Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for klemmene. Det trenger jeg for det har vært en skikkelig nedtur dag.... Men sånt skjer, og nå må jeg se fremover til neste oppkjøring.

Men den murringa er nok mensen som er på vei!!!! Så det er nok bare vente å se :)

Klem fra

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Helt siden mandag har jeg hatt mensenmurringer og litt lyst blod på tirsdag. Nå venter jeg på at mensen kommer(noe jeg ikke håper). Etter forrige syklus var det 27 dager, de gangen før det var 31 og siden EL var på tirsdag forrige uke så regner jeg det er 31 dager. men burde ha spottet nå... Uff blir så skuffet om den kommer....

Kryss for at den ikke kommer da dere :)

xxxxxxxxxxx

Klem fra

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hjalp ikke at jeg krysset.... Den kom i dag etter 31 dagers syklus denne måneden.

Nå som jeg for en gangs skyld hadde håpet skikkelig ettersom jeg hadde mensen smerter hele forrige uke... Kan si at magen min er helt surrete etter at jeg sluttet på piller i allefall.

En god nyhet er at min aller beste venninne venter en liten en :) Hurra.

Men kunne jo ønske at jeg fikk trillet med henne og deg Jandia :)

+ at det er tre andre venninner som er gravide.

Men jeg ønsket meg jo mai-juni baby, så det er jo fortsatt håp. og det hadde jo passet greit å bli ferdig med 1 året på skolen før man plupper ut :)

Men får vi ikke til dette året her, så kan det ikke bli noen beby før om 3-4 år og det er lenge å vente.... Da blir jeg trist..

Gleder meg å høre hvordan dere har hatt det på ferie Jandia :)

Og Xavia, Lille Lotte Peony, håper vi får klaff samme måned :)

Klem fra

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei snuppa. :klem::klem:

Så leit at det ikke klaffa denne gang. Men som man sier, bedre lykke neste gang... Ordner seg nok skal du se. Men hvorfor må du vente i 3-4 år hvis det ikke klaffer i år?

Jepp, har hatt det suuuuupert. Nå skal jeg bare rydde litt her, og stikke bortom valglokalet så skal jeg skrive referat.

Var tidlig på jobb i dag, og fikk jaggu lov til å gå hjem en time før tida. Deilig.

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Xavia og Jandia :)

Jandia :

Grunnen til at jeg må kanskje vente i 3-4 år om ikke vi får det til løpet av dette året (skole året) er fordi jeg skal gå nå to år på hjelpelpeiern og det betaler aetat for meg. og siden jeg går en dag i uken så kan jeg være hjemme resten uten å ta ut permisjon for om jeg gjør det da mister jeg yrkesrettet attføringen min.

Og det vil jeg jo ikke.

Etter skolen så må jeg jobbe et år som hjelpepleier. Ja da det hadde gått ann det å prøvd da etter at jeg har fått meg jobb, men så skrev aetat opp at jeg skal ha YA. under praksisen også. Det vil si jobbe 100% og få betalt for bare 60%, og får ikke opparbeidet noen fødselpenger og permisjon og hvor skal barnet være da. Min saboerer vil ikke ha ni måneder med permisjon....

Men selvsagt så om jeg ikke blir gravid nå så kommer jeg til å si ifra meg YA. attføring etter andre skoleåret fordi jeg taper mye penger å gå igjennom aetat med praksis enn å få en fast jobb som Hjelpepleier noe jeg regner med å få...Så det vil si vi kan prøve igjen da etter jeg har fått meg jobb som hjelpepleier for håpentligvis høsten om tre år.

MEN jeg håper jo det klaffer løpet av året, noe jeg tror helt sikkert det gjør :) Smiler. Litt opptimist må man jo være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen til dere som er innom :)

Fra mandag formiddag til går formiddag blødde jeg ikke noe.... Synes dette var litt rart så jeg tok en GT-test i går og den var positiv...(fra baby or not), så for å være sikker tok jeg en ordenlig test(clear blue) og den var negativ. Rundt 13.00 på skolen fikk jeg fryktelige smerter og tanta kom for fullt. Måtte ta parazet enda hjalp det ikke.

Og da jeg skulle legge meg til kvelden fikk jeg ikke sove fordi jeg hadde noen smerter som jeg aldri har kjendt før under tante besøket.

Men i dag er jeg bedre, nå er det bare vanlige smerter.

Jeg håper fra neste måned at jeg ikke kjenner det lengre fordi jeg har en spire i magen da kanskje?Håpe, håpe, men regner ikke med det!!!

