Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Ja testpinner. Får jeg ikke gjort det så vet jeg ikke når jeg har El, fordi jeg ikke har noe slim eller så mye tegn.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er vel å bare prøve når dere føler for det? Jeg må si det høres veldig stressende ut å måtte teste for EL hele tiden. Er du alt for gira på å bli gravid så kan det føre til at du rett og slett ikke blir det. Jeg har selv opplevd det. Etter en spontanabort for en del år siden var jeg veldig gira på å bli gravid igjen så fort som mulig. Resultatet var at jeg ikke ble gravid. Det tok 10 mnd før jeg ble gravid og da hadde jeg egentlig gitt opp håpet og var dermed mye mer avslappet rundt det å bli gravid. Med de andre 3 svangerskapene ble jeg gravid på første forsøk og da var jeg også veldig avslappet og gjorde egentlig regning med at det kom til å ta en del tid.

Uansett ønsker jeg deg lykke til og håper du blir gravid snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant som du sier og alle andre sier...Men jeg er jo bare sånn av natur at jeg er så intrisert for ting jeg brenner for. Jeg greier liksom ikke å tenke på noe annet at jeg gleder meg til å få en spire i magen. Det går iallefall igjennom hodet mitt to-tre ganger om dagen angående ett eller annet med barn eller graviditet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å slutte å tenke på det jeg da. må kutte ut her inne og kutte ut å snakke med mine gravide venninner og venninner som har barn da og det går jo ikke. Satt det sikkert litt på spissen, men :)

Uff nei, jeg blir sikkert ikke gravid av å gå og tenke på det hele tiden, uff, fy meg!

Prøver å ikke gjøre det, men har blitt skikkelig gira de siste ukene... Nei får gi meg jeg da.(men det greier jeg jo ikke) :(

dette blei teit skrevet.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært flink :)

Trent i kjelleren med Kari Jackeson film :) Får se hvor lenge det varer. Tar jo ikke lange stunden å få gjort det. og jeg har jo tid, nå som jeg går hjemme og har filmen. Må få det til ellers så kommer jeg sikkert til å rulle etterhvert!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ouff nå fikk jeg dårlig samvittighet her jeg sitter og eter på en Snickers.

:sjenert: Fikk bare såååå lyst på en, og når det lå en der, ja...

Sovet mye i det siste jeg... Er alene hjemme denne uka. Litt småkjedelig, men overlever. Sover jo egentlig bare uansett så. hehe.

I morgen skal jeg ha besøk av jentegjengen min. Det blir kos, og sinnsykt deilig med helg.

Magen har forresten vokst i løpet av noen få dager. helt utrolig rart altså.

Flinke deg som trener, det var egentlig bare det jeg skulle si nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å spise Snickersen. SKal ikke ha dårlig samvittighet for det du har spist og det som har havnet i magen. Da må man heller ha dårlig samvittighet før man spiser for da kan man kanskje være så flink å legge den fra seg :):ler: Vet ikke om jeg hadde greid det da, men :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går så var vi og så på nye huset til svigersøster og det var veldig fint. Mye å gjøre, men blir sikkert kejmpe bra til slutt.

Og i dag har jeg bært ved så vi får ved til vinteren. Enda så er det mye igjen å flytte fra onkelen til sambo og til garasjen våres.

Nå har sambo reist på fotball og jeg skal etterhvert sette meg ned å gjøre litt lekser så jeg er litt forberedt på skolen på tirsdag.

Ellers så er det ikke så stort å fortelle. Vi er snart i gang med prøvinga igjen for denne måneden(nå har vi bare oppvarming :):ler::ler:

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hjulpet kattepusen(lykkeliten) min i dag fordi hun hadde surret fast halsbåndet i foten. gikk rundt og mjauet og haltet. Kjønte ikke hva det var med en gang. Hun var så agresiv da jeg skulle klappe henne og kjønte det var no galt da hun plutselig bare la seg ned. Uff det var så stramt der den ene forlabben hadde kommet seg inn i båndet. Hun likte ikke at jeg skulle ta båndet løsere, så jeg måtte klippe det av. Halsbåndet som var så fint også :( Men bedre det enn at pusen min skulle ha det vondt stakar :)

Nå ligger hun på senga og koser seg :) Håper bare ikke terroristen (Tommeliten) kommer og tar henne. Synes synd på Lykkeliten for Tommeliten lar henne aldri være i fred. Skal erte henne hele tiden. Lykkeliten har kloremerker på hele nesa. Dakar gullet :)

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Peony og Xavia.

Takk for klemmen og vinken til meg :)

Nå sitter jeg og venter på at de fra kommunen skal komme tilbaken og utføre jobben ferdig. Må spyle hele kloakkrøra(vannrøra også) og nå stinker det kloakk i hele huset.

