Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Det blir faktisk ofte verre med hansker .. De kan jo sikkert bruke hansker om de vil, er vel ingen som nekter dem det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Tulla25j skrev:

 

Spennende tvekamp da, så på insta at den varte i 50 minutter. W skal ha for at hun sto i det til siste slutt, bra kjempet. 

OI! Spennende! Det må ha vært så intenst for dem! Så utrolig gøy! Hvor på insta så du det? Hilsen får aldri nok info om hva som foregår bak kulissene på Farmen😅

22 minutter siden, Zenhouse skrev:

Wiktoria sa i et intervju at grunnen til at hun (de) ble overrasket over Torpet var at de trodde ikke det ble noe an pga korona situasjonen 🤷🏻‍♀️

Ja, det er litt det jeg tenker og. De vet jo ikke om de har det med hvert år, det er mest det de blir overraska over tror jeg. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart de ikke får noen hansker når de skal i tautrekkingskamp.

Anonymkode: 66a13...95c

Det tenkte jeg og! Fingrene til W så i alle fall ganske opprevne ut. Men det er sikkert mye vanskeligere å trekke med hansker. Heldigvis har de endelig fått skikkelige sæler, det har jo gått endel ribbein i tautrekkinga før, da de bare har hatt belter. 

Edit: skrivefeil

Endret av RødeDrage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RødeDrage skrev:

OI! Spennende! Det må ha vært så intenst for dem! Så utrolig gøy! Hvor på insta så du det? Hilsen får aldri nok info om hva som foregår bak kulissene på Farmen😅

Karianne Vilde sin insta :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Karianne V! 😁 Blir veldig spennende å se hvordan forholdet mellom henne og IC utvikler seg, og ikke minst om Kjetil velger gutte-eller jentekamp til uken 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at vi er flere her inne som bare antar at Kjetil er storbonde nesten uke 😂Jeg er helt enig! Tror ikke ett sekund på at Wiktoria har holdt det hun lovte denne gangen heller. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig at de har klart å caste 3 så ufyselige mennesker som Wic, Kjetil og Daniel. Snakkom å fremstille seg selv dårlig!

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvekampen hadde vart i over 50 min. Råsterke damer 👍🏻

Anonymkode: 0da2c...5cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RødeDrage skrev:

Liker at vi er flere her inne som bare antar at Kjetil er storbonde nesten uke 😂Jeg er helt enig! Tror ikke ett sekund på at Wiktoria har holdt det hun lovte denne gangen heller. 

Hadde vært vanvittig gøy å se Kjetils reaksjon OM Wictoria hadde valgt KV til storbonde da 😂

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Wiktoria da! Du kan ikke skylde ALT som går galt på andre. Du valgte motstander selv.

Anonymkode: a3970...cd7

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow, sesongen har jaggu tatt seg opp denne uka! Åh, digger meg at Wiktoria tapte, jeg heiet sånn på KV bare for å se nederlaget hos Wiktoria og Schetil som var såååå skråsikre på at det kom til å bli en lett match 😄

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvekampen hadde vart i over 50 min. Råsterke damer 👍🏻

Anonymkode: 0da2c...5cf

Var tydelig vis ikke noen walk in the park seier for Karianne Vilde og respekt til Wiktoria som ga kamp helt in til døra

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Woow, sesongen har jaggu tatt seg opp denne uka! Åh, digger meg at Wiktoria tapte, jeg heiet sånn på KV bare for å se nederlaget hos Wiktoria og Schetil som var såååå skråsikre på at det kom til å bli en lett match 😄

Anonymkode: 64be8...d8a

Vær så snill da? KJETIL!!!! 

Anonymkode: 56f54...0fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært vanvittig gøy å se Kjetils reaksjon OM Wictoria hadde valgt KV til storbonde da 😂

Anonymkode: ee810...de6

Da blir det sabotasje da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Hun vinner på min feiltakelse» Nå må du giiiiii deg...

Anonymkode: a3970...cd7

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært vanvittig gøy å se Kjetils reaksjon OM Wictoria hadde valgt KV til storbonde da 😂

Anonymkode: ee810...de6

Spent på hvilken narrative han velger da: "HUN KARIANNE SKAL TIL HELVETE UT. HUN HAR GREID Å MANIPULERE WICTORIA."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingenting å tilføye om at Wiktoria tapte enn det som allerede er skrevet i tråden, var godt å få henne ut.

Men altså, Thor, for en herlig fyr! At han påpekte at dama på markedet hadde regna feil! Jeg elsker at han er en skikkelig ærlig sjel, han er virkelig et friskt pust i gruppa. Er rimelig sjarmert gitt 💗

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

KJETIL heter han. 

Anonymkode: b1830...a58

Alle vet jo det. Skjønner du ikke at det er satt på spissen med tanke på hvordan W sier navnet hans? Herlighet🙄

Anonymkode: ae71e...37d

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke Karianne V, håper hun ryker snart hun også. 

Anonymkode: 1061b...985

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...