Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset


pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:grine2: du skytte, du skytte.....

God, gammaldags bainnskap som mått tell ja!

:perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::digge::hoppe::tommelsmil::briller::briller2::tommel::kose::perebrus::perebrus::perebrus::kghjerte::vinke:

Og bare for å ha det sagt: :velkommen: til fest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en åpnet vaniljesauspakke i kjøleskapet som kjeda seg, og det ropte fra en fruktcoctail i skapet.

Nå har de heidundrende fest i magan min.... :sjarmor::hoho::ler2::Hehe:

For er`e fest, så er`e fest! :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, bare 500 innlegg før jeg når igjen skytte.... Greier jeg det da, nope.... :hoho:

Klarer å skvise ned litt fruktcoctail med vaniljesaus til... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er det fest så er det fest!!!!!!!!

Mmmmm....vaniljesaus!!! Slurp!!!

Men NUH er det natta på meg.............Så kan vi ha mer fest imorgen!

Nattinatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:syk::syk:

Morgen alle damer.

Så ble det min tur da, feber, tett i nesen, sår i halsen og ei heidundrende hodepine.

Heldigvis skal lillemor i bhg snart.... Men jeg får vel neppe pondus til å legge seg sammen med meg hele dagen......

*synes fryktelig synd på meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lillemor levert i bhg, og jeg sitter her å tvinger innpå med et par brødskiver og appelsinjuice.

Håper pondus blir trett snart slik at jeg kan ta han med på soverommet, og forhåpentligvis få oss en time eller 2 på øyet.

Enten hjelper det på, eler så våkner jeg med 10 ganger verre hodepine..... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk MissS. Ikke noe som tyder på at pondus er trett enda nei. Farer som en vind rundt på gulvet, synes det var veldig stas da han knekte koden for å åle seg fremover i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk sovet et par timer, men som venta var hodepinen enda verre når jeg våkna.... Fant utrolig nok en paracet i toalettmappa, og kjenner bittelitt virkning nå. Tar så å si aldri paracet, så de pleier å ligge i toalettmappa til sambo.....

Pondus har fått grøt nå, og er heldigvis ikke så storforlangende ang oppmerksomhet enda. Storkoser seg på gulvet, så jeg sitter som et slakt i en stol med ol på tv`n....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei......Huff akkurat hva du IKKE trengte nå....

Syns noe så forferdelig synd på deg altså :troest:

Kanskje mam og pap din hjelper deg litt med de små når du ikke er i form?

Er jo så tungt å være syk,og i tillegg skulle ta vare på to minimennesker...Hjelpe meg! Du er barskest i verden!

Sender over masse frisk energi og gode tanker for resten av dagen!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skytte og Miip: :klem:

Joda formen er bedre nå, fått sovet 2 dupper sammen med pondus. Nå skal vi snart hente lillemor i bhg, kjøre på butikken å handle middag. Fikk plutselig lyst på pitabrød, kjøtt, ost og salat.... Nam nam.

Mulig vi tar en tur til mam & pap i ettermiddag å får kaffe.

Og ja skytte; dere spiser oftere enn oss også borte. Nyt det nå som dere kan det, blir fort mindre av slike ting når skytteliten inntar verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før hodet mitt eksploderer. Pondus har jamret nonstop siden i 2 tiden i formiddag. vil ikke ha pupp og vil ikke sove. Feber har han også.

Nå sover lillemor, så jeg legger meg jeg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...