Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia Dronninga :)

Så artig å lese i dagboka di, for jeg føler nesten at jeg får et bilde av livet ditt. Det er jo sikkert helt feil da, jeg ser deg for meg som rødhåret, men det er du sikkert ikke?

Ja kjedelig med de jerntablettene, hva gjør du da? Er det jern som virker sånn? Ellers kan man kanskje spise masse rødbeter eller spinat?

Artig legejournal ja :ler:

Håper du har en fin fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært typisk høstvær her. Grått og trist og kjølig :forvirret: Men, vi er jo egentlig bortskjemt her jeg bor, høsten har vært helt utrolig! Til og med i går satt det noen i kortermet på en uterestaurant :ler: Riktignok i sola, men allikevel......

Har fått reparert noen klær og laget en gebursdagspresang, og lest, lest, lest :ler: Er akkurat ferdig med den siste boka til John Grisham (bøkene hans er bare så fine!!), og nå holder jeg på med bok nr 3 av "Kvinnen som husker". Det er en trilogi fra ca 1250 e.Kr, spennende.

Lillesky : Ja, nå nærmer det seg med stormskritt :hoppe: Siden jeg nå har nøkler har jeg bare lyst til å reise med en gang :ler:

Har ikke fått sommerfugler eller reisenerver enda, men de kommer nok.

Jeg har nok for mye å styre med, både med ting som skal ordnes i forbindelse med reisa og så har det dukket opp ting i hjelpeverge-jobben jeg har. Og det gjøres før jeg drar!!!

Og vi kommer nok til å se hverandre i løpet av den tiden du skal være der,ja :)

Lille Ballerina : Hei på deg! Koselig at du kommer med noen små piruetter innom her. Håper helgen din ble bra? Og at praksisen fortsatt er like fin som i starten.

¤Escada¤ : Håper du hadde en fortreffelig helg???

chrizzy : Så koselig å se deg, det er sjelden for tiden! Koselig at du liker dagboka, den er jo ikke akkurat det filosofiske hjørnet jeg hadde planer om, men det skjer jo så mye, så da ble den visst sånn....

Ser du meg som rødhåret???? Tenk, for at jeg er det, så :sjarmor: Ikke egentlig,da, men jeg farget det dagen før 50-årsfesten min :ler: :pippi:

Ja, det er dumt med de jerntablettene, og de sier jo at om en skal få opp jernlageret med mat så må en spise så store mengder at det ikke er å tenke på (for meg ihvertfall). Men, du vet når jeg setter meg til i solnedgangen utenfor leiligheten i vinter med et godt glass med noe rødt i,- da........ tenker jeg jernlageret blir bra jeg :sjarmor:

:klem: til dere alle og takk for at jeg har blitt kjent med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nemlig, og egentlig så leste jeg jo det at du hadde farget håret akkurat da, så det er ikke så rart at jeg trodde det da :ler:

Ja tenk at du skal flytte snart, har nøklene og alt, er bare så spennende og tøft!

Jeg har hatt ei venninne boende hos meg i over ei uke nå, hun var i en kjip situasjon så det var bare greit og hjelpe til. Hun flytter i morra. Men det gjorde at jeg ikkehar fått vært innom i det hele tatt nesten. Har sett mer på tv enn jeg har gjort på evigheter den siste tiden på grunn av det :)

Gruer meg litt til vinteren her ja :tristbla: Men den tiden går fort, må bare invistere i skikkelig gode å varme klær, så blir det bedre. Ser nordlyset ofte nå, er fint, jeg bruker å vinke til det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg :)

var lenge siden jeg har fått vært innom nå, gøy å se hva du har drevet med i det siste!! :hoppe:

Jøss, det blir jo bare mer og mer realistisk- du drar virkelig vekk fra norge jo! hehe...

Oooh, ja forresten, har funnet ut husnr nå! skal sende en pm jeg ;)

ha en flott dag, snuppa!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så du skal tilbringe vinteren på Gran Canaria? Slett ikke dumt! Jeg har vært der mange ganger, det er riktignok noen år siden sist, men det er jo mye å finne på der! Flotte turområder (til bla den Norske Lunden eller hva den het) men det spørs jo hvor du skal bo hen da. Jeg kjøpte i presang en bok om turstier på Gran Canaria, den var kjempeflott, og blir flittig brukt av han som fikk den.

Mye god mat og ikke minst god vin ;) Jeg elsker spansk mat og vin, kom hjem fra Spania for snart en uke siden, har mest lyst til å reise tilbake i morgen den dag!

Håper du får et kjempeflott opphold der!

Marillia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Sånn - da er jeg på nett igjen.

Takk for at du har vært innom dagboka mi mens jeg har levd et nettløst liv.

Det blir bare mer og mer realitet over flyttinga nå, etterhvert som tiden nærmer seg. Håper du får ordnet opp i alt du må ha orden i.

Rødvin og sol - det må bare gi overskudd, det, enten deg gjelder jern eller annet.

Ønsker deg en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei alle sammen! Takk for koselige meldinger mens jeg hoster og nyser :klem:

Jeg pleier aldri å være forkjøla men denne her er visst langvarig. Er fortsatt like forkjøla som i forrige uke, hoster omtrent som om jeg har bronkitt +++

Siden mange har mast på meg var jeg hos legen igår, men det er ikke noe annet enn å ta tida til hjelp,- "bare" forkjølelse. Så da så :overrasket: Men etter å ha vært i byen en tur idag var jeg både svett og sliten enda jeg kjørte taxi begge veier!

Passer selvsagt veldig dårlig når jeg har en leilighet som skal pakkes sammen og når jeg skal reise av gårde om ikke lenge,- men egentlig passer det jo aldri :sjenert:

Bettie, ~Alwa~, ¤Escada¤, Seroxata og LilleBallerina: 1000 :klem: til dere for at dere stikker innom.

Jeg prøver å følge med i dagbøkene deres og skal snart få lagt igjen bevis på det også, men akkurat nå tror jeg at jeg skal køye.

Go' natt go'klumper :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...