Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos deg i helga og den lille jenta i magen... :babyjente:

Og skulle det dukke opp en gutt, so what? Tipper du blir like glad i ham... :)

Jeg har fått vite at jeg får jente, men likevel så har jeg ikke hamstra rosa klær, i fall... hehehe.

God helgeklem fra meg til deg :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med jente!

Har hørt at "jenter har man hele livet, gutter ett minutt". Om det er noe i det, ja det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå har jeg fått pratet med flere og de mener jeg kan trygt kalle den for hun. Så jeg har forsovidt vendt meg til å si hun nå, eller Amelia som hun skal hete :)

Min søster (bombi83) som fikk først termin dato 24, blei flyttet i dag til den 30 juni og de skal ha en gutt :)

Så alt det jente-tøyet mamma kjøpte av ei venninne av seg kan jeg få nå :) Også får vi vel snart begynne å se etter ting. Selvom det er jo en stund til, men tiden går jo så fort og det er jo så mye vi skal ha :)

På onsdag skal jeg fortsette praksisen min på sykehjem og håper formen fortsetter å være bra. Kastet opp på fredag, men da stresset jeg jo en del så på vei inn til oslo i bilden spøy jeg :( samboern følte seg ikke så fin form da nei. Og bilene som så jeg var oppe i en pose fikk vel seg en latter :ler:

Ellers så har vi hatt litt besøk i helgen, men stor sett bare slappet av :)

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå begynner jeg i praksis igjen, men ikke inne i oslo som jeg gjorde før jul. Nå begynner jeg på et helt nytt sted her jeg bor. Meningen var at jeg bare skulle ta igjen de 15 gangene jeg ikke rakk og ta før jul, men nå må jeg jaggu ta alt sammen igjen. Irriterende. blir over 20 dager også skal jeg også i hjemmetjenesten før hun kommer ut så dette blir stress+ oppgaver i må levere inn + hoved prøve i humanbiologi i mars. Vet ikke hvordan dette skal gå rundt, men, men. Jordmora mi sa jeg skulle få tilrettelagt praksisen siden jeg har begynt å få bekkenløsning(har stort sett vondt i ryggen hver dag nå) Men tør jo ikke si ifra til min lærer. Jeg prøver, men går det ikke så går det ikke. men jeg må greie dette :)

Gleder meg til neste år for da får jeg jobbet med psykiskt utviklingshemmet også sykehus så jeg må greie praksisen nå. :)

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Felicity! :klem:

Lykke til med praksisen. Håper det går greit!

Forresten nydelig navn dere har funnet til den lille jenta! :hjerte:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Felicity! :vinke:

Hvordan går det med deg i praksisen? Har tenkt på deg. :klem: Kjedelig at du måtte ta de dagene om igjen, men håper de 20 dagene flyr som en vind! Og du har vel fått litt tilrettelagt eller? Syns de må ta hensyn til deg når du er gravid og attpåtil har bekkenløsning. :Nikke:

Jeg syns at skolen har blitt litt mer spennende etter jul. :) Men gruer fortsatt for alle praksiser for jeg blir så nervøs... Ser du skal ha praksis med psykisk utv. hemmede neste år, det er det jeg jobber med på si. Og jeg trives veldig godt med det! Masse humør og glede (og endel sinne og frustrasjon). ;)

Amelia var et vakkert og spesielt navn forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

22+2 i dag :)

Takk takk for hilsninger :)

Nå har Amelia sparka i to uker og det er godt og kjenne henne selvom hun av og til spraker på steder der det er litt ubehaglig :( Og værre blir det, men det er mest hyggelig da.

I dag skal vi hente vogna jeg kjøpte på torsdag og er spent på om sambo liker den, for han var ute med jobben på torsdag og jeg plukken den ut :) Tenk han stoler så fælt på meg :)

Den var 700kr på salg så derfor slo jeg til.

FÅr se om jeg får tatt et ordentlig bilde av den og legge den ut her :) Men spørs om jeg greier det, vet ikke helt hvordan jeg gjør det. men det er en Hartan skater xd duo, vogn. Blå og brun/bronsje?

Nå skal jeg spise og kle på meg :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Felicity! Lenge siden jeg har vært her inne hos deg, koselig å lese at alt er bra med din lille Amelie og at du har begynt å handle utstyr! Ønsker deg en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsninger Soul. Jandia,iingvild og Wasabi :)

I dag har jeg vært på cafe med tre venninner. To med to ny fødte og ei venninne som skal ha en måned før meg. hygget meg veldig mye. også har jeg besøkt mamman min og der var også søstern min :)

Ellers alt bra.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. prøvde å legge inn bilde av vognen, men gikk ikke :(

Vet ikke hvordan jeg gjør det her jeg...

klem

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsninger Wasabi og Peony:)

Ja vi synes Amelia er kjempe fin navn. Jeg har aldri hørt det før, så vi har bestemt oss for det navnet :)

Hvordan får jeg lagt ut link da?

Noen som vet?

klem

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...