2 gang på ni måneder at kloakken blir tett her. Vi kjøpte huset i fjor sommer og måneden før blei det tilknytta offentlig vann og kloakk avløp i stedet for septikktank. Så jeg er spent å se hva de ser med kamera inni der. Vi må nok grave nye rør fordi røra som kanskje er tett går igjennom garasjen og den vil vi jo ikke pigge opp og ødelegge.

Skriver mere sentere.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Har du hatt en fin dag i dag? Eller, hmm, dagen er jo langt fra over jo... hehehe

Var hos legen i dag, UTROLIG fornøyd med ham i dag. Spurte om masse og tok god tid til meg. Og så fikk jeg høre på hjertet til den lille... åååååå sukk altså. Det slo så fint og flott at, og alle prøver og tester de tar av meg var helt perfekt. :)

Så nå danser jeg bare rundt her, kjøpt bursdagsgave til mamma har jeg også, og nå koker lapskausen på ovnen. Namnamnam

Håper det ordner seg med røra deres da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Jo da nå har de fra kommunen vært her og vi så et kamera igjennom røra :) Det er kommunen som har gjort feil så de skal ordne opp i dette løpet av uka. Må skifte rør og vi trenger ikke å betale noen ting. Håper det er siste gangen det skjer. prøvde å vaske i vaskerommet i sta, men brakk meg, så det må sambo. gjøre :(

Nå sitter jeg og gjør lekser så jeg er litt forbredt til skolen i morgen. Det er greiere å forstå da(egentlig, men forstår jo ikke så mye når han prater uansett.) etter hvet kappittel tar jeg repetisjonsspørsmål som jeg kan gå tilbake å se på. også skal jeg på intervju på sykehjem på torsdag for å få en praksis plass der. Håper jo jeg får noen plass. Det er jo slik at jeg skal gå i opplæring og gå opp på en annen hjelpepleier så da får jeg jo det inn med t-skje :)

Til Torsdag reiser vi med color Fantasy og det gleder jeg meg til. Det er visst en fin båt. Fikk det i gave av sambo. vi reiser med et annet vennepar også, så det skal bli hyggelig.

Det hørtes godt ut med Lappskaus. Lager du fra bånda av? Ordentlig lappskaus som i gamle dager? Når vi lager lappskaus blir den på en måte suppelapskaus, det er vel fodi vi ikke koker det til det nesten er oppløst. Men godt er det uansett :)

Vet ikke hva vi skla ha, lurer på om vi skal ha kyllingwok.

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det nok en uke. Ouff, og hodepinen blir jaggu ikke bedre. Måtte legge meg i går så sinnsykt vondt var det. Legen mente at alt var bra, bare jeg som kanskje var litt småstressa, og fått for lite eller mye søvn. Akkja... Bra er det ikke. Gjør jo så vondt.

Vel vel, nå er det straks jobbing igjen.

Håper du får en fin dag.

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

I dag var det en ny dag på skolen. Bussen kjørte forbi ansiktet mitt fordi jeg skulle slippe inn Lykkeliten, så jeg måtte ringe etter taxi, men kom ti min forsent for taxien var litt treg. Det var mye bedre i dag en forrige onsdag :) Var teori i dag og vi fikk en oppgave som vi blei ferdig med to timer før vi skulle og det var deilig :) Skolebussen gikk ikke før to timer etter, så jeg måtte ringe til svigermormor og spørre om hun ville hente meg. Snill som hun var gjorde hun det :) Skikkelig bodeland her, jeg som er vant å bo på Østkanten i Oslo, er ikke vandt til at bussen bare går en gang i timen og at man har skolebuss. I oslo er det jo alt av komunikasjons midler :)

Nå skal jeg snart lage pannekaker røre også skal vi på besøk til et vennepar med en nydelig gutt på nesten 9 måneder :)

Fikk Persona testene i dag, blei stoppet av tollen. Skulle ligge med en gratis graviditets test, men den lå ikke med. Hmmm, prøver å ringe, men får ikke kontakt.

Takk for hilsning Jandia :)

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har jeg kommet hjem fra color fantasy. Var en fin tur altså. Og veldig fin båt. Hygget oss fælt og jeg drakk og koste meg med drinker som jeg ikke har gjort på år og dag. Spiste god buffeèe til frokost og middag og desær :) mmmm Deilig.

Kjøpte meg to nye sko, et bilde til å ha på soverummet og kjøpte med litt fra taxfreen. Å så godt :)

Driver å tester med de nye persona, men det kommer ikke noen strek. Håper den kommer fra i dag og utover...Tar det som det kommer. Og forresten så har sambo blitt forsjøet så det skjer nok ikke noe denne måneden heller.....

Nå er det frokost!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

I dag fant jeg El-slim jippi! Det har jeg ikke sett på lenge. Og håper persona testen viser positivstrek snart. Skal ikke tenke på den egentlig når jeg har finni EL slim så er det jo riktig veien...

Nå må bare sambo. bli frisk så vi kan :humpe::kline: til vi får en liten :babysmokk:

Kryss fingrene for meg om du titter innom.

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...