Jokke89 Skrevet 18. oktober 2020 #681 Del Skrevet 18. oktober 2020 Det blir faktisk ofte verre med hansker .. De kan jo sikkert bruke hansker om de vil, er vel ingen som nekter dem det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. oktober 2020 #682 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) 26 minutter siden, Tulla25j skrev: Spennende tvekamp da, så på insta at den varte i 50 minutter. W skal ha for at hun sto i det til siste slutt, bra kjempet. OI! Spennende! Det må ha vært så intenst for dem! Så utrolig gøy! Hvor på insta så du det? Hilsen får aldri nok info om hva som foregår bak kulissene på Farmen😅 22 minutter siden, Zenhouse skrev: Wiktoria sa i et intervju at grunnen til at hun (de) ble overrasket over Torpet var at de trodde ikke det ble noe an pga korona situasjonen 🤷🏻♀️ Ja, det er litt det jeg tenker og. De vet jo ikke om de har det med hvert år, det er mest det de blir overraska over tror jeg. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart de ikke får noen hansker når de skal i tautrekkingskamp. Anonymkode: 66a13...95c Det tenkte jeg og! Fingrene til W så i alle fall ganske opprevne ut. Men det er sikkert mye vanskeligere å trekke med hansker. Heldigvis har de endelig fått skikkelige sæler, det har jo gått endel ribbein i tautrekkinga før, da de bare har hatt belter. Edit: skrivefeil Endret 18. oktober 2020 av RødeDrage 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 18. oktober 2020 #683 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 minutt siden, RødeDrage skrev: OI! Spennende! Det må ha vært så intenst for dem! Så utrolig gøy! Hvor på insta så du det? Hilsen får aldri nok info om hva som foregår bak kulissene på Farmen😅 Karianne Vilde sin insta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 18. oktober 2020 #684 Del Skrevet 18. oktober 2020 Digger Karianne V! 😁 Blir veldig spennende å se hvordan forholdet mellom henne og IC utvikler seg, og ikke minst om Kjetil velger gutte-eller jentekamp til uken 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. oktober 2020 #685 Del Skrevet 18. oktober 2020 Liker at vi er flere her inne som bare antar at Kjetil er storbonde nesten uke 😂Jeg er helt enig! Tror ikke ett sekund på at Wiktoria har holdt det hun lovte denne gangen heller. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #686 Del Skrevet 18. oktober 2020 Ufattelig at de har klart å caste 3 så ufyselige mennesker som Wic, Kjetil og Daniel. Snakkom å fremstille seg selv dårlig! Anonymkode: ee810...de6 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #687 Del Skrevet 18. oktober 2020 Tvekampen hadde vart i over 50 min. Råsterke damer 👍🏻 Anonymkode: 0da2c...5cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #688 Del Skrevet 18. oktober 2020 3 minutter siden, RødeDrage skrev: Liker at vi er flere her inne som bare antar at Kjetil er storbonde nesten uke 😂Jeg er helt enig! Tror ikke ett sekund på at Wiktoria har holdt det hun lovte denne gangen heller. Hadde vært vanvittig gøy å se Kjetils reaksjon OM Wictoria hadde valgt KV til storbonde da 😂 Anonymkode: ee810...de6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #689 Del Skrevet 18. oktober 2020 Hahahaha! Wiktoria da! Du kan ikke skylde ALT som går galt på andre. Du valgte motstander selv. Anonymkode: a3970...cd7 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #690 Del Skrevet 18. oktober 2020 Woow, sesongen har jaggu tatt seg opp denne uka! Åh, digger meg at Wiktoria tapte, jeg heiet sånn på KV bare for å se nederlaget hos Wiktoria og Schetil som var såååå skråsikre på at det kom til å bli en lett match 😄 Anonymkode: 64be8...d8a 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 18. oktober 2020 #691 Del Skrevet 18. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tvekampen hadde vart i over 50 min. Råsterke damer 👍🏻 Anonymkode: 0da2c...5cf Var tydelig vis ikke noen walk in the park seier for Karianne Vilde og respekt til Wiktoria som ga kamp helt in til døra 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #692 Del Skrevet 18. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Woow, sesongen har jaggu tatt seg opp denne uka! Åh, digger meg at Wiktoria tapte, jeg heiet sånn på KV bare for å se nederlaget hos Wiktoria og Schetil som var såååå skråsikre på at det kom til å bli en lett match 😄 Anonymkode: 64be8...d8a Vær så snill da? KJETIL!!!! Anonymkode: 56f54...0fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 18. oktober 2020 #693 Del Skrevet 18. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært vanvittig gøy å se Kjetils reaksjon OM Wictoria hadde valgt KV til storbonde da 😂 Anonymkode: ee810...de6 Da blir det sabotasje da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #694 Del Skrevet 18. oktober 2020 «Hun vinner på min feiltakelse» Nå må du giiiiii deg... Anonymkode: a3970...cd7 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 18. oktober 2020 #695 Del Skrevet 18. oktober 2020 Og reaksjonen til IC om KV blir storbonde 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. oktober 2020 #696 Del Skrevet 18. oktober 2020 Er så glad for at Wiktoria er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 18. oktober 2020 #697 Del Skrevet 18. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært vanvittig gøy å se Kjetils reaksjon OM Wictoria hadde valgt KV til storbonde da 😂 Anonymkode: ee810...de6 Spent på hvilken narrative han velger da: "HUN KARIANNE SKAL TIL HELVETE UT. HUN HAR GREID Å MANIPULERE WICTORIA." 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 19. oktober 2020 #698 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Har egentlig ingenting å tilføye om at Wiktoria tapte enn det som allerede er skrevet i tråden, var godt å få henne ut. Men altså, Thor, for en herlig fyr! At han påpekte at dama på markedet hadde regna feil! Jeg elsker at han er en skikkelig ærlig sjel, han er virkelig et friskt pust i gruppa. Er rimelig sjarmert gitt 💗 Endret 19. oktober 2020 av Ludder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #699 Del Skrevet 19. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: KJETIL heter han. Anonymkode: b1830...a58 Alle vet jo det. Skjønner du ikke at det er satt på spissen med tanke på hvordan W sier navnet hans? Herlighet🙄 Anonymkode: ae71e...37d 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #700 Del Skrevet 19. oktober 2020 Takler ikke Karianne V, håper hun ryker snart hun også. Anonymkode: 1061b...985 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå