Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Har hun Marianne vært m på noe annet realityprogram også? Jeg føler jeg har sett henne før. Robinson eller noe?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig enig i at Daniel ikke virker helt god! MEN vi må huske på at det blir klippet for å lage underholdning og for å få oss seerne engasjert 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, *Emma* skrev:

Har hun Marianne vært m på noe annet realityprogram også? Jeg føler jeg har sett henne før. Robinson eller noe?

Tror hun har vært med i en tidlig sesong av 71 grader nord.

Anonymkode: 7e4e4...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Meget spesiell dame. Hun sa netopp at hun ikke var overrasket over at de ikke ville ha henne på gården siden hun er såpass stor konkurrent for de. Snakk om å sette seg selv på en høy pidestall...

Anonymkode: c2ba3...b45

Da hørte du tydeligvis bare halvparten av det hun sa. For hun sa vel noe sånt som at hun hadde tenkt på forhånd at de ikke ville ha henne der fordi de ville se på henne som en sterk konkurrent, men etter at hun hadde møtt de andre deltakerne hadde hun innsett at hun tok feil fordi det var så mange sterke personer der inne.

Anonymkode: 94ebc...5dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Christiane_W skrev:

Tror ikke det var noe sjakktrekk av henne å prøve å leke sjef i potetåkeren heller.:murvegg:

Jeg skjønner ikke helt - var det ikke bare for henne å si at hun fikk beskjed om å overbringe «ordrene»? Men slik vi så det, var det forståelig at de trodde det kom fra henne, og dermed sjefete. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Zenhouse skrev:

Jeg skjønner ikke helt - var det ikke bare for henne å si at hun fikk beskjed om å overbringe «ordrene»? Men slik vi så det, var det forståelig at de trodde det kom fra henne, og dermed sjefete. 

Tror ikke diplomatisk fremferd er hennes sterkeste side...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Marianne fortalte Kjetil at han burde få dem alle til å stille seg på rad, spør dem om det var de som stjal matvarene mens han ser dem inn i øynene og dermed ser hvem som lyver. Eh... 🥴 

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da Marianne fortalte Kjetil at han burde få dem alle til å stille seg på rad, spør dem om det var de som stjal matvarene mens han ser dem inn i øynene og dermed ser hvem som lyver. Eh... 🥴 

Anonymkode: 64be8...d8a

Ja, da lo jeg! Altså, hva...? 

Synes forresten Sjetil har gjort en god figur som storbonde, det skal han ha!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Ja, da lo jeg! Altså, hva...? 

Synes forresten Sjetil har gjort en god figur som storbonde, det skal han ha!

Det synes jeg også! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Tror dere det har vært noe sex på farmen i år da?

Ifølge intervju med Wiktoria: kunne vært, hvis det var opp til Sjetil 😉 så hun satte nok foten ned der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Zenhouse skrev:

Ifølge intervju med Wiktoria: kunne vært, hvis det var opp til Sjetil 😉 så hun satte nok foten ned der. 

Hehe. Det har nok vært en del tafsing under den dyna i alle fall. 
Men hun får seg vel noe annet nå som hun røk ut. Og han går inne på farmen å håper han får ta henne når han slipper ut. Tihi

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se at Kjetil steppet opp denne uken! Digger denne sesongen ass! Og veldig spent på om Marianne klarer å lage røre på Torpet!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lacy skrev:

Kult å se at Kjetil steppet opp denne uken! Digger denne sesongen ass! Og veldig spent på om Marianne klarer å lage røre på Torpet!

Håper virkelig det skjer noe på Torpet nå

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Turkis Sau skrev:

Ja, da lo jeg! Altså, hva...? 

Synes forresten Sjetil har gjort en god figur som storbonde, det skal han ha!

Helt enig! Han fikk virkelig roet seg ned etter tvekampen, da var han jo helt gæren. Full hevnmodus. Nå derimot; bare chill og prøver å roe ned stemningen og kvitte seg med en av bråkmakerne siden Daniel velger sikkert Raymond, og de er de verste særlig siden de ikke tåler trynet på hverandre 😛 For dramaet og spenningen sin skyld vil jeg helst ikke ha noen av de to ut helt enda da

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Han fikk virkelig roet seg ned etter tvekampen, da var han jo helt gæren. Full hevnmodus. Nå derimot; bare chill og prøver å roe ned stemningen og kvitte seg med en av bråkmakerne siden Daniel velger sikkert Raymond, og de er de verste særlig siden de ikke tåler trynet på hverandre 😛 For dramaet og spenningen sin skyld vil jeg helst ikke ha noen av de to ut helt enda da

Anonymkode: 64be8...d8a

Har null tro på at Daniel velger Raymond.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Kjetil mye bedre uten Wictoria der!

Lurer på om Daniel har baller nok til å velge Raymond ...

Veldig greit at Marianne røk, jeg var ikke begeistret for henne. Greit med 2 voksne mannfolk på gården!

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...