Ellers så var jeg på skolen i dag og det var hyggelig. Blir spennende dette her. Skal på skolen i kveld også.

I dag har jeg vært flink. Vasket gulvene oppe i hoved etasjen. Gidder jo ikke gjøre husarbeid hver dag :) men i dag gjorde jeg det.

klem fra

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xavia.

Vet ikke hvorfor den slo ut og ikke den andre. Det Var en svak strek, men sterk nok til å tro at jeg var blitt gravid. Brannalarmen gikk i går, mens jeg var så opptatt av denne testen :(

Ei venninne av meg som har spontanaborter flere ganger mente at kanskje jeg hadde gjort det siden jeg hadde så smerter og blødde sånn og at den ene testen var positiv.. Vet ikke jeg, sikkert jeg som lurer kroppen.

klem, Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det kan jo være en veldig tidlig abort. Hvis du blør mer enn du pleier, samt har unormalt mye smerter.

Vi får krysse fingrene for at det klaffer for oss begge snart. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Nå har jeg vært på skolen og det var ikke så bra i dag....:(

Hadde praksis fag i dag og det er bra det, så lenge jeg ikke må utføre noe...... Og særlig blandt andre folk. Særlig også for de som kan det godt.

Kan ikke fordra det, men det er jo sånn man lærer, men blir så utrolig redd. Prestasjons angst kaller man vel det!!!!

Må ha ting presangtert flere ganger før jeg utfører det og nå så måtte jeg gjøre det med engang.

Jeg blir så nervøs at tårene nesten bare plopper frem! Helt fælt. kan jeg det så er det greit, men når jeg ikke har gjort det før får jeg pannik.....

Etter at jeg kom hjem så hadde sambo. vært flink å hengt opp gardinene jeg har sydd til kjellerstua, men så ser jeg at det er jo f..... sjevt. Å herregud jeg er så talentløs...

Så nå sitter jeg og gråter litt for meg selv og tenker på alt det dumme på bare en kort stund. Jeg gråter lett, men under mensen er jeg fryktelig sårbar.

Hvorfor kan jeg ikke være flink i alt. ??? Det er jo barnepleier jeg vil bli og så irriterende at jeg må igjennom ting med sykehjem og alt det der når det ikke er det jeg skal.... Nå kunne jeg ønske at jeg skulle i barnehagen i morgen å se de søte barna enn å tenke at jeg skal i praksis på sykehjem snart!!!!

Når jeg synes ting er vanskelig så lurer jeg på, er det dette jeg vil. men denne gangen så er det jo ikke det jeg vil, men MÅ igjennom dette for å bli, som sagt opp, barnepleier.....

Så er det de dumme gardinene som egentlig skulle vært skikkelig fine, men blei litt ubalangsert på veggen fordi de ble sjeive. Jeg målte og målte, opp og ned

tok opp og sydde igjen. Også selvfølgelig talentløse meg, alikevell blei det sjeivt! Blir så sint..... Satt lenge med de også!

:grine: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Innom med en supergod :klem: til deg.

Skal hoppe til køys nå, så vi snakkes!

Regner med at det snart klaffer for dere og at det blir en liten :babysmokk:

Vi var på besøk hos noen med ei jente på 1,5 år i går, og hun var jo SÅÅÅ skjønn! Gjorde seg til for oss: danset og "datt". Det er nok koselig med sånne energiklumper ja. ;)

Sov godt, vennen min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Takk for klemmene. Det går nok bedre i dag :)

I går var jo egentlig bagateller, men noen dager tåler man ikke det!!!!

Var nede nå og så på garidenene og det var ikke rart at det så stykt ut??? Fordi det vinduet jeg målte er ti cm.kortere enn det tre andre vinduene på den andre veggen..... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det nå, men må tenke ut av det.

Ellers så har jeg bestil Persona nå og håper den finner min El tydligere enn Baby or not sine. Så får vi håpe at det klaffer for nå vil jeg også ha en spire i magen... Virkelig! Tenk om jeg må gå enda en halvt år med å ikke få det til, da blir jeg nok sprø. Noe jeg sikkert blir for man vet jo aldri. kan jo hende jeg må gå i et år før jeg får det til.

Jeg skal krysse for at vi får det til jeg Xavia, så kan vi kose oss sammen med de andre på lista.

Klem fra meg til dere alle som er innom min dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persona? Er det persona testpinner?

Jeg er så redd for å begynne med sånn testing for EL og greier jeg. Er redd at da kommer jeg til å bli heeeeelt stressa på denne babylaginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...