Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Ser ut som Kjetil vil vise sitt sanne jeg, nemlig sleisk og usympatisk.

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 hours ago, AnonymBruker said:

Nå må folk her inne seriøst la dette med at noen tok seg ut til hytter og drakk ligge. Saken er oppe og avgjort. Grunnen til at det fikk så store konsekvenser er fordi vi lever under en pandemi, hadde det ikke vært for det, så hadde det ikke blitt en sånn konsekvens. Det blir ikke noen andre konsekvenser, de kommer ikke til å forandre formen på programmet midt i en innspilling, de kommer ikke til å forandre konseptet. En måtte gå, det måtte de 7 finne ut av selv. Nils ville i tillegg hjem. Nå er man ferdig med den saken og fortsetter. Shit som folk gnager på ting her inne og lever seg inn i det som det skulle vært noe som påvirket livet deres. 

Anonymkode: ae71e...37d

La det ligge? Jeg har nevnt det en gang. En må kunne si sine meninger selv om det er en eller fire uker siden noe har skjedd.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud, dette blir bare dummere og dummere. At Kjetil skal hu ut Karianne Vilde fordi hun vant over Wiktoria gjør han mye mindre flatterende enn det lille han var fra før. Dette var jo en bra og lang kamp hvor ingen jukset og det kun gikk på at Karianne Vilde var sterkere enn Wiktoria, blir paff av enkelte. Håper Wiktoria holder det hun lovet nå så Karianne Vilde blir storbonde og kan få ut Kjetil eller Daniel. 

Anonymkode: c093f...2f0

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som Kjetil vil vise sitt sanne jeg, nemlig sleisk og usympatisk.

Anonymkode: e7204...163

Han virker jo helt psykopatisk. 

Anonymkode: e552c...c0d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Wiktoria lovet jo at Karianne Villkatt skulle bli storbonde, blir «spennende» å se :)

Blir selvsagt Skjetil, spent på hvor mange som gidder å jobbe for ham!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jokke89 skrev:

Hu holdt jo ikke den første avtalen, så hvorfor skulle hun holde den nå ? Selv om de tok hverandre i hånda ? Bare rart om det ikke blir Kjetil som blir storbonde, spør du meg ! Spørs hvor mange som vil jobbe for han, da, etter det styret vi så under tinget... Det han sa om Karianne Vilde blant annet.( For et merkelig navn btw, høres jo bare rart ut!). Tror det blir ei meget interessant uke!!

Helt enig! Tror det skal bli en spennende uke og er ganske sikker på at Kjetil blir storbonde. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som Kjetil vil vise sitt sanne jeg, nemlig sleisk og usympatisk.

Anonymkode: e7204...163

Ja, enig, men synes det er veldig ugreit! Han er jo bare såra fordi flørten hans gikk ut. 
 Også, vet ikke om ordet "sleisk" er en skrivefeil, men liker det! Som er blanding av "sleip" og "slesk", det funker! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjetil fikk delvis rett. Det var lett match, men bare ikke for Wiktoria😅 Godt fornøyd med hvem som røk ut i dag. Da håper jeg Daniel eller Kjetil forsvinner ut neste uke. 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, PhilosopherSe7en skrev:

Kjetil fikk delvis rett. Det var lett match, men bare ikke for Wiktoria😅 Godt fornøyd med hvem som røk ut i dag. Da håper jeg Daniel eller Kjetil forsvinner ut neste uke. 

 

Det var ganske jevnt, så ikke lett match. Nesten 2-2 på slutten der.

Håper Daniel blir for alltid, veldig underholdende med den latterlige figuren! Kjetil også, mye sutring fremover, gleder meg!

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne Vilde hadde en vektfordel, silikonen som gjorde utslaget?

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh gud, dette blir bare dummere og dummere. At Kjetil skal hu ut Karianne Vilde fordi hun vant over Wiktoria gjør han mye mindre flatterende enn det lille han var fra før. Dette var jo en bra og lang kamp hvor ingen jukset og det kun gikk på at Karianne Vilde var sterkere enn Wiktoria, blir paff av enkelte. Håper Wiktoria holder det hun lovet nå så Karianne Vilde blir storbonde og kan få ut Kjetil eller Daniel. 

Anonymkode: c093f...2f0

Reagerte på den selv. Hadde K Vilde vært førstekjempe hadde det vært en ting. Da hadde hun valgt Wiktoria, og slik sendt henne ut. Rart å hevne seg på noen som ble valgt 😂

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, tonebelinda skrev:

Tipper Kjetil blir storbonde. Og han kommer da til å velge Karianne V til førstekjempe

Eller IC, som valgte Wiktoria.

Tipper de ryker på uke-sopp-draget neste uke, med Skjetil som storbonde.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under tvekampen - W sin hestesko ble hengt tilbake på stolpen når hun bommet? Hvorfor skjedde ikke det med KV? Hun vant jo når hun hentet den på bakken og slang den oppi? 🤷🏼‍♀️ 
 

Nå liker jeg ingen av deltagerne, så det var ett fett hvem av dem som røk ut, men rett skal være rett.. 

Anonymkode: 1b00d...90c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Under tvekampen - W sin hestesko ble hengt tilbake på stolpen når hun bommet? Hvorfor skjedde ikke det med KV? Hun vant jo når hun hentet den på bakken og slang den oppi? 🤷🏼‍♀️ 
 

Nå liker jeg ingen av deltagerne, så det var ett fett hvem av dem som røk ut, men rett skal være rett.. 

Anonymkode: 1b00d...90c

Fordi hennes hestesko var innenfor rekkevidde (rett ved boksen)!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, dette var noe av det morsomste jeg har sett på lenge 😂 Hvordan (noen) kvinner/jenter oppfører seg når de føler seg «urettferdig behandlet» og når noe kan gå ut over dem selv. Digger hvordan presten Thor forholder seg til det hele. Selv ikke han klarer å la vær trekke på smilebåndet 😅

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Under tvekampen - W sin hestesko ble hengt tilbake på stolpen når hun bommet? Hvorfor skjedde ikke det med KV? Hun vant jo når hun hentet den på bakken og slang den oppi? 🤷🏼‍♀️ 
 

Nå liker jeg ingen av deltagerne, så det var ett fett hvem av dem som røk ut, men rett skal være rett.. 

Anonymkode: 1b00d...90c

Det har med lengden på tauet å gjøre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Wiktoria lovet jo at Karianne Villkatt skulle bli storbonde, blir «spennende» å se :)

Blir selvsagt Skjetil, spent på hvor mange som gidder å jobbe for ham!

Anonymkode: c6614...e50

KJETIL heter han. 

Anonymkode: b1830...a58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AllahBallah said:

Nei, dette var noe av det morsomste jeg har sett på lenge 😂 Hvordan (noen) kvinner/jenter oppfører seg når de føler seg «urettferdig behandlet» og når noe kan gå ut over dem selv. Digger hvordan presten Thor forholder seg til det hele. Selv ikke han klarer å la vær trekke på smilebåndet 😅

Tja, nå var vel ikke Kjetil noe prakteksempel på hvordan en skal oppføre seg heller, så det gjelder kanskje ikke bare kvinner/jenter?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...