nå nei

Hååååper!! 👶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/9/2020 at 6:20 PM, Anonymapekatt said:

Hååååper!! 👶

 

On 11/9/2020 at 6:42 PM, Godis said:

Tenk så hyggelig det hadde vært om det klaffer nå ❤️

Ja❤ Det er så hyggelig å støtte hverandre! Så spennende å følge dere også 🤩

 

 

6DPO i dag, merker veldig lite egentlig. Ikke ømme bryster som jeg pleier å ha 🤔 I dag har jeg bare kjent på bittelitt murring i livmor-området og følt meg litt kald. Om følelsen av å være kald henger sammen med økt basaltemperatur er ikke godt å si, men jeg pleier alltid å fryse mer i denne halvdelen av syklusen! 

Man sier jo ofte at å føle seg kald er kroppens måte å heve kroppstemperaturen på. Da kler man jo på seg og dette hjelper kroppen til å faktisk holde på den økte varmen. (Litt som at man fryser når feberen øker)

Hehe litt spekulasjoner fra min side, jeg temper jo ikke så ender bare opp med å gruble!

Tiden har gått fort syns jeg! Har forsøkt å ikke tenke så mye eller få forhåpninger, men nå som det nærmer seg testing er det jo såklart nervepirrende 🙈 Tenker nok første tidligtest på søndag 9DPO 🙂 Håper mensen ikke dukker opp!! 

Endret av sommerfugl154
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, babycodex said:

Der blir spennende på søndag ❤️ Når er IKM?

Ja! Men prøver å rasjonalisere for meg selv at jeg ikke skal ta skuffelser på forskudd, selv om den evt. Blir negativ 🤯

Har litt kortere lutealfase, så IKM er på Onsdag, 12DPO 😊 Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sommerfugl154 skrev:

Ja! Men prøver å rasjonalisere for meg selv at jeg ikke skal ta skuffelser på forskudd, selv om den evt. Blir negativ 🤯

Har litt kortere lutealfase, så IKM er på Onsdag, 12DPO 😊 Hva med deg?

Føler på det samme jeg også. Men ikke lenge til testperioden kan starte 😊Jeg h ar IKM lørdag 21 november på dpo 11. Men siden jeg går på crinone tror jeg den kan bli senere denne syklusen uansett om jeg er gravid eller ikke.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, babycodex said:

Føler på det samme jeg også. Men ikke lenge til testperioden kan starte 😊Jeg h ar IKM lørdag 21 november på dpo 11. Men siden jeg går på crinone tror jeg den kan bli senere denne syklusen uansett om jeg er gravid eller ikke.    

Ja, du har litt kortere lutealfase du også? Jeg har vært litt bekymret, men du greide jo å bli gravid! Da burde vel jeg også kunne bli det 😁 veldig hyggelig å la seg inspirere av hverandre!

Blir spennende å følge deg også denne syklusen da 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...