Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Sint mann er på ferie, så denne uka behøver jeg ikke være i beredskap. Satser på at han slutter å være så sint jo lenger tid som går.

Huff ja - barn og sykehus en tid tilbake, det har nok satt stygge spor hos mange

Men - over til noe annet - du er i gang med pakking? Lurt forresten å gjøre unna en den julegavekjøp nå så slipper du å sende mange pakker med posten til Norge.

Ha en fortreffelig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen, tar meg litt fri fra bloggingen for å ta en runde i dagbøkene. Må jo følge med her også selvsagt :klem:

Visste nok ikke hva jeg satte igang da jeg startet med blogging :overrasket: Hehe, når jeg jobber med pc'n skjer det alltid sååå mye rart. Lurer mange ganger på om det spøker inne i den :hakeslepp:

I dag skulle jeg sende invitasjon til noen av de jeg har mailadresse til. Det er sånn funskjon med "Venner". Plutselig var jeg "omringet" av blogger på tysk :overrasket: Det hadde jeg visst vært mens jeg sendte ut invitasjonene også, så jeg fikk mailer fra flere venner som ikke kunne tysk og lurte på hva jeg spurte om????

Hehe, har sendt nye invitasjoner som jeg håper er på norsk nå da.

Men, nå klarer jeg å putte bilder inn i bloggen, jeg har lagt inn endel favoritt:linker, forfattere og musikk, jeg har hatt 2 innlegg om Tibet i tillegg til de frustrerte da jeg sleit i begynnelsen. Jeg har også blitt "kjent" med en av de andre bloggerne og hatt kontakt med 2 andre (1 norsk og 1 engelsk),- så det går så det suser :ler:

I dag var jeg på fotpleie for første gang i mitt liv :hoppe: Det blir nok ikke siste gang,nei,- så deilig!! Det var et gavekort jeg fikk til 50 årsdagen og det passet veldig bra å ta det nå før jeg begynner med sandaler igjen......

LilleBallerina: :klem: til deg også. Hehe, vi er gode vi :sjarmor:

Seroxata: Jepps, nå er jeg offisielt blitt blogger jeg også! Ikke på KG altså, men på blogs.no og bloggen heter maisens skriblerier. Klart du må komme innom og lese i hvertfall ;) Bondetuppa :sminkedokke::klem:

Bettie: Det er godt når sinte menn har ferie :ler: Så kan man håpe at de er mindre sinte etterpå! Vi som har de erfaringene vi har får få dem fram her inne, virker som om det er ganske mange sykepleierstudenter her :overrasket:

Pakking??? Hm, hva er nå det igjen,tro?................ Neida, eskene står her og gliser til meg de. Men, jeg jobber alltid best under press, så jeg er ikke så bekymret enda. Har pakket all musikken min,da, så jeg har jo begynt :sjenert:

:klem: fra en som også elsker katter (har funnet meg en utrolig tøff en som jeg har på msn nå: kattunge med et limeskall som hatt :ler: ) og har noen av de samme minnene som deg fra sykehus.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotpleie er bare nydelig - som å gå på "luft" etterpå. Det er sånn luksus man burde unne seg av og til .. men gjør vi det - ikke ofte.

.. og tysk .. det kan jo være greit at skoletysken kommer til nytte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, LilleBille! :klem:

Bortsett fra at hun oppdaget at jeg muligens holder på å få sopp eller noe på et par negler :hakeslepp: Men, kan jeg få tatt det tidlig så er det vel ikke så ille........

Har forresten laget en tråd om barn på sykehus nå !

Jeg må jo ruske opp tysken uansett nå jeg,da. Det boligkomplekset jeg skal bo i rommer stort sett tyskere,- så nå er både den spanske og tyske og engelske lommeparløren pakket :Nikke:

:storfot: og :pippi: det er meg i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme oss vettu  :klem:

Har jeg vel ikke tenkt på vel :overrasket: Dere kommer nok ikke til å bli kvitt meg så lett, nemlig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som blogger. Det er nok en fin måte å holde kontakt med omverdenen på ja. Men du må ikke glemme gjengen her inne også da :sjenert:

Snart er det bare en mnd igjen til du drar. Har du kommet godt i gang med forberedelsene eller?

Håper du får en fin dag i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta meg en tur innom den barn på sykehus-tråden.

Du har jo pakket noen svært viktige ting, da - lommeparlører og musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har jammen rett, Bettie :ler: + tannbørste,da!

Nå i kveld tok plutselig alvoret tak i meg :overrasket: Jeg synes nok jeg har vært veldig rolig når det gjelder flyttingen sørover, men nå skal jeg hilse og si at sommerfuglene er på plass :hår:

Gleder meg selvsagt, men jeg vet jo egentlig ikke hva jeg holder på å gjøre :roll:

Hipp hurra og hjælp og hui !

