Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Insane in the main brain 🤭🤭🤭

Anonymkode: be7e4...e56

Det er viktig å sikre seg når man vet man tar et valg som kan ende dårlig for seg selv. Ikke søren om jeg skal ha mer drit på meg nå. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfatter at målet var ikke at denne moren skal stilles til ansvar for datterens handlinger, men at hun skulle vite. 

Motsetningen er jo at TS hjelper denne andre jenta å holde ugjerningene sine hemmelig for familien sin. Det synes jeg ikke hun fortjener.

Anonymkode: fd8ed...2ac

Jeg var på ingen måte stygg i munn mot denne moren. Ikke vær det andre i nærheten å fikk det med seg heller. Jeg ventet og lot moren få kjefte meg huden full, men hun bare gikk etter rødmingen. Så da gikk jeg og. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullete å blande inn jentas mor. Hun er vell ikke skyld i dette? Skal hun føle dårlig samvittighet over noe datteren hennes gjorde? Nei, det blir helt feil.

Anonymkode: b6e64...70a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfatter at målet var ikke at denne moren skal stilles til ansvar for datterens handlinger, men at hun skulle vite. 

Motsetningen er jo at TS hjelper denne andre jenta å holde ugjerningene sine hemmelig for familien sin. Det synes jeg ikke hun fortjener.

Anonymkode: fd8ed...2ac

Hvorfor skal familien til denne damen vite hva hun gjør i denne sammenhengen? Hva har de med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😎🙂 Til pass for det ludderet som fremstår som perfekt. Veldig bra TS ! 

Anonymkode: 03b34...f79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser flere snakker til sine voksne barn mår de gjør noe mindre riktig. Det er ikke noe rart i det. Om man hører på foreldrene sine er noe helt annet. Som mor hadde jeg vært flau selv. 

Anonymkode: bfe42...446

Som nor hadde jeg bedt deg om ågå. Jeg ee ikke interessert i å høre nie framin datters privatliv som vun ikke ønsker å fortelle meg selv.

I tillegg bruker du barnet ditt her. Gva om du hadde hatt en 3åring ville du dratt ned.deg barnet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😎🙂 Til pass for det ludderet som fremstår som perfekt. Veldig bra TS ! 

Anonymkode: 03b34...f79

Spørs på øyet som ser. Uansett hva en annen gjør galt så skal man godta det virker det som. Finne seg i alt mulig. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Menchit skrev:

Som nor hadde jeg bedt deg om ågå. Jeg ee ikke interessert i å høre nie framin datters privatliv som vun ikke ønsker å fortelle meg selv.

I tillegg bruker du barnet ditt her. Gva om du hadde hatt en 3åring ville du dratt ned.deg barnet?

Nei 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk du ikke istedenfor til samboeren din sin mor med meldinger og alt?🤨

Anonymkode: 2e764...f29

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gikk du ikke istedenfor til samboeren din sin mor med meldinger og alt?🤨

Anonymkode: 2e764...f29

Han har selv fortalt det til sin familie. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette ble barnslig! 
 

Jeg har voksne barn, og jeg driter i hvem de har sex med. Det er ikke mitt ansvar om de ødelegger andres forhold, det får de ta konsekvensene av selv. 
 

Hadde du møtt opp på min jobb på den måten, hadde jeg blitt flau - på dine vegne!!! Snakk om å drite seg ut! 

Anonymkode: 20532...b2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får passe seg fra å ha offentlig på fb hvor de jobber da. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt det opp med jenta også, hun tar null ansvar. Samtidig blokkerte hun meg fra alt som var rett etterpå. 

Anonymkode: bfe42...446

Hvilket ansvar mener du hun skal ta da? Skaden er jo skjedd? Og hun er myndig - og moren hennes har ingenting med dette å gjøre! Forstår godt at hun blokket deg, du viser jo hvor ekstremt du kan handle. Hadde blitt skremt, jeg!

Anonymkode: a8ffc...519

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette ble barnslig! 
 

Jeg har voksne barn, og jeg driter i hvem de har sex med. Det er ikke mitt ansvar om de ødelegger andres forhold, det får de ta konsekvensene av selv. 
 

Hadde du møtt opp på min jobb på den måten, hadde jeg blitt flau - på dine vegne!!! Snakk om å drite seg ut! 

Anonymkode: 20532...b2b

Hadde noen møtt opp slik på min jobb, hadde jeg sendt dem på dør! Gjerne ringt vekterne også! 

Anonymkode: a8ffc...519

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hvordan andre kan fremstille meg, jeg skjønte jo det slik jeg la ut mitt innlegg. Jeg var ikke ute etter at alle skulle være enig i mitt valg. Det ble bare gjort sånn. Jeg skjønner selv at jeg var litt gal, så ler jeg av det og går videre med mitt liv. Om noen vil ha noe å ta meg for i ettertid så vet jeg hvordan jeg håndterer det. 

Anonymkode: bfe42...446

Du virker kalkulert. Du såret en helt uskyldig person og ler av det? 

og av nysgjerrighet hvordan vil du håndtere det? Du sier jo at det blir ord mot ord og du vil lyve om det - det er ikke å håndtere noe. 

 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som skriver at TS er gal, det skulle jeg ønske dere ville slutte med. Hun er en kvinne som er SINT.  Å bruke ordet gal er bare å shame kvinner som er sinte. Det sinnet er jo nødvendig for å sette grenser.

Var det så lurt det hun gjorde? Det vet jeg ikke.TS har uansett har grunn til å være sint. Hun er i krise, og det må hun bare gjennom. Kanskje søke hjelp til å håndtere sinnet og sorgen på bedre måter fremover?

Anonymkode: 5049f...9c8

TS åpnet for bruken av "gal" siden hun selv skrev dette. 

Det er greit å være sint, men da tar man det ikke ut på uskyldige. Dessuten er det seg selv hun er mest sint på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket ansvar mener du hun skal ta da? Skaden er jo skjedd? Og hun er myndig - og moren hennes har ingenting med dette å gjøre! Forstår godt at hun blokket deg, du viser jo hvor ekstremt du kan handle. Hadde blitt skremt, jeg!

Anonymkode: a8ffc...519

Det var lenge før dette at hun blikket meg. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja nå har du fremstilt deg selