Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Ja Soul tror vi har gjort det meste. Tok ikke hostesaft denne måneden og ikke grapefrukt, men eller alt.

Og ikke gått ned masse av kg for å få større sjangs heller! Men bortsett fra det, så har vi vel prøvd å gjøre ting på den naturlige måten!

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for klemmen i boka mi!

Det er så hyggelig at du stikker innom! :klem:

Kan ikke sete helt ord på hva tristheten er. Men mest sannsynelig har det med babyen å gjøre... Det er en stund siden jeg har følt denne sorgen så nærme nå, men nå i kveld bare kom den over meg igjen...

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Lene G må bare si tusen takk for at du har muntret meg opp i kveld!! :klem:

Setter kjempestor pris på det, det hjelper masse å få luftet tankene og sett ting fra en annen vinkel! :)

Skjønner godt at du er i et omsorgsyrke...for du er veldig flink til å prate med folk i hvert fall. :Nikke:

Lykke til med grisedisseksjon! :sjarmor:

Stor :klem1: fra meg! Sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soul.

Virker som vi har det like dan med å prestere på skolen! Fint å dele erfaringer :)

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager igjen

Har fotsatt ømme pupper etter EL, håper det ikke forsvinner før om 9 måneder :) Fortsatt vondt i eggstokkene, men det er nok fordi eggposene tømmes. Jeg håper at den fester seg litt før helgen så den gir et positiv tegn når ikke mensen kommer :)

MEN KAN BARE DRØMME ETTER EN SPIRE TENKER JEG!

Det hadde jo passet perfekt å blitt gravid nå for da hadde jeg hatt termin den dagen min pappa døde og det hadde vært spessielt! Om vi får en sønn skal den jo oppkalles etter sin bestefar så det hadde vært en fin ting. Men uansett så er det jo ikke sikkert den bebyn blei født da i det hele tatt og om det gikk bra så langt!

Merkelig tror faktisk at jeg har hatt EL sammen sted som forrige måned fordi jeg har kjendt det best på høyre side denne måneden også! Går det ann tro???

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da sitter jeg her inn enda en gang i dag. Denne gang så får jeg ikke sove... Har ikke gjort noe annet å sitti her inne i hele dag. Nå sover sambo og jeg kjeder meg. Skal jo tidlig opp i morgen så jeg må jo snart få lagt meg...

Jeg pleier å sovne med engang, men ikke i dag....

Skal ha kjøretime i morgen. En måned igjen ca til neste oppkjøring og jeg er enda rolig :)

Sambo var snill og kjøpte noen skap for meg på ikea i dag. Jeg har vært flink til å montert de i dag. Skal henge de opp i morgen. Så har jeg faktisk rydda stua, kjøkkenet, soverommet og i går rydda jeg badet og vasket tøy. har skrevet en gjøremål liste og da må jeg jo følge den... Flink er jeg :) På tide. Jeg hadde jo støv på hjernen før, men det tok slutt etter at jeg blei sammen med sambo.

Tenk hvor gøy det var å få en spire i magen, må bare nevne det :) Men sånn som jeg nevner det nå så får jeg det sikkert ikke! :fy_fy:

Får se om det er noe spennende å lese her, så får jeg prøve å legge meg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

7 dager igjen.....

Føler meg ensom i dagboken min jeg :(

I dag så har jeg hatt mensenmurringer på høyre siden ved livmoren igjen...Eller noe murringlignene ting, vondt litt nederst i ryggen .. Fortsatt litt ømme brystvorter... Har vel holdt på i to timer nå ca. med de murringene/stølheten. Sikkert ikke noe spess. Sikkert som det var forrige måned at jeg gikk og hadde mensen smerter i en uke før mensen kom. Men vondere nå.... Akkuratt som livmoren(rundt om kring der) spenner seg!!!!

I morgen reiser jeg på hyttetur og blir borte og går glipp av dere frem til søndag...

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom og leser her hver dag, men jeg er nok ikke like flink som deg til å legge igjen spor.

Håper du får en fin hyttetur! Kos deg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!!

Nå er det lenge siden jeg har snoket rundt i dagbøker, men så fant jeg ut at jeg måtte se til deg litt igjen da..... Vi seilier jo i samme båt, med prøvinga mener jeg!

Vi er ikke så aktive enda vi da, men jeg håper det smeller til snart allikevel jeg da!

Er det deg det er bilde av på avataren forresten?

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene G! :vinke:

Endelig innom igjen! Har ikke glemt deg altså, men jeg har ikke hatt internett siden jeg sendte deg den PM'en! Vi har jo flyttet og det tar to uker før vi får bredbånd... Det er lenge når man er så avhengig av internett som meg. :icon_lol: Soulmannen har vært snill i kveld og fikset sånn at jeg kan komme på nett via mobilen, det kan dessverre ikke brukes altfor mye, men var en fin nødløsning. :)

Syns det er så beroligende å lese det du skriver i dagboka mi Lene, godt å vite at man ikke er alene om ting. :klem:

Håper alt står bra til hos dere og ønsker deg en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for klemmen og hilsning her Soul, Xavia og Jandia.

I dag er Ikm og jeg venter. Har litt mensen stikkinger så det er nok mensen som kommer :( Håpet er jo der enda....

Krysser for en liten en...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...