Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia!!

Har dere kost dere i det kalde men fine været idag?! Håper det!

Ville bare innom for å ønske dere ei kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det høres jo supert ut med sydentur. Særlig i september når det starter å bli høst her! :)

Ha en kjempe fin søndag!

hilsen fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

Har fått sms fra Pondusa og hun har blitt rammet av Narve hun også...Nei,hun har ikke blåst bort,men modemet har visst fått seg en trøkk så hun venter på nytt..........

Ellers så har dem feiret Lillemors 3 årsdag igår!! Og gjett hvem som kom hjem helt uanmeldt??!! Pappan!! Så da ble Lillemor glad ja!! Mamman også regner jeg med :sjarmor:

Gleder oss til du kommer deg på nett igjen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Lillemors 3 års dag!

Håper du har kost deg mye med barn og mann mens modemet har vært ute av drift ;)

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke bare lillemor som ble i hundre da pappan plutselig kom hjem. :sjarmor: Beleilig med motortrøbbel når datteren fyller 3 år. Vi fikk ha han hjemme fra tirsdag til torsdags morgen.

Tenk den lille prinsessa mi er blit 3 år! :grine2: Husker godt da hun lå på brystet mitt en guffen vinterdag i bodø. Så lita og så perfekt, 2 dager før morsdag. :grine2: Og ikke minst øynene til sambo da det gikk opp for han at han hadde fått en liten prinsesse. :elsker:

Nå er hun en aktiv 3-åring med en herlig personlighet. Sta og velvillig i samme sekund. Ser ingenting ulikt, og vil gjerne prøve det meste. Spør og graver om alt mulig, og "hvorfor" er det store ordet.

Kan plutselig komme springende opp i fanget, gi meg et kyss på kinnet, flire herlig og så springe igjen. :grine2:

Er så umåtelig glad i denne viltre prinsessa mi. :hjerte:

Enda mer utrolig at man kan være like glad i 2 stykker, den lille røveren min er nettopp blitt 7 mnd. Han gliser hele dagen, og sjarmerer alle med sitt vesen. Han står på alle 4 å rugger, har ikke helt skjønt krypingen enda. Står der og kommer ingen vei, men like blid for det. Med både sikkel og snørr er han et herlig syn. :grine2:

Og i går klarte han å skyve seg bak i sittende stilling!! :klappe:

Har filmet ungene masse slik at sambo kan få se litt av tiden han går glipp av. Vi sender også hyppig MMS til pappas tlf.

Er rett å slett nødt til å få flere slike smårollinger.... Skal vi se, en i 2007 og en i 2009-2010??? :overrasket::ler:

Fortsatt ingen mens, bruker minipillen nå og nattammer fortsatt. Med lillemor gikk det 13 mnd før den kom tilbake.

Siste uka har jeg vært oppblåst og luftig i magen, med stadig knip/murring.....

Stor :klem: til dere som har tittet innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Vettu du skriver så herlig om barna at jeg får lyst på flere barn med en gang,enda nr en fortsatt er et halvår unna :ler::ler::ler:

Er såå koselig å lese her!! Skriv mer!! Får håpe du blir på nett nå fremover ja!!

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Så koselig da skytte. :klem:

Jeg planla sånn halveis unge nr 2 da jeg gikk med lillemor, og det hoppet nok noen tanker til nr 3 da jeg gikk med pondus. Bl.a det at vi kjøpte ny kombivogn, for at jeg håper den kan brukes til minst 1 barn til....

Sambo har også sagt det: Vi e vell ikkje ferdig enno, vel?? :klappe:

Nå ligger pondus på gulvet å leker. Strekker seg så lang han er etter lekene, er nok bare et spm om tid før han skjønner at det går an å dra seg fremover. Han har oppdaget lyd, og kan ligge å banke i gulvet eller på alt han kommer over. Desto høyere lyd, desto morsommere er det.

Det har også blitt et bitte lite hull i tannkjøttet i øver munnen, fortann nr 3 som driver å bryter seg ut. Tipper det skal klø noe forferdelig.... Sikkert derfor han ikke vil sove noe på dagene, bortsett fra på puppen da. Og jeg er nok en snill mamma, for det lar jeg han få lov til desom det passer seg slik. Det blir en kosestund for begge, og før man vet ordet av det, er han er svær rakker på 18 år.....

Der kom jammen lillemor tuslende. Hade håpt at hun skulle sovet minst en time til. Klokka ble sikkert 22.30 før hun sovnet i går kveld. Sikkert de 2 timene på sofaen før barne-tv som hadde skylden.

Det er bhg-fridag, så vi får vel finne på noe annet i dag. Jeg skal bl.a på expert å kjøpe meg ny mobiltlf. En Nokia N70. Fikk beskjed av sambo å ta meg ut en tlf i morsdag/valentines/bursdagsgave..... Han har samme tlf, så det blir nok den på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: God valentines dag :hjerte:

For en koselig morgenstund! Når er det de begynner å få tenner?

Så bra med ny tlf!! Det står på min ønskeliste også! Men blir vel til sommeren!

Jeg og mamma så litt på vogn igår,hun bare grøsser og syns dem er så smale...

Alle jeg har sett på på nett er fra 29-31 cm....Unntatt emmaljunga sin som var 35 cm bred. Jeg har jo ikke peiling,men siden folk bruker dem så må det jo bli plass??

Men bruker man bagen alltid?

Hvis vi kjøper sånn kombivogn så tviler jeg på at skinnposen får plass oppi den bagen når det blir høst og vinter...Men det må vel gå an å ikke ha i bagen,men bruke skinnposen og teppe?

Oi nå spekulerer jeg høyt her..men jeg har jo ikke peiling at all!!

Og man skal jo høre på erfarne fjellfolk.......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Bare innom for å oppdatere meg litt her ;)

Skjønner det står bra til i Pondusa heimen :smilbla:

Blir full av beundring ove alle som vil ha store familier. Jeg elsker mine små over alt på jord, men for vår del holder det med dem ;)

Valentine klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pondusa!

Lenge siden jeg har vært innom deg! Kjekt å lese at det står bra til med deg og dine! :klem:

God tirsdagskveld og god natt!

Klem fra Epona

(Gamle Huldra, tilfelle jeg ikke har sagt det... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var morgen kl 6 i dag. Gjesp!!! Men er nok bare mamman som er trett, for ungene er turbo. Lillemor har snart satt til livs en hel skål med stenfrie druer. Stadig like forundret over at mamman ikke liker druer.

"Har du smaket druer mamma?" "Ja, det har jeg." "Åsså liker du det ikke?" "Nei, det gjør jeg ikke." "Åhhhhh"

:ler::ler:

I dag er det bhg-dag for lillemor, og pondus & jeg skal på barselgruppe. Har avtalt med H at vi skal møtes å trille dit sammen. Blir nok like koselig som vanlig, vi er 6 stk på vår gruppe. Veldig trivelige damer og babyer.

Snx.

Hmmmm, morro å kunne sitte i stua å surfe nå..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...