Gå til innhold

Minner for dagen.

Felicity

Anbefalte innlegg

Jeg krysser fingrene!!! :)

Håper det går veien for dere denne måneden. Du klarer sikkert å lure samboeren din med på noe sengehygge, såååå syk er han vel ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Enda en dag med ekkel gørre :) Testen har forresten fått en litte grann sterkere strek... Ikke EL før test streken er sterkere enn kontrollstreken, men ser jo positivt ut.

Sambo. er på bedringensvei så jeg håper å snart få hoppet i høyet. Selv har jeg lyst hele tiden nå, men får vente litt til til formen hans er bedre.. :(

El-slim har jeg ikke hatt før for to måneder siden som jeg har sett.(forrige måned brukte jeg jo hostesaft, kanskje det var grunnen for at jeg ikke så det)

Blei kjørt til skolen og hentet i dag av den snille sambo, han var jo hjemme fra jobb, så det var deilig.

Ellers så håper jeg også snart at jeg er så heldig å få noe inni meg som vokser. venninnene mine er heldige som har vært på ultralyd og får sett spiren :)

Takk for meldinger Xavia og Peony, krysser for dere begge på lørdag :)

klem fra meg. Er så glad dere er innom og legger igjen en hilsen av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

I dag så er livmoren høy som i går og kjennes delvis åpen ut eller helt åpen, vet ikke helt forsjellen.

Fikk kost oss i går, så satser vi igjen i morgen fordi i dag skal jeg på skolen og kommer senere hjem. Blir vel like stor sjans og prøve annenhver dag som hver dag?Rumpetrolla blir jo sterker når man ikke gjøre det hver dag...

Vi får se, skal prøve å ta det som det kommer denne måneden og syke meg ned igjen som forrige månedene for ikke å bli skuffet og stresset. Den setter jo seg fast når man minst venter det....

Men håpe, håpe for det :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager Lene! :)

Jeg har også troa på at annen hver dag holder i massevis.

Første gangen vi fikk det til holdt vi på hver dag. :rodme:, og det ga resultater det også. Nå tar vi det veldig med ro. (Litt for mye synes faktisk jeg. :forvirret: ) Vi vet vi kan få det til, så kommer vel spiren når jeg er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss har fått det til før, (vi har heller ikke prøvd før nå) så kanskje derfor man er litt spent på om det går. Men både mora og faren min og broren har fått det til med engang. og familien til sambo fikk det også til med engang, så man skulle jo tro det gikk ganske greit med oss også, så lenge man er helt i orden utvendig og innvendig som er synlig iallefall :)

Så dette går nok bra :):ler:

Den tid den sorg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere får klaff om ikke altfor lenge Lene G! :tommel:

Det gjelder å smøre seg med tålmodighet, men som du vet så syns jeg ikke det er så lett jeg heller. ;)

Håper du har en fin dag. :klem:

(Kjenner forresten igjen det med å ikke vite om man er fruktbar eller ikke...vi lurte også veldig når vi prøvde sist, tror det er naturlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SINNSYKT trøtt nå!!!

3. dagen på rad at jeg er oppe i 4-tida!! Herreminhatt!

og i morra skal jeg opp 4 ja... hehe

Gleder meg til helg.

En liten klem til deg vennen... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

I går gikk det veldig bra på skolen :) Vi lærte å vaske annsiktet på pasienteten, kroppen, hårvask, benvaks og fikk litt orientering om tannstell.

I dag så har jeg vært ute og raket før regnet kom. ellers så har jeg meldt meg inn i magne bokklubber nå for å få innmeldingspakke, men avbestiller (om jeg husker det for hver måned)

Tester enda og i dag er streken sterkere, trodde streken kom for fullt i dag jeg, men det gjorde ikke det. Hmmm? :klø: :forvirret:

Men streken er jo sånn at det ser ut som om jeg får det i morgen eller lørdag eller søndag, men det vil jo si at jeg ikke har EL før på lørdag eller søndag eller mandag kanskje da og det er litt rart??? Alle kjemar jeg har lest sier jo at på en 31 dagers syklus så kommer det rundt 29. Men er den senere da???Da kommer vel mensen senere og da håper jeg ellers så fester ikke en eventuelt spire seg???

Krysser fingrene for en positiv test i morgen(men da er jeg i oslo, får smugteste hos mamma)

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se hvordan du ser ut, Lene - en veldig søt jente! Hadde forestilt meg at du hadde helt kort og veldig mørkt hår...

