Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Hvorfor i svarte blir de overraska over Torpet hver gang?! Så jævlig dumt. Er vel tredje året de har det eller noe, og i Sverige har det jo vært i årevis!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke over at Daniel mistenker/anklager IC for å spille et spill, og tenke konkurranse. I motsetning til hva han gjør når han gjemmer fenderfestene hos Raymond for at ukesoppdraget skulle mislykkes samt at Raymond skulle få skylda. Idiotisk «spilling», for øvrig, siden han mislyktes så til de grader.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sozzenn

Har ingen tro på at Wiktoria klarer å slå Karianne Vilde. Tror Wiktoria sin tid er over. Så blir vel Kjetil storbonde og velger IC eller Karianne Vilde. Han blir nok ikke hyggelug hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jokke89 said:

Hvorfor i svarte blir de overraska over Torpet hver gang?! Så jævlig dumt. Er vel tredje året de har det eller noe, og i Sverige har det jo vært i årevis!

Er det mulig å se svenske farmen i Norge? :) 

Anonymkode: a60eb...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jokke89 skrev:

Hvorfor i svarte blir de overraska over Torpet hver gang?! Så jævlig dumt. Er vel tredje året de har det eller noe, og i Sverige har det jo vært i årevis!

Jeg tror ikke de blir veldig overraska, kanskje heller mer letta over at "ja, det er med i år også, heldigvis"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjetil gjør ikke akkurat mye for å bygge ned fordommene om sleske kiser fra vestkanten. 

Anonymkode: c6614...e50

Du mener Kjetil eller? 

Anonymkode: b1830...a58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Jokke89 skrev:

Det må jo være staga. Reaksjonen .

Hvilken reaksjon?

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om Sumo har lagt del 2 ut før det har gått på TV, så her er det spoilere i massevis om tvekampen! Consider yourself warned. 

Spoiler

For en tvekamp! Fy faen. Jeg har alltid synes tautrekking er mest spennende, og var dritimponert over innsatsen fra begge, men er glad KV er videre. Joda, hun er litt brautende og sånn, men fortsatt mye mye bedre enn sutrete Wiktoria. Spesielt denne uka har jeg fått nok av henne. Synes både straffa for å snike seg unna var bra og at det at hun ble valgt som førstekjempe var naturlig, så dette synes jeg var innafor! 
 Men nå er det vel på tide med en guttekamp snart, hæ? 
Vedder alt jeg har på at Kjetil bli storbonde. Tror ikke Wiktoria holder noen avtaler der ass. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jokke89 skrev:

Det må jo være staga. Reaksjonen .

Ja, hvilken reaksjon sikter du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RødeDrage skrev:

Ja, hvilken reaksjon sikter du til?

Hvordan alle blir overraska av Torpet....

var det ikke det du mente?

Anonymkode: 72ef4...481

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil og Wiktoria passer godt sammen, for de er til å spy av begge to🤢

Anonymkode: c093f...2f0

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det jeg mente.. De veit jo om torpet. Kan jo være det er noen som er med som ikke har sett på Farmen,da. Det har det jo vært før. Så det er jo en mulighet. Men virker veldig som det er et manus ute og går,ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Wiktoria ryker ut idag. For ei usympatisk, selvgod og sleip jente. 

Anonymkode: c2ba3...b45

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig til dobbeltmoral blant paradise- gjengen! Daniel som Prøver å sabotere Samtidig som han sutrer over at andre spiller spill😅 Og Wiktoria syns det er såååå dårlig gjort at Ic valgte henne, også går hun og velger Karianne til andrekjempe når de har hatt en avtale🤦🏼‍♀️ Fantastisk😂

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å se svenske farmen i Norge? :) 

Anonymkode: a60eb...233

Om man har svenske kanaler så. Har vel gått på TV4 i Sverige. Den har jeg . Så har jo sett litt på svenske farmen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, Wiktoria tapte. Har ingen tro på at hun velger motstanderen til storbonde.

Å så var det masse grining og hulking igjen. Er hun ei som er vant til å grine seg til viljen sin tro?

Anonymkode: c2ba3...b45

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu holdt jo ikke den første avtalen, så hvorfor skulle hun holde den nå ? Selv om de tok hverandre i hånda ? Bare rart om det ikke blir Kjetil som blir storbonde, spør du meg ! Spørs hvor mange som vil jobbe for han, da, etter det styret vi så under tinget... Det han sa om Karianne Vilde blant annet.( For et merkelig navn btw, høres jo bare rart ut!). Tror det blir ei meget interessant uke!!

Endret av Jokke89
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...