Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Det har med lengden på tauet å gjøre

Aha! Takk for oppklaring. 

Anonymkode: 1b00d...90c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller IC, som valgte Wiktoria.

Tipper de ryker på uke-sopp-draget neste uke, med Skjetil som storbonde.

Anonymkode: c6614...e50

KJETIL heter han, ikke SKJETIL😄

Anonymkode: b1830...a58

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sett episoden ikveld, men er for nysgjerrig til å vente.. hvordan gikk det med ukesoppdraget? Fikk IC kniv? Og hva skjedde med den planlagte sabotasjen til Daniel?

Anonymkode: e9a1b...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hun Wiktoria må jo være den mest umodne jente jeg noensinne har sett? Ingenting er hennes feil, hun blir urettferdig behandlet, takler ikke kritikk, gir ansiktsutrykk for å vise at hun er sinna og ikke minst den griningen hennes!? Hallo, kontroller følelsene dine?? Etter IC sine kriterier; hun er ikke en dannet person!! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RødeDrage skrev:

Helt enig! Tror det skal bli en spennende uke og er ganske sikker på at Kjetil blir storbonde. 

Ja, enig, men synes det er veldig ugreit! Han er jo bare såra fordi flørten hans gikk ut. 
 Også, vet ikke om ordet "sleisk" er en skrivefeil, men liker det! Som er blanding av "sleip" og "slesk", det funker! 

Vi sier sleisk der jeg bor.🙂

Anonymkode: e7204...163

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KJETIL heter han, ikke SKJETIL😄

Anonymkode: b1830...a58

Halvparten av "fjortissene" der inne sier Skjetil da... Ikke lett med kj-lyden 🤣

Anonymkode: cc700...120

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får ikke sett episoden ikveld, men er for nysgjerrig til å vente.. hvordan gikk det med ukesoppdraget? Fikk IC kniv? Og hva skjedde med den planlagte sabotasjen til Daniel?

Anonymkode: e9a1b...924

Hun fikk kniv og sabotasjen mislyktes.

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun fikk kniv og sabotasjen mislyktes.

Anonymkode: 35e23...02b

Så bra!! Håpet virkelig det😍

Anonymkode: e9a1b...924

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om måte Kjetil drev på før tvekampen, så egentlig litt glad W røk ut. Komisk at han nå skal kjempe for å få KV ut som hevn. Det var jo faktisk W som valgte henne til kamp og da må man jo tåle at man ryker også. 
 

Spennende tvekamp da, så på insta at den varte i 50 minutter. W skal ha for at hun sto i det til siste slutt, bra kjempet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Karianne Vilde, hadde nok blitt lei om jeg var inne på Farmen men hun er et arbeidsjern og skaper god tv, Blir spennende å se om Sjetil viser mer av sin ikke så hyggelige side når han nå blir storbonde. Ganske sikker på at Sindre, Karianne og Karianne V ikke kommer til å jobbe like hard for han... 

Anonymkode: cba96...90f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så bra!! Håpet virkelig det😍

Anonymkode: e9a1b...924

Jeg også. :)

Anonymkode: 35e23...02b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Jokke89 skrev:

Ja, var det jeg mente.. De veit jo om torpet. Kan jo være det er noen som er med som ikke har sett på Farmen,da. Det har det jo vært før. Så det er jo en mulighet. Men virker veldig som det er et manus ute og går,ja.

Wiktoria sa i et intervju at grunnen til at hun (de) ble overrasket over Torpet var at de trodde ikke det ble noe an pga korona situasjonen 🤷🏻‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KjETIL !!!!!! 
En ting ikke å klare å si det, ille nok i massevis - men skriv nå navnet hans riktig i hvert fall, er det SÅ vanskelig 😂

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart de ikke får noen hansker når de skal i tautrekkingskamp.

Anonymkode: 66a13...95c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort dårlig grep med hansker ! Hjelper når man bærer og sånn, men kan bli litt ekkelt å få godt grep når man holder ett tau !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer Thor til å klare å velge noen om han blir storbonde eller førstekjempe?

Anonymkode: 1d6a1...a9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkel som ligger på tv2: https://www.tv2.no/underholdning/11711613/. Fascinerende at Wiktoria mener hun er sterkere fysisk og psykisk enn Karianne V. Hvordan kan hun vite det? Tydelig var Karianne V sterkere enn W siden hun vant, eller nei vent det var jo fordi W bomma at hun tapte ja selv om Karianne V allerede hadde ledelse og bomma slik som W

Og i videoen som er vedlagt i artikkelen forteller W at Karianne V er såå dårlig til å snakke for seg, men tror jammen meg hun får ta seg en kikk i speilet. 

Anonymkode: c093f...2f0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jokke89 skrev:

Blir fort dårlig grep med hansker ! Hjelper når man bærer og sånn, men kan bli litt ekkelt å få godt grep når man holder ett tau !

Tenkte på sånn fingerhansker i skinn eller noe. Må da kunne få greit grep med slike?

Anonymkode: 66a13...95c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Artikkel som ligger på tv2: https://www.tv2.no/underholdning/11711613/. Fascinerende at Wiktoria mener hun er sterkere fysisk og psykisk enn Karianne V. Hvordan kan hun vite det? Tydelig var Karianne V sterkere enn W siden hun vant, eller nei vent det var jo fordi W bomma at hun tapte ja selv om Karianne V allerede hadde ledelse og bomma slik som W

Og i videoen som er vedlagt i artikkelen forteller W at Karianne V er såå dårlig til å snakke for seg, men tror jammen meg hun får ta seg en kikk i speilet. 

Anonymkode: c093f...2f0

Er ikke Karianne Vilde som er dårlig til å snakke for seg, det er Wiktoria som aldri hører etter.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...