Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, tonebelinda said:

Tydeligvis planen deres det, jage ut folk uten kamp. Burde vært kamp uansett, når først deltakeren dro inn til Torpet. Så sant det ikke er sykdom eller skader som dukker opp

Ja, de driver jo å pønsker ut forskjellige strategier for å få nykommere til å trekke seg, så dette kom som en gavepakke til dem.

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, de driver jo å pønsker ut forskjellige strategier for å få nykommere til å trekke seg, så dette kom som en gavepakke til dem.

Anonymkode: 35e23...02b

Ser ut som en av utfordrerne skal til Torpet - håper den personen klarer og vil stå i mot og gå i kamp. Er vel Mathias som er neste mann i kamp om de fortsetter rundgangen, han er eneste som ikke har vært i kamp de. De 2 andre har kun hatt en kamp hver seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RødeDrage skrev:

Det er endelig tid for utfordrere! Tror det blir spennende 😄 Har spesielt forhåpninger til han med barten 😄 

https://www.tv2.no/underholdning/11713868/

 

Bra med bare godt voksne folk 👍🏻😁 Hadde vært kjedelig om det kom inn enda 3 «Paradise-folk» i 20-årene. Kult med en på 63 år, han må være en av de eldste som har vært med. Håper han får komme inn på gården. Hadde vært så konge om han slo ut paradisegutta en etter en! :hoppendeglad: Selv om han er godt voksen er han garantert sterk siden han er hovslager og hestekar. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, da skjønner jeg. De kutter hodet av henne på bildene, høres logisk ut.

Anonymkode: a8639...1c8

Nå får det være nok!! Dette er hets!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok!! Dette er hets!

Anonymkode: c6614...e50

Ehh, ser du ikke sammenhengen her?? 

Anonymkode: f344d...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler dere å bli med i fb-gruppa Reality-tv under lupen. Der er faren til Daniel med, og han er ganske så frittalende. Jeg vil ha Daniel ut, for han er grusomt usympatisk og ekkel. Kjetil blir vel storbonde, så han blir vi ikke kvitt. Wiktoria holder neppe løftet til Karianne Wilde. 

Anonymkode: 7c2ca...c42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh, ser du ikke sammenhengen her?? 

Anonymkode: f344d...d90

At man antyder at Wiktoria har stygt fjes!? Sammenheng med hva? Det er utrolig frekt, skikkelig lavmål!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Han kjenner jeg! :fnise: 

Gjør du? Kult. Syns det er skikkelig sprekt at såpass «gamle» folk melder seg på farmen. Han kunne jo vært bestefaren til Sindre :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jukkapalme skrev:

Gjør du? Kult. Syns det er skikkelig sprekt at såpass «gamle» folk melder seg på farmen. Han kunne jo vært bestefaren til Sindre :fnise: 

Ja :ler: Han er en artig, seig og bestemt kar, kan bli morro med han der inne!:popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok!! Dette er hets!

Anonymkode: c6614...e50

Nå får du gi deg. Det må være lov å si at noen ikke ser ut som en typisk modell i ansiktet. Jeg sier ikke at hun er stygg, det hadde vært urimelig av meg.

Makan, hva folk skal la seg krenke av!

Anonymkode: a8639...1c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man antyder at Wiktoria har stygt fjes!? Sammenheng med hva? Det er utrolig frekt, skikkelig lavmål!

Anonymkode: c6614...e50

Det er ingen som sier hun har stygt fjes. Hvorfor blir du helt hysterisk her?

Anonymkode: a8639...1c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjetil skal nå hevne seg på Karianne Vilde fordi.. Hvorfor..?

«Karianne Vilde har jobbet hardt og stått på under hele oppholdet, hun har ikke vært ufin mot noen, ikke sneket seg ut, dama mi Wiktoria valgte henne, tross en avtale de hadde om å ikke velge hverandre som andrekjempe, så tapte Wiktoria.. ARGHH DENNE KARIANNE VILDE ALTSÅ HVORDAN VÅGER HUN, HUN MÅ UT!»

 

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man antyder at Wiktoria har stygt fjes!? Sammenheng med hva? Det er utrolig frekt, skikkelig lavmål!

Anonymkode: c6614...e50

Tolket det heller som at hun har klaget/grått så mye at like greit at hodet ikke er med på bilder.... søt er hun definitivt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, RødeDrage skrev:

HAHA, jeg synes det er veldig fint av ham, men hadde det vært meg der og da hadde jeg nok blitt litt irritert over at han sa noe, og vi ikke hadde kunnet kjøpe mer mat. Og han var så påpasselig på at de skulle si ifra om solskinnsbollene ❤️ 

Jeg hadde også det, ha ha. 
Men jeg tror også han kanskje hadde fått litt «kjeft» hadde han ikke vært prest, at det hadde vært lettere å sagt: « Åå, går det an å være så idiot!! Hvorfor sa du det??» Men siden han er prest så «forstår» alle ham 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjetil skal nå hevne seg på Karianne Vilde fordi.. Hvorfor..?

«Karianne Vilde har jobbet hardt og stått på under hele oppholdet, hun har ikke vært ufin mot noen, ikke sneket seg ut, dama mi Wiktoria valgte henne, tross en avtale de hadde om å ikke velge hverandre som andrekjempe, så tapte Wiktoria.. ARGHH DENNE KARIANNE VILDE ALTSÅ HVORDAN VÅGER HUN, HUN MÅ UT!»

 

Anonymkode: c6614...e50

Haha, denne👆🏻😂

har fått sansen for KV jeg! Er lett å bli blendet av puppene og de spesielle bikiniene, men hun jobber på, skryter av de som jobber på kjøkkenet og tar de oppdragene hun får. Kult at hun vant kampen👏🏻👏🏻

Anonymkode: 2393f...7b5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjetil skal nå hevne seg på Karianne Vilde fordi.. Hvorfor..?

«Karianne Vilde har jobbet hardt og stått på under hele oppholdet, hun har ikke vært ufin mot noen, ikke sneket seg ut, dama mi Wiktoria valgte henne, tross en avtale de hadde om å ikke velge hverandre som andrekjempe, så tapte Wiktoria.. ARGHH DENNE KARIANNE VILDE ALTSÅ HVORDAN VÅGER HUN, HUN MÅ UT!»

 

Anonymkode: c6614...e50

Han heter Kjetil , barnslig å skrive noe annet 

Anonymkode: 473c4...d29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han heter Kjetil , barnslig å skrive noe annet 

Anonymkode: 473c4...d29

Det som er barnslig er oppførselen til Wiktoria og «typen» hennes, som hun altså på barnslig vis omtaler som «Sjetil».

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...