babycodex Skrevet 15. november 2020 #121 Del Skrevet 15. november 2020 20 timer siden, sommerfugl154 skrev: Ja, du har litt kortere lutealfase du også? Jeg har vært litt bekymret, men du greide jo å bli gravid! Da burde vel jeg også kunne bli det 😁 veldig hyggelig å la seg inspirere av hverandre! Blir spennende å følge deg også denne syklusen da 😍 Det er nok fullt mulig ❤️Jeg er så spent på dine vegne i dagene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 15. november 2020 Forfatter #122 Del Skrevet 15. november 2020 9DPO Blenda test i dag gitt! Det er ikke uforventet, så tidlig som 9dpo faktisk er og at et evt. Egg fester seg til ulik tid for kvinner. Jeg kjenner litt svak murring i livmoren, men har ikke ømme bryster som jeg pleier før mensen. Vet ikke om det er et tegn, det får jeg vel svar på om ikke lenge 🧐 Foreløpig ingen tegn til blod, og ingen svettetokter heller som jeg pleier å få før mensen! Sist pp så begynte jeg å spotte denne dagen så krysser fingrene for at det ikke skjer 🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. november 2020 #123 Del Skrevet 15. november 2020 Krysser fingrene for at spotting holder seg unna i dag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. november 2020 #124 Del Skrevet 15. november 2020 Det er så spennende med testetid 🤩 Hadde blitt hjertelig glad om du får positivt en av de neste dagene! Jeg kommer like etter, men starter ikke testing før 11 dpo denne syklusen, dersom jeg holder meg til planen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. november 2020 #125 Del Skrevet 15. november 2020 herregud så mange som har testetid rundt dette tidspunktet denne syklusen egentlig. så gøy. Men det blir spennende i dagene fremover. Murring i magen er iallfall et godt tegn slik jeg har erfart det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 15. november 2020 #126 Del Skrevet 15. november 2020 Håper du ikke begynner å spotte og at vi ser to streker snart 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 16. november 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 16. november 2020 10DPO - Blendahvit teststrimmel Jaja! Det er ikke noe annet å gjøre enn å tenke at løpet ikke er kjørt! Foreløpig ikke tegn til blod, men forventer det jo når som helst 😅 Med en lutealfase på 11 dager skal mensen komme på onsdag i såfall. Kjenner fremdeles på litt murring og har svakt ømme bryster, men ikke så mye som jeg pleier å ha. Håper håper 😄 (og om ikke så skal jeg hamstre på babyplan og spise sjokolade og se fremover) pp2 er tross alt veldig tidlig i prosessen. Alt kan skje! Anbefaler dere å ta kontakt med en lege for å få noe progesteronstøtte for å forlenge lutealfasen hvis det ikke går denne gangen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 16. november 2020 #128 Del Skrevet 16. november 2020 Kjedelig med hvit test, men håpet er ikke ute som du selv sier. Vi får krysse fingrene enda litt hardere for deg 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 16. november 2020 #129 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg😃🤞🏼 De fleste positive testene jeg har hørt om her inne begynner å komme på dag 11, selvom mange starter å teste tidligere så håpet er ikke ute før mensen dukker opp! Når det kommer til progesteronstøtte er jeg ikke sikker på hva som er best, men det skader vel ikke å nevne det for gynekolog eller lege. Nå husker jeg ikke så godt merker jeg, men har du vært i kontakt med gynekolog tidligere i forbindelse med prøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 16. november 2020 Forfatter #130 Del Skrevet 16. november 2020 1 hour ago, Noldi said: Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg😃🤞🏼 De fleste positive testene jeg har hørt om her inne begynner å komme på dag 11, selvom mange starter å teste tidligere så håpet er ikke ute før mensen dukker opp! Når det kommer til progesteronstøtte er jeg ikke sikker på hva som er best, men det skader vel ikke å nevne det for gynekolog eller lege. Nå husker jeg ikke så godt merker jeg, men har du vært i kontakt med gynekolog tidligere i forbindelse med prøvingen? Takk for det 😊 Det er helt sant! Det er ikke over før det er over 😅 Jeg har ikke vært hos noen lege etter at vi begynte å prøve, bare når jeg fjernet spiralen. Hun gynekologen mente da at defekt lutealfase var en myte, men leger er jo uenige dem i mellom også 🤔 Så vi får se! Skader jo ikke å bestille en ekstra sjekk om dette drøyer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 16. november 2020 #131 Del Skrevet 16. november 2020 7 hours ago, sommerfugl154 said: Håper håper Håper med deg, og krysser fingrene for at mensen holder seg unna!! Selv om PP2 er tidlig, så håper man jo allikevel på positive nyheter. Er på vei inn i PP2 selv nå, og det er nesten sånn at jeg blir fryktelig lei meg bare av tanken på at mensen kan komme igjen 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 16. november 2020 #132 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Sender deg veldig mye fin energi og håper på en svak positiv strek i morgen! Klem Endret 16. november 2020 av babycodex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 17. november 2020 Forfatter #133 Del Skrevet 17. november 2020 11 DPO Ingen svak strek på morgenen i dag dessverre "/ men tante rød har foreløpig ikke meldt i fra 😅🤞🏻 Har små svake murringer, men dethar jeg hatt en uke nå, så det kan bety hva som helst. Jeg gir ikke opp før mensen er her!