Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Turkis Sau skrev:

Ja :ler: Han er en artig, seig og bestemt kar, kan bli morro med han der inne!:popcorn:

Kult! Håper han får komme inn på gården. Fjortizzgjengen trenger noen som kan holde dem i tøylene! :popcorn: 

1 time siden, Turkis Sau skrev:

Sjetil petil pøne, Wik sin sladrehøne!

:tunge1:

:hoho: 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er barnslig er oppførselen til Wiktoria og «typen» hennes, som hun altså på barnslig vis omtaler som «Sjetil».

Anonymkode: c6614...e50

Sier hun virkelig Sjetil? Hun sier jo kjempe, kjeller osv riktig. Jaja, hun tror vel det er søtt da, å ikke uttale det riktig. Karianne Vilde, derimot sier både Sjetil, sjempe og sjeller. Lurer på om Sjetil, eeeh jeg mener Kjetil greier å uttale sitt eget navn riktig :hoho: Husker ikke om han uttaler kj-lyden riktig eller ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som er barnslig er oppførselen til Wiktoria og «typen» hennes, som hun altså på barnslig vis omtaler som «Sjetil».

Anonymkode: c6614...e50

Nei det som er barnslig er måten dere omtaler andre på 

Anonymkode: 473c4...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han med barten vil de garantert ikke ha med pga for stor konkurrent 😛 

Anonymkode: 64be8...d8a

Jeg også er redd for dette, særlig fordi han planlegger å være ærlig, og så lenge de har Sindre, så trenger de strengt tatt ikke en sterk heste-kar til. 

6 timer siden, tonebelinda skrev:

Er det 1 eller 2 som får bli på gården? Noen som vet. 

Skjønte at en av dem ender på Torpet. Aner ikke hvem, men skjønte at en av dem ble sendt dit

2 ifølge artikkelen på TV2 i alle fall. 

4 timer siden, Turkis Sau skrev:

Han kjenner jeg! :fnise: 

Så gøy! Jeg heier mest på ham, så krysser fingrene for at han får bli! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RødeDrage skrev:

 

Så gøy! Jeg heier mest på ham, så krysser fingrene for at han får bli! 

Jeg og! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom produksjonen hadde hatt litt ordentlige "baller" så kunne de for eksempel kastet samtlige juksepaver på hodet og rævva ret ut av hele Farmen-oppholdet umiddelbart etter at juksingen ble avslørt.  

Men blir det oppdaget juks og fanteri ETTER at selve innspillingen er ferdig, så fungerer vel ikke den straffen der. Men kanskje de kan få med i kontrakten deres at eventuelt juks skal bli straffet med bøter eller noe? Sånn man man ikke slipper unna konsekvenser, bare fordi selve innspillingen var overstått før juksepavene ble avslørt. "Alt juks skal straffes med bøter på XXX kroner" eller noe sånn. TV 2 behøver kanskje ikke mer penger selv, men deltakerne kan for eksempel være pliktige til å donere en viss sum fra deres egne penger til en eller annen veldedig organisasjon. For eksempel WWF eller Regnskogfondet, eller what ever.      

Signerer man en kontrakt (med en sånn klausul inkludert!) så blir man jo selvfølgelig nødt til å faktisk gjennomføre alle konsekvensene også. Med reelle konsekvenser, som faktisk blir etterfulgt i praksisså frister det overhodet ikke å holde på med noe som helst juks lenger = Ingen som jukser heller! 

Anonymkode: d9f15...228

Det kommer aldri til å skje. Sykt lei av at vi skal bruke masse tid her inne på å diskutere scenarioer, som aldri vil skje. Det ble en konsekvens pga. pandemien som pågår. De kommer ikke til å endre konseptet på et program ei heller midt i en innspilling. Case closed. Nå må vi gå videre. 

Anonymkode: ae71e...37d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RødeDrage skrev:

Jeg også er redd for dette, særlig fordi han planlegger å være ærlig, og så lenge de har Sindre, så trenger de strengt tatt ikke en sterk heste-kar til. 

2 ifølge artikkelen på TV2 i alle fall. 

Så gøy! Jeg heier mest på ham, så krysser fingrene for at han får bli! 

Gøy at det blir litt forandringer på Torpet. Lei Mathias og Karianne. 
 

Anonymkode: ae71e...37d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å se hvordan nye deltakere endrer dynamikken inne på farmen. Det som er overraskende med årets gjeng er at det ser ut til at de har glemt at de er med i en konkurranse. De har glemt at det må velges en 1.kjempe, 2.kjempe, gren, storbonde osv. Dette er så overraskende og sjokkerende hver uke. 

Anonymkode: ae71e...37d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjetil skal nå hevne seg på Karianne Vilde fordi.. Hvorfor..?