Håper testen blir klart og tydelig positiv i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hurra!!! Jeg testet EL-test hos mamma nå og blei litt usikker. Men tror det er positivt tegn. Jeg tisset litt for mye på testen så det er bare en strek som viser og det er teststreken og da er den vel positiv. For persona test er jo ikke positiv før den er tydligere enn kontrollstreken og det er den jo :)

Så da har jeg finni ut at jeg har EL i løpet av 12-24. Hvordan regner jeg egentlig da at jeg har El tro? hmmm, får bare ligge i senga da :)

Må gå, men skriver senere.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tok forresten en test på torsdagskvelden som viste strekene like sterke. Kontrollsktreken var kasnkje litt sterkere, så det kan stemme at det bare var testreken som kom opp på perona testen i går etter middag

Ja det var bare kontrollstreken som syntes. Testet senere i natt da jeg kom hjem og da kom bare kontrollstreken opp igjen ingen teststrek!

Vilte gubben i går kveld, men i dag :humpe: Får håpe han orker litt mere han sambo. min så får det holde :)

Dakar disse mannfolka de må ha et stort press :):ler::ler: (men de liker det også da) :-)

Blir spennende å se for så akrive har vi ikke vært før og har heller ikke visst når EL har eksaktlig vært.... Har stoppa i slutten av måneden.(kanskje stoppa før EL???)

I går var vi på konsert og hørte på koret til ei venninne og det var hyggelig.

Oi nå kommer nevøen på besøk. må gå jeg.

Klem

Hilsen Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper all :humpe: gir resultater! Hvis ikke er det jo en koselig aktivitet uansett. :sjarmor:

Håper du har det fint også må du hygge deg med nevøen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Peony, Soul, Xavia og Jandia :)

Nå har nevøen gått og jeg tror nok jeg skal ta en time på øyet :) Han var knallvålen 0545 i dag han....(noe han ikke pleier, han sover gjerne til 8.) Ville ikke sove mere han da! Så jeg tuslet opp og vi satt og så på film. Litt vanskelig å tilfredstille ham. Han har downs og er litt sent utviklet.

1.)vi har ikke noen spesielle leker han intriserer seg for

2.)dårlig konsentrasjon

3.)han løper etter katten og løfter den opp og enser ikke at vi snakker til ham.

Litt vanskelig det der. Men han hadde det gøy han, vi så bjøren i det blå huset(som han liker, men ikke så godt som før)3 ganger...

Dro til mormor og morfar og fikk tiden til å fly :)

Vi fikk faktisk kost litt i går kveld også(hadde ikke funket i dag morres for han var våken før oss)

Så klaffer det ikke denne måneden blir ikke bare jeg skuffet, men min sambo. også... Lenge siden vi har kost så mye...:)

Har ikke noen gang følt det så sikkert at jeg har hatt EL som nå....! Og jeg ønsker virkelig en liten en nå... Men det sier vi jo alle her inne om ønsker

det :):ler::ler:

Resten av dagen skal vi bare kose oss og ha det bra. Sambo har blitt dårligere igjen så jeg får komme meg til ham og pleie han.

:klem: til dere som stikker innom meg av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk dere det, merkelige greier altså :) Nå sitter jeg her og teller ned dagene til IKM. 9 dager igjen!!!!

Skulle aldri tro det at det er mulig å gjøre det. Men venter jo ikke på tanta akkuratt :)

Venter jo på en positiv test :) Og lurer fælt på det...

Det er nå jeg skulle prøvd tempen for å se om den forblei høy fremover, men vokner jo så mye om natten at det ikke passer for meg!

Og til Torsdag skal jeg på hyttetur med tre gravide og en som har med seg sønnen og lurer på det med drikking! Har ikke lyst å drikke for det er rundt festinga om det har klaffet, men egget tar nok ikke skade av det, men kan jo hindre det å feste seg kanskje da. Også er det jo egentlig ikke noe problem når alle de andre jentene er gravide(gutta drikker jo, men de har ingenting inne i seg da :)) :ler:

Den tid den sorg. Har ikke behov for å drikke så da trenger jeg ikke å gjøre det. Dessuten så vet alle at vi prøver alikevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen sier at vi må da ha fått det til denne gangen fordi vi ikke har holdt på så mye som denne gangen og at jeg tror jeg ganske så sikkert hadde EL... Følte faktisk at jeg hadde det på begge sider fordi det gjorde vondt like mye på hver side. men det er nok bare eggposene som gjorde seg i stand :) Liten sannsynlighet at de slapp et egg hver :)

Hehe, hadde jo vært gøy fordi jeg ønsker meg tvillinger faktisk :):ler::ler:

Men det skal jo sies at det sikkert holder med en og at jeg er litt rar som ønsker det :ler::ler::ler:

Jandia fikk det jo til 4 måneder etter at hun sluttet på pilla, venninna mi greide det etter 4 måneder, er jo håp for oss også Peony :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Lene G! :vinke:

Skjønner godt du er spent, høres jo ut som dere har gjort det dere kan i hvert fall. ;)

Ha en fin ettermiddag og kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...