Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Hei Felicity! :klem:

Jeg har ikke oppdaget at du hadde dagbok her inne før nå jeg... :rodme:

Skikkelig flaut altså, jeg er nok litt sløv for tida!

Godt å høre at du er bedre av kvalmen, men ekkelt med de magekrampene og oppkastet... Høres veldig ubehagelig ut!

Håper det går bra hos legen på mandag! Og så er det ikke lenge til ultralyd heller! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsning her inne La Traviata. :)

Glder meg veldig til ultralyd og ser frem til legetimen på mandag for da får jeg høre hjertelyden :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jandia.

Joda det gikk bra hos legen :) Hørte hjertelyden med engang og han kjente på magen min og han kjente veldig godt at jeg er gravid :)

Men hadde litt protein i urinen, men det var visst ikke noe farlig siden jeg hadde bra blodtrykk, ikke feber og ikke noen sukker i urinen. men man jo følge med da.

Ellers så er det to uker i dag siden jeg kastet opp sist og det er deilig å være på bedringensvei :)

Nå ser jeg veldig frem til å se den lille på fredag. Gleder meg kjempe mye :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at legen fant hjertelyden!

Jeg har også hatt litt protein i urinen, men det var visst ikke så farlig mente legen.

Ja nå kan vi bare glede oss til UL hhv torsdag og fredag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann :) ville bare innom og si gratulerer med graviditet og lappen!

Huff, er litt trist å tenke på at jeg og kunne hatt en liten baby i meg nå, men den rette tid kommer vel..

skal iallefall krysse fingrene for deg, du fortjener dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært hos jordmor. Tulla ligger med hodet ned og rumpa ut til siden, så magen min er skjev!!!!!! :overrasket: haha

Kjekt å høre hjertelyden ja... Kan jeg tenke meg til. Blir bare bedre og bedre for hver gang skal du se. :)

Ha en finfin dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hallaien du!

Bra at proteinen ikke var faretruende! Greit å bli passet litt på så man vet at alt er bra! :tommelsmil:

Nå er det ikke lenge til UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jandia og Rognebær.

I dag da jeg satt på skolen, kjente jeg et lite dult i magen. Det var så rart også blei jeg så paff for det gikk så fort liksom. Så tenkte jeg, jøss er det den lille som sparker. Noen av de som satt vedsidna meg mente det at den sparket :)

Det var en god følelse, men litt sånn usikker også, men det kan jo hende jeg kjenner noe nå, og får håpe det kommer mere så jeg kjenner det igjen uten og lure på hva det var. (ja, det kommer jo tidsnok og hater det vel om natten, men en utrolig opplevelse fordet :))

Så jeg vet ikke om det sparket, men no var det. hørte ingen lyd fra magen, akkurat som noe som dulten til magen min, så var det borte like fort igjen :)

Ellers så begynte jeg å gråte i gjen i går da jeg skulle legge meg, for da hadde jeg lest i din dagbok Rognebær og blei så trist..... Mine hormoner er skikkelig på avveie altså. men heldigvis ikke noe sinna og furten(etter samboerns store glede:)

klem til dere som stikker innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Hei Jandia og Rognebær.

I dag da jeg satt på skolen, kjente jeg et lite dult i magen. Det var så rart også blei jeg så paff for det gikk så fort liksom. Så tenkte jeg, jøss er det den lille som sparker. Noen av de som satt vedsidna meg mente det at den sparket :)

Det var en god følelse, men litt sånn usikker også, men det kan jo hende jeg kjenner noe nå, og får håpe det kommer mere så jeg kjenner det igjen uten og lure på hva det var. (ja, det kommer jo tidsnok og hater det vel om natten, men en utrolig opplevelse fordet :))

Er det ikke rart???

Jeg tror nok at det sparket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jaggu spent på i morgen. men begynner å tenke at jeg må roe ned forventningene litt så jeg ikke blir skuffet. Tanke på om de ser hva det er!!!!

I dag voknet jeg og var skikkelig overbevist på at det blir en gutt, men for noen dager tilbake var jeg så sikker på at det blir ei jente...

Tror nok jeg kan lett bli overtalt om det er noen som sier jeg får jente, selvom jeg tror jeg får gutt. For alle menter jeg får ei jente......

men det gjenstår og se.

i morgen skal jeg dit kl 10.15, men jeg får ikke skrevet noe her før sikkert når vi er hjemme og det er ikke før ni tiden i morgen. Skal nemlig til Homopaten i morgen også, men blir det til at jeg reiser innom mamma etter det, så skriver jeg jo selfølgelig :)

Skal holde dere oppdatert :)

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ultralyd i morgen! :klem:

Stol på magefølelsen din du, den har ofte rett!

Skal bli spennende å høre rapport etterpå!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Felicity.

Jeg måtte innom hos deg siden jeg oppdaga at du skulle på UL i dag! Håper det har gått bra! UL er en fantastisk opplevelse... :):hjerte::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst:

Gratulerer med en liten babyjente :babyjente: i magen Felicity.

Deilig å høre at alt så bra ut...

Tenker du får en fin helg nå.

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Soul, Peony, La Traviata, Jandia, Litle Lady, Miiip :)

Nå har jeg endelig fem min. å skrive før jeg tar siste finnishen på kjøkkenet før gjestene kommer.

Tusen takk for hilsninger her nå :)

I går var vi på ultralyd og jeg tror jeg hadde alt for store forventinger :)

Men det var veldig fin opplevelse. Har jo vært på to før og vi trodde vi kunne se noe bedre på sjermen, men vi så da den lille :) og at alt så bra ut!

Jordmora var av den gamle sorten, så hun konsentrerte seg ikke så mye om kjønnet.

Men vi fikk se at hjertet var i orden og den var ikke så samarbedisvillig til å hvise oss hjernen så godt. men fikk et ca mål rundt hodet og alt så bra ut av de andre vinklene, (den lå litt oppi mye vev fra navlen min vissnok??), ryggen målte hun og bena og det tilsa ca 18 uker i går. Noen dager senere enn jeg har telt.

Har telt og telt uker i går, men kan ikke kjønne det stemmer med at jeg bare var 18 uker i går bare, men men. Ikke siste dag i første mens stemmer til det, ikke EL og ikke da jeg hadde festeblødning. Men det er jo bare en ca tid så man ikke skal gå så mye over terminen.

Også fikk hun til slutt sett under babyen og hun synes det så ut som to kjønnslepper som hadde utviklet seg, hun var ikke sikker, men hun trodde at det er ei :babyjente:

Men hun satt et spørsmålstegn.

Må si jeg er litt usikker da å tenke at det er ei jente, men når det er to ultralyder har sagt det, så da får jeg kanskje bare slappe av da. Har hørt om så mange som har fått høre at de får ei jente, så har det kommet ut en gutt i stedet :)

Men jeg venner meg vel til tanken, er iallefall veldig glad for at alt så bra ut og at det nok blir ei jente :)

Så har jeg fått fødeplass på Ullevål på avdeling A den 24 juni :) Det er så utrolig å tenke på :) Ser frem til å få bli en større familie....

stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Felicity! :klem:

Så flott at UL´en gikk bra! Jeg ble også veldig overrasket over å bli "satt tilbake i tid", såpass mye som jeg ble. Nå er jeg plutselig bare 17+1! Testa ikke vi positivt omtrent samtidig? :klø:

Jenta mi er kanskje bare litt småvokst!

Hos oss var jordmora 97 % sikker på jente. Men vi kommer til å ta en ekstra UL (3D) for å få det bekreftet enda en gang! Og for kanskje å få en litt mer "vettug" termindato!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...