Tror det som gjør at det plutselig gikk opp for meg, er at når jeg hører at noe skal skje i november eller seinere,- så er jeg ikke her :sjenert::sjokkert::hoppe:

Jeg vet at jeg utad virker uredd og er den som tør å gjøre ting andre ikke tør,men inni er det jo bare ei lita sjenert jente :roll:

Håper dere har en fin kveld alle sammen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde vel ikke vært menneskelig hvis du ikke hadde hatt sommerfugler i magen nå. Du kaster deg jo ut i noe nytt, og da vet man aldri hva konsekvensene vil bli.

Jeg tror du kommer til å få en fin erfaring og mange gode opplevelser. Du vil ikke oppleve det samme som de som er hjemme og planlegger november og desember, men du vil få andre opplevelser og planlegge andre ting - der du er.

Stooor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, nå nærmer det seg. Heldiggrisen! ;) Men jeg kommer jo snart ned da, selv om det bare er for 15 dager...

Denne er forresten veldig fin (hvis du ikke har sett den):

Canariposten.

Har vært innom bloggen din forresten! Bra! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Bettie: Jeg regner med at det blir sånn,ja. Egentlig er jeg priviligert siden jeg kommer til et helt fremmed sted hvor jeg allerede kjenner noen :sjenert: De har t.o.m sagt at de skal prøve å hente meg på flyplassen!

Og i slutten av november så kommer jo Lillesky :hoppe:

Og Lurven :hoppe: 1. nov. kommer ei jeg kjenner fra Kongsberg og som skal være her i 3 mnd, ei jeg kjenner fra jazzfestivalen er der nede med mannen sin når jeg kommer, ei god venninne og mannen kommer i februar og kanskje kusina mi og datteren kommer på julaften :overrasket:

Lillesky: Jeg kjenner Canariposten,ja ;) Det var der jeg fikk napp på leiligheten jeg skal bo i!

Nærmer seg med stormskritt, nå ja!!

******************************************************************

Dagen i dag ble spesiell!

Først spurte ei god venninne om jeg ville være med til Oslo,- hadde veldig god lyst og sa først ja. Men, så kom jeg på at jeg blir jo sliten bare av en liten tur borti byen her :overrasket: og dessuten bør jeg jo ikke pga økonomien siden jeg skal reise! Så jeg sa nei allikevel. Heldigvis!

Mens jeg var i byen i dag fikk jeg tlf fra vennen, han skulle spise lunsj om jeg ville være med?? Så da ble det først en god lunsj på en Kina-restaurant og deretter kaffe på en kaffebar. Kjempekoselig :ler: Selvom vi ikke ser hverandre så ofte lenger, har vi fortsatt like god kontakt og slipper ikke opp for samtale-emner.

Litt rart var det jo, siden han skulle til Gardermoen og møte venninnen fra Sør-Amerika i ettermiddag :sjenert: Jeg håper virkelig det går bra for dem, det unner jeg ham !

Skjer litt av hvert nå:

Først var det en ukjent? som hadde lagt meg til på msn-lista si (veldig nysgjerrig på hvem det er!)

I dag fikk jeg spørsmål fra en fransk blogger om han kan legge meg til vennelista si???

En annen blogger har jeg fått ganske god kontakt med, han er norsk men jobber i Hong Kong!

I ettermiddag fikk broren min og jeg endelig vært på kirkegården og ordnet før vinteren. Jeg har ansvaret for 3 graver,- mamma/pappa, bestefar, mormor/morfar. Har sluntret unna litt i sommer, men det så ikke så verst ut enda faktisk. Har vel egentlig vært en sommer plantene har likt,- ikke for mye hverken sol eller regn.

Håper dere har en fin kveld, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det - du skaffer deg venner hele tiden. Det er bra - og litt spennende.

Ønsker deg en god fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er "litt" stressa nå kjenner jeg, så jeg skal prøve å legge igjen litt oppdatering her, og kanskje noen små spor i dagbøkene deres, men noen store innlegg spørs det om det blir :sjenert:

I kveld ringte en av de jeg kjenner som bor på Gran Canaria,- hun satt på balkongen og koste seg- så på månen og noen fiskebåter ute på vannet. Her satt jeg med fleecejakke og ullsokker :overrasket: Men, det er klart, jeg klager ikke siden det er min virkelighet snart også :sjarmor:

Hun kommer faktisk og henter meg på flyplassen- snakk om å være heldig :Hehe:

Håper dere alle har det bra? :klem: til dere fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å halloooooo, kan du ikke slå deg på han norske hong-kong mannen da, så kan jeg og Lillesky komme på besøk til deg der.

Ja ja ja :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann.. har du en fin søndag eller? :rosasmil: Håper det.. :kose: Hldig du er som skal reise til Grand Canaria snart då.. Sku ønska det var meg..:erter:

Må ha en god start på uka imorra då ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...