Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse! Så utrolig gøy! :grine2:

Stoor :klem: fra Lilletrollet (som er her innimellom,men ikke så veldig ofte lenger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Takk for hilsninger og gratulasjoner :)

Foreløbig termin-dato er 23 juni.

Skal til legen 14 nov,

ultralyd 5. des og

jordmor 5. januar.

Krysse fingrene for at den klorer seg fast....

Nå er jeg i uke 5 og kvalmen har begynt å komme. Vet ikke helt om det er tablettene for urinveisinfeksjon som gjør det, eller graviditeten, men kvalm er jeg.... :kvalm::kvalm::kvalm:

Ellers stikkinger i livmora og ømme bryster.

Har fortalt det til mamma, ei venninne, mormor og søstern.

Det viser seg at jaggu er min søster er gravid også og hun har termin dagen etter meg..... Hun har prøvd i 4 år og fikk hormontabletter, og vips der satt den, uten at det var planlagt, men hun og kjæresten har bestemt at de skal beholde det.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja prøver så godt jeg kan Xavia. Går det galt, så er det er grunn for det, tenker jeg. 1. gang jeg er gravid så man vet jo ikke. Men etter det med deg, så har jeg blitt mere ops. Men tenker ikke på det hele tiden. Men tanken dukket opp da jeg blei gravid :)

Men denne skal klore seg fast og se mamma og pappa i juni :)

Den dagen min pappa tok slutt på livet er min termin. Grøsser på ryggen!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Felicity! Veldig moro, nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! :) Også så rart at søstern din har termin nesten samtidig da. Ønsker deg masse lykke til fremover, håper du kommer til å være i ok form! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk til dere :)

Nå har vi fortalt det til svigers og mormoren til samboern. Og jeg er helt, ja skal man si, litt skuffet over reaksjonen til folk...

Vi var så sikre på at folk skulle bli helt fra seg av glede og gratulere oss og gi oss en klem og være helt i hundre, men nei!

Mamma reagerte med jo gratulerer da. og søstern fortalte at hun fikk gåsehud(det var jo hyggelig), og mormor blei egentlig paff fordi hun skulle bli oldemor til meg og min søsters barn. På den siden så var det jo sjokk,(familien min visste at vi prøvde) men i dag da vi fortalte det til familien til sambo, så var det å ja, skal du slutte skolen da???? Ja hvorfor ikke sier faren.(med å få barn)

Jeg går jo en dag på skolen og burde greie dette da, så det er jo ikke så "big deel"

Merkelig, skulle tro de blei skikkelig hoppene glade, men nei, det var akkuratt som å fortelle at jeg har kjøpt meg en ny genser.... Det er ikke tull en gang...Ikke visst de at vi prøvde en gang....

Håper de blir glade etterhvert da og at de kanskje gir oss bedre positiv tilbake melding senere når magen synes....Og at vennenne våres føler litt glede med oss...

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ble skuffet over en sånn reaksjon, eller skal man si mangel på reaksjon...? Men de ble sikkert litt paffe ettersom de ikke visste at dere prøvde, at de ikke var forberedt og hadde rukket å håpe på at dere skulle få barn. De må sikkert bare fordøye nyheten, og da kommer de til å synes det er kjempehyggelig og glede seg til det lille barnebarnet kommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, skulle tro de blei skikkelig hoppene glade, men nei, det var akkuratt som å fortelle at jeg har kjøpt meg en ny genser.... Det er ikke tull en gang...Ikke visst de at vi prøvde en gang....

Håper de blir glade etterhvert da og at de kanskje gir oss bedre positiv tilbake melding senere når magen synes....Og at vennenne våres føler litt glede med oss...

Kjære Felicity

Selv om familiene deres ikke har vist den entusiasmen dere hadde ønsket og fortjent så bør du vite at det er flere som følger med deg. Jeg ble både rørt og kjempe glad på dine vegne da jeg leste at du var blitt gravid.

Jeg kommer til å fortsette å følge med deg. Jeg håper at alt går bra og at du får en nydelig baby i juni.:klem:

Klem fra Tita K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for hilsen Felicity! :klem:

Skjønner også at du ble skuffet over reaksjonen til folk, for selv syns man jo det er fantastisk og stort! Men, som du sier så kan det jo hende det er litt uvirkelig for dem ennå, kanskje det bare må synke inn? Håper du får den støtten og omsorgen som du trenger og fortjener som gravid! Bra du har kjæresten da og vi her gleder oss i hvert fall med deg som Tita K sier. :)

Ha en finfin helg, håper kvalmen ikke er for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det endelig helg...

Nå skal vi snart på Ikea og handle inn litt til barnerommet. Hurra. Gleder meg som en liten unge.

MEN, har SINNSYKT vondt i ryggen. Vanskelig å reise seg opp fra stolen, og vanskelig å sitte ordentlig. hmm. DON'T LIKE IT!!!!!!!!!

Vel vel, kan være at jeg sov utrolig lenge i natt, fra 23:45 til 10:30. Var såååååååå godt, etter å ha stått opp 4 hver dag en uke nå.

Fredagsklem til deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsninger i dagboken :)

Jo da formen er bra den, skal ikke klage :)

Har bare hatt litt migrene i det isste etter at jeg blei gravid, men det går. Kanskje fordi jeg har vært i praksis og stresset mye denne uken. Det går nok bra.

Nå har jeg vært på sykehjem i tre dager og det er helt greit. Nå er det bare 5 uker igjen :) Også er det bare snart to uker til 1. legetime. Før det skal jeg gå med en lodtrykksmåler fordi jeg hadde litt høyt her. Gruer meg til å ligg med den om natten, men greit og få undersøkt det :) Kan jo ikke ha høyt blodtrykk når man er gravid, da øker jo sjangsen til å få svangerskapsforgiftning. Og det vil vi ikke ha...

Ellers alt bra, brodern blei glad da vi fortalte at vi venter en liten en :) Og søstern til samboern blei glad, så det er hyggelig at de blei glade....

Nå skal vi ut og kjøpe jente babyklær for det er et vennepar som har fått ei jente som vi skal besøke i morgen :)

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du har det bra, selovm du sliter litt med migrene. Håper det gir seg etterhvert. :klem: Og sykehjem er jo ikke en fysisk lett jobb, men det er supert at du syns det går greit! :) Skal i sykehjemspraksis snart jeg også, må innrømme at jeg er litt spent.

Håper blodtrykket holder seg stabilt og fint! Ha en super lørdag med babyklærhandling! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle mine dagboktitter og skrive venner :)

Nå er jeg 8 uker på vei og kvalmen har satt seg... Spydd nå to dager på rad og er stort sett kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg. Får lite mat i meg. Sambo har kjøpt suppe, så jeg får prøve meg på det.

Ellers så sitter jeg med en EKG spiller for å sjekke hjerterytmen min. Hadde så rask puls her for noen uker siden, som egentlig har gitt seg stort sett, men greit og sjekket det.

På mandag skal vi til legen og gleder meg til å høre hva han sier :) Ifølge sjema skal jeg ha termin 19 juni, men ikke følge karkulatoren til babyverden der er det 23. så jeg lurer. men jeg får nok eksakt vite det på ultralyden :)

Godt og være dårlig for det er jo et tegn :)

Ikke så mye innom her, for jeg er så sliten, men følger med dere andre.

Har utsatt sykehjem praksisen siden jeg er så dårlig, håper å få en plass etter jul :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...