Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset


pondusa

Anbefalte innlegg

Sneier så vidt innom for å oppdatere. Driver å vasker klær til den store gullmedalje nå som sambo kommer hjem. Vil dessuten ha frem gulvet på vaskerommet nå som vi snart flytter.

Fikk vasket bad i morges og støvsugd 2 soverom. Kl 9 sov begge ungene, pondus hadde første lur og lillemor hadde feber.

Nå skal jeg sette meg ned i stua og strikke på siste benet på ullbuksa til lillemor. Ville ha den ferdig til jul, så jeg slapp å ha den liggende. Skal jo gjøre ferdig siste del av genseren + strikke en dukke som også var i mønsteret.

Fortsatt ingen baking til jul.....

Takk til alle som har vært innom. :klem:

Jeg blir nok ikke så mye å se nå som sambo kommer hjem, tipper vi får det hektisk nok. Men i nyhuset kommer jeg med bredbånd, så da blir dere ikke kvitt meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Og kvitt deg vil vi slett ikke bli heller!!!

Savner deg allerede! Men dere har nok litt å gjøre nå ja!

Håper dere kommer snart i orden uten å slite dere helt ut!

Tenker på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Innom for å se hvordan det går med deg Pondusa! Det går visst bra, travle dager! Husk å nyte dem også, men det tror jeg du gjør.

God førjulstid! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å pakker ned i esker og kasser. Gjør alt klart. Får vel begynne enten i morgen kveld eller tidlig mandags morgen!!

Pc`n blir nok pakket i morgen, så dette er mulig siste mld fra meg før jul. Kommer sterkere tilbake i romjula med bredbånd håper jeg!!!

VILLE BARE ØNSKE ALLE EN FORTRYLLENDE JUL!!!! Det skal ihvertfall vi ha, første jul alene i nytt hus. Blir jo litt sentimental her jeg sitter.

Tenker jeg sender mld til skytte dersom noe nytt inntreffer, omså hva hun bare skriver at vi har det bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjena du!

Nå er du vel ikke på nett mer,men jeg kan nå slenge inn en hilsen læll :)

Blir flytting i full fart nå ja! Blir koselig jul hos dere tror jeg! Fine Pondusfamilien sammen i sitt nye hus.... :hjerte:

Fortsatt god helg og lykke til med flyttingen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra Pondusa;

De har kommet seg inn i nyhuset og har vel sovet der i 3 netter nå! Ikke så mye som gjenstår før de er helt i orden!

Så vil jeg ønske dere ei riktig så god jul og et herlig nytt år i det nye huset!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi!!!

Må innom og holde koken i boka di vettu!! Men nå er det snart nyttår og du kommer deg snart på nett igjen! På din nye fancy pc :sjarmor: Det blir så bra!!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting like før jul er slitsomt!

Men godt å bli ferdig?

er dere kommet ordentlig i hus foresten?

Vi har omsider fått siste eskene dit de skal.

Pakkene er åpnet og og gledeshylene er hylt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bredbånd er bestillt, venter i spenning. Låner paps maskin i kveld til regninger.

Alt vel, nesten. Ble en fryktelig trist jul, mistet en i vennegjengen vår. Begravelse i morgen.

Ellers er vi på plass i huset og storkoser oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Går det bra med dere? Tror jeg har gått glipp av noe jeg...

:klem: i allefall...

Også gleder jeg meg til du er på nett igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og vi venter og vi venter og vi venter og vi venter.......

heldigvis bor mams & paps bare en gate unna, så her er det data.

Vi har det bare bra alle sammen, skal ringe å purre på monet i morgen. Det vi venter på nå er et modem, slik at pappa kan komme å koble oss til.

:klem: Takk skytte for at du holder liv her inne. Må vel bruke en uke på å lese alt siden før jul, og en uke på å svare i alle bøkene.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...