🤞🏻 IKM i morgen 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 17. november 2020 #134 Del Skrevet 17. november 2020 Ja ikke gi opp enda ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 17. november 2020 #135 Del Skrevet 17. november 2020 Jeg krysser alt som krysses kan for deg❤️😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 17. november 2020 Forfatter #136 Del Skrevet 17. november 2020 11DPO Stikker bare hodet innom her for å sutre over at jeg nå i kveld så lyserosa blod på papiret Da er det vel kjørt denne gangen også, men IKM i morgen og mensen på vei. - Med mindre jeg er blant de ''5%'' som får festeblødning 11dpo. (I såfall fester vel egget seg for sent så det ikke rekker å feste seg ordentlig før mensen uansett..) Hvis det er styggetanta så må jeg vel prøve å se videre, lese litt optimistisk/realistisk statistikk på hvor lang tid det tar å bli gravid, spise en kjeks, se på the Crown og fokusere på at dersom jeg blir gravid neste syklus får vi mest sannsynlig et septemberbarn ❤️ Og dersom det ikke går på pp3 heller så kan det hende vi får oktoberbarn, og det er min favoritt måned! Nå skal jeg skrive overfladiske positive ting med å bli gravid i noen eventuelle prøveperiode fremover, fordi jeg kan og fordi jeg trenger å slappe av og stresse ned med dette: pp3: Gravid i alle sommermånedene og kan derfor ha på fine gravidkjoler! Hyggelig med termin i september som er en nydelig måned med mye flott vær og krystallklar luft. September er en måned jeg alltid er ekstra optimistisk i, så kanskje det smitter over på babyen? Hehe, lov å håpe på en ekstra rolig og medgjørlig sovebaby. pp4: Det begynner å bli kjøligere når jeg evt. er i siste fase av graviditeten fordi det er vel digg at det ikke er for varmt? Termin blir i oktober som er min favorittmåned med vakre, flotte farger og min kommende datter/sønn kan ha halloweenbursdag. Da kan jeg bli hun eksentriske moren som kler seg ut. *No shame* pp5: Termin blir i November. En måned jeg har et litt ambivalent forhold til, men som i såfall får en ny og større mening<3 Da vil det alltid være en grunn til å smile denne tiden på året. I tillegg er det en tid hvor man kan ligge på sofaen med 100% god samvittighet og det er mørkt og deilig om morgenen så man ikke våkner av lyset for tidlig. pp6: 12-ukersgrensen vil bli omtrent juni/juli og en perfekt anledning til å møte, annonsere og feire dette med familie på en lys og varm sommerkveld. Terminen blir i desember, som er en fantastisk koselig måned med mye kjærlighet, innekos og ting å glede seg til. pp7: Termin i januar: Jeg var alltid litt sjalu på de som hadde bursdag så tidlig på året, de ble 18 først osv. I tillegg sies at det er en fordel å være eldst i klassen? Mamma ville nok elsket at det kom en vinterbaby, så mye som hun elsker å strikke ullplagg, babysett, luer og votter! pp8: Februarbarn: Fremdeles vinterbaby og bursdag tidlig på året! Jeg er heller ikke sprenggravid i desember som jeg ville vært med termin i januar. Da blir det lettere å nyte julemat og familiemiddager. Dessuten er det veldig koselig med ordentlig gravidmage ved sammenkomster med familie (julaften og nyttår) pp9: Terminen blir i Mars og det er en tid med optimisme, vårstemning og av og til påske. Perfekt med trilleturer når snøen glipper! Det er sikkert også behagelig at det ikke er for varmt når man går høygravid og at babyen ikke får det for varmt når den blir født! Det er sikkert også mange andre positive ting med å bli født eller gå gravid i visse tider på året! Har dere noen inspirerende tanker å dele om dette? Noen åpenbare positive sider ved hver prøveperiode fremover som man kan tenke på når man er litt demotivert og babysyk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. november 2020 #137 Del Skrevet 17. november 2020 Dette var en fin oppsummering 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 17. november 2020 #138 Del Skrevet 17. november 2020 Uff så utrolig leit. Elsket for øvrig dette innlegget. Jeg skal også binge the crown og syntes synd på meg selv i helgen ved negativ test, men det er lov på slike dager ♥️ Jeg skal gå tilbake til dette innlegget når jeg er klar for motivasjon igjen. Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 17. november 2020 #139 Del Skrevet 17. november 2020 Dette positive innlegget likte jeg! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 17. november 2020 #140 Del Skrevet 17. november 2020 For et fint innlegg!😊 Håper det er greit at jeg tok skjermbilde av dette:) skal brukes som motivasjon når jeg trenger å se positivt på ny prøveperiode 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå