Gå til innhold

Minner for dagen.


Felicity

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal bare fortelle det at jeg har tatt min tredje EL-test og jeg så en sterkere strek, så det er jo en posetiv økning. Kjenner det skikkelig med EL smerter. Har ikke hatt sånn de forrige EL gangene, så kanskje den ikke lurer meg denne gangen :) Håper ikke det... Så tar jeg tak i litt baby støv fra Jandia og andre som har en spire i magen :)

Har vært i bursdagselskap til grand onkelen min (81 år)og mye prat i kveld. Jeg sitter ofte og lytter til andre og blir av og til litt slitsomt å høre flere snakke på en gang...Og iallefall på en toroms leilighet hos min mormor :) Godt jeg skal legge meg.

Har foresten fått brev om at jeg har fått godkjendt atføring, ikke bare muntlig. Og det er bra. Trodde egentlig ikke helt på det før jeg fikk det på svart på hvitt.

:klem:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, klokka her må være feil. Hos meg er den nemlig 00:30.

Jaja, uansett gratulere med dagen i dag (lørdag)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er ikke forsent enda, for egentlig har jeg bursdag i morgen ;)

Men tusen takk :)

Nå har jeg laget den siste rullekaka. Mangler bare glasuren. Så Jeg har en ostekake, bløtekake fra i går og sjokolande rullekaka. Tror det blir bra jeg da. pluss at samboeren skal lage gryterett. Så nå kan gjestene komme til god servering. Skal feire i dag Jandia :)

:klem:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei på deg, Lene G!

Har sniklest dagboka di, oppdaga at vi er "naboer" og like gamle :)

Vil du ha gravid-støv, så er nok jeg litt for seint ute, men baby-støv kan du jo få!

*holder Vendelin over tastaturet og drysser baby-støv på Lene*

Lykke til med prøvinga! Har du lyst til å besøke meg, så har jeg blogg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at bussen ikke gikk da...

Sånn er det å bo litt uti distriktet ja. Husker hjemme i lofoten, pappa ringte busselskapet og spurte når bussen til stedet hvor mormor bor, og da svarte de; "hva i allverden skal du der?" og så måtte pappa ringe bussjåføren og spørre. hehehe. Enden på visa ble noe slikt som at bussen kjørte "etter middag"... hehehe

Nå sitter jeg her og spiser pottis og ser Bridget Jones dagbok (2). Hakke sett den før jeg, så nå var det på tide.

I dag sykla jeg og mannen til Ski(!) Tro meg, det er lengre fra Oslo enn man tror. hehehe. Så nå er jeg grusomt sliten i armer og ben og psyke. Vi tok toget hjem. hehehe. Noen fordeler med å være konduktør skal man dog ha.

Vel... får vel se filmen jeg.

Vinke vinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye :) Jandia.

Nå har jeg fått frokost av min kjære og det var deilig mat. Egg og bacon og pomes fritt :) Ikke av det sunneste, men godt var det iallefall.

Vi dro til Oslo etter kampen i går og var ikke hjemme før helv tre i natt. Er skiggelig trøtt :ler:

På festen fikk jeg et par rosa øredobber og et rosa kjede. Venninna mi lager masse smykker. Så når jeg får noen penger til overs så skal jeg ta meg en tur ditt.

Har faktisk fått tre par smykker i rosa av tre forskjellige nå til bursdagen min :) Hehe, får snart ønske meg noe i andre farger kanskje :ler::ler:

Nå skal jeg gå å lese avisen min kjære har kommet med :)

Klem

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det hannen. Det ble desverre ikke ambasade kaken, men jeg kommer til å prøve den når det ikke er så mange som skal hit. Dumt om den blei misslykket :)

Klem .

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det skjønner jeg. det er litt skummelt å lage en kake for første gang til et selskap. Prøv heller å lage den ved en passende anledning. Kaken er forøvrig lett å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jaja, da er nok håpet ute for denne gang:(

Kjenner faktisk at jeg er litt trist fordi EL ikke har kommet denne gangen heller tror jeg. :grine:

Var jo skikkelig forbredt på at jeg sikkert ikke blei gravid denne måneden, men at EL er borte blir jeg liksom ikke forbret på. I dag var tempen 36.78 og så høyt har den ikke vært noen gang. (fra da jeg begynte å tempe) Og EL testene jeg har tatt i dag(to stk, en fra babyornot og en fra quick response)var begge negative. Den fra babyornot fikk ikke et eneste tegn til strek.

Vondt i eggestokkene har jeg hatt(særlig i venstre)og vondt i ryggen(kjentes ut som det var halebeinet)Har ikke slått meg heller noe. Også har det ikke vært noe slim. Livmoren har vært åpen, men ikke noe veldig høyt oppe. En dag kanskje. Nå er den lukket igjen.... :(

Men kan jo faktisk hende at jeg ikke har sett noe slim siden vi har kost oss annenhver dag nå i over en uke. SÅ har jeg hatt EL, så har vi jo en sjangs... Men dumt å ikke finne den dumme EL......

Måtte bare få ut litt frustrasjon....... :(:sur::frustrert::forvirret::tristbla:

:klem:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Lene-pigen!

Nå har jeg ordnet og styrt og fått navn og alt mulig for å skrive i dagboken din!

Det er ikke bare-bare dette kvinneguiden!

Synd å høre om EL, men du har jo ikke prøvet så lenge enda! Det skal nok gå bra alt sammen til slutt. Det tok meg foresten ihvertfall 10 minutter å finde ut av hva EL stod for! Det er jo ikke alle som er inne i graviditetssjargongen!

Håper du koser deg i ferien.

Hils t-v og katter.

klemmer fra København

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei vennen :)

Så hyggelig at du kom inn og skrev her hos meg :) Så du måtte registrere deg for å skrive her. Det tror jeg ikke du må på de andre forumene :)

Utrolig hyggelig iallefal

Nei jeg kjønner at du ikke visste hva EL betydde :ler::ler: Det tok meg en stund før jeg også fant ut hva det var.

Sitter du hjemme med oppgaven din nå. Jeg burde gjort noe, men er litt lat.

Ja det går vel en gang, så du blir tante vet du. men irrriterende at den EL-en ikke kommer. Kanskje den kommer neste måned. Vi får se. Også er det jo 14 dager igjen til mensen kommer og man hvet jo ikke, kan jo hende det blei så fort befrutet.... Men det tror jeg nok ikke for å være ærlig.

Ringte aetat og de sa foresten at jeg får penger snart. At jeg får penger før jeg skal på møte om en måned.

:klem:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei og hopp! Gratulerer med dagbok og bursdag!!!! Endelig følger jeg litt mer på prøve-sidene og ikke bare smugleser som jeg gjorde før. Og da ser jeg stadig nye navn og dagbøker som jeg også må titte litt i. Artig å lese om andre prøvere. Er du sånn som går og tenker på dette dagen lang og blir litt irritert på at det ikke går an å få tankene over på noe annet innimellom? Det er jeg...så lurer jeg på om det bare er hodet mitt som har hengt seg opp litt. :murvegg:

Er vel ikke bra å være for stresset heller... :kgblunk: Forresten er vi like gamle så dette blir spennende!! LYKKE TIL!!! :kose:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Snakket med ei venninne i går og blei fortalt av ei som har greie på dette med EL at så lenge jeg har mensen og den kommer som den skal(som min) så mente hun at jeg hadde EL, men at det ikke var sikkert jeg merket det så godt. Jeg har jo hatt mensen som jeg skal(akuratt som å stille klokken etter den)Det var jo godt å høre :) Er kanskje håp alikevell???Så jeg blir vel sikkert gravid en gang jeg og ;)

Ellers i dag så har jeg passet sønnen til et vennepar. De har begynt i ny jobb begge to og det er hyggelig å hjelpe dem når de er i nør. Han hadde litt feber i går og da var det greit og ha han hjemme en dag før han blir sendt i barnehagen igjen... Det var så hyggelig. Han er egentlig veldig aktiv, men i dag var han rolig. 21 måneder så han har jo mye å utforske da. Foreldrene var overlykklig for jeg gadd og passe han. Gjør det igjen skrev jeg i meldinga :)

I morgen får jeg besøk av ei annen venninne med en beiby. Omgås bare unger, så ikke rart jeg ønsker meg et barn :) Den gutten er 7 måneder, men blei født to måneder for tidlig, så han er litt etter.(5 måneder kanskjeer han vel i utvikling) Så nydelig gutt :)

Og på fredag skal jeg til det venneparet som jeg hjalp i dag. På lørdag skal jeg treffe noen venninner og iallefall så er hun ene gravid(hviss ikke bestevenninna mi er det og nå? gjenstår og se, ikke sikkert hun forteller det enda da.)

Travel uke, selvom jeg har fri :)

Kjøretime i går og dobbelkjøre time på fredag. Mye å bedrive tiden med iallefall

Kryss fingrene for meg den 7/9-da har jeg oppkjøring....:) Håper håper jeg står.

Til neste uke skal vi kanskje ut å se på ny bil. Trenger jo det nå som jeg forhåpentlig får lappen :)

Klem

Takk for melding i dagboken min Smile

og en god klem til deg Jandia :klem:

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Det gikk vedig bra med venninna mi og beibyn på besøk. men jeg hadde så fryktelig vondt i underlivet. Jeg trodde det var feste smerter, men det var det altså ikke. Var jo så merkelig fodi det var jo så vondt at jeg tenkte dagen etter at det ikke kunne være noe annet enn en cyste.??? Ringte legen i går tidlig fordi jeg hadde vondt da også og fikk time kl. 11.

Ja nå får jeg vel forklare hva som har skjedd. Var hos legen i går og hun mente også at det var en cyste som hadde sprekki. Var litt vanskelig fordi hun ikke var norsk og var ikke så flink å prate heller. Hun kjendte på ryggen og magen min, men ingen undersøkelse nedentil. Men etter min forklaring(og at jeg har hatt det før)mente hun at det var det. Også spurte jeg liksom rundt det å bli gravid da og hun mente jeg måtte vente i et halvt år med å få hormoner. Min samboer blei virkelig sint da han hørte det etterpå fordi han mente at da måtte jeg gå rundt med smerter i underlivet i lang tid. Har jo hatt smerter de to andre månedene, men ikke så sterkt som nå.

Ok, på en måte er det jo bonus fordi jeg får disse cystene og får da tidligere hjelp, men det er jo så vondt å ha dem og da!!!

Skal ringe gynekologen min i morgen og høre om jeg får en rask time. Men kan nok ta tid, fordi han har akkuratt hatt ferie, så kan tenke meg det er mange som skal ha time.Han er faktisk spesialist med ufrivillige barnløse på røde kors klinikken. Så han kan hjelpe meg. Håper det går fortgang i dette da, fordi det gjør jo vondt med cystene.

Takk for alle hilsninger her inne

Det varmer :klem: særlig når man er litt trist og lei....

Håper ikke jeg må vente så altfor lenge, man føler jo at det tar virkelig lang tid når man ønsker seg så gjerne en spire i magen. men det er ikke så lett å få når cysta ødelegger....

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...