«Karianne Vilde har jobbet hardt og stått på under hele oppholdet, hun har ikke vært ufin mot noen, ikke sneket seg ut, dama mi Wiktoria valgte henne, tross en avtale de hadde om å ikke velge hverandre som andrekjempe, så tapte Wiktoria.. ARGHH DENNE KARIANNE VILDE ALTSÅ HVORDAN VÅGER HUN, HUN MÅ UT!»

 

Anonymkode: c6614...e50

Hvis Kjetil skal hevne seg, burde han jo heller sende IC ut i tvekamp. Det var hun som valgt Victoria som førstekjempe.

For øvrig så er jeg godt fornøyd med at Victoria tapte, etter at hun oppførte seg som en drittunge da hun ble valgt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy at det blir litt forandringer på Torpet. Lei Mathias og Karianne. 
 

Anonymkode: ae71e...37d

Vi kan jo håpe på forandringer der. blir det det, så skal jeg begynne å se på Torpet igjen også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at mentor har vært en så hyggelig type før! Han liker jeg! Første gangen en av mentorene faktisk har hatt litt humor, og ikke bare går rundt å pirker på ting og er sur😅

Anonymkode: 7ae6b...c3e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om episoden har gått på TV eller ikke, så putter det i spoilerboks:

Spoiler

Hvem tror dere har tatt sukkeret og mandlene? Vanligvis ville jeg tippet Sindre & Co, men ser liksom ikke helt for meg at de tar 3kg sukker bare? Og siden han hengte skiltet på plass igjen tror jeg ikke han ønsker å sabotere ukesoppdraget. 
 

Jeg heller litt mot at det er Daniel som gjør et nytt saboteringsforsøk, men litt usikker på hvorfor. Ser ikke helt at han skal klare å pinne det på Raymond denne gangen.

 

Anonymkode: e9a1b...924

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en spesialutgave av Farmen hvor alle som har vært mentor og mentors kone deltar? Litt ekstra vanskelige ukesoppdrag. Samt dugnads-Finn fra 2014! 

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Lett å skjønne at ukesoppdraget blir underkjent denne uka! Men skjønner ikke poenget med å sabotere for Kjetil. Mindre mat, og Kjetil er jo ingen trussel uansett med tanke på å vinne. Helt lattelig.

 

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som er så lei av å høre Sindre og Daniel klage på Raymond? Virker som de har en trang til å snakke stygt om han, spesielt Sindre. Fysj, for noen smågutter. 

Anonymkode: 7832c...f04

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som er så lei av å høre Sindre og Daniel klage på Raymond? Virker som de har en trang til å snakke stygt om han, spesielt Sindre. Fysj, for noen smågutter. 

Anonymkode: 7832c...f04

Enig, de to trønderne er noen sutrekopper.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som er så lei av å høre Sindre og Daniel klage på Raymond? Virker som de har en trang til å snakke stygt om han, spesielt Sindre. Fysj, for noen smågutter. 

Anonymkode: 7832c...f04

Nei, er spesielt lei Daniel, håper han blir førstekjempe og ryker.

Men Kjetil skal vel hevne at Wiktoria røk ut 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som er så lei av å høre Sindre og Daniel klage på Raymond? Virker som de har en trang til å snakke stygt om han, spesielt Sindre. Fysj, for noen smågutter. 

Anonymkode: 7832c...f04

Drittlei begge de to trøndergutta jeg og. Spesielt Daniel, for en ubehagelig type! Grøsser av hele fyren. Haha, likte at Raymond kalte han en sutrekjerring, for det er han! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Stignot skrev:

Er det noen som kan teksten på farmen Nils sine grove dikt og sanger?

Prinsessa ut i havet skritta

vannet nådde ho helt til knærne

dette rimer ikke no

bare vent til det blir flo

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje ikke så mye å si om dagens episode, det var liksom ikke noe særlig spennende som skjedde. At Kjetil ble storbonde er jo ingen overraskelse, og det er virkelig gammelt nytt at Daniel er en kødd, og at han og Sindre klager på Raymond. Med mat som mangler og planker som flyter kommer det til å overraske meg om de haler i land ukesoppdraget, men det er vel litt tidlig å spå noe.

Sånn egentlig, så håper jeg at oppdraget ikke blir godkjent. Jeg veit ikke helt hvorfor, jeg bare unner ikke Kjetil en kniv akkurat nå. Fra å være en ganske likanes fyr i starten har jeg fått ganske avsmak den siste tiden. Håper i det minste at han har lagt hevntankene bak seg og at han har vett til å velge guttekamp, det er på tide å få ut Daniel. Daniel virker som en sånn fyr som ikke skaper noe glede rundt seg i det hele tatt, jeg har i alle fall ikke sett et eneste øyeblikk der han virker sympatisk og som en som bidrar til god stemning blant de han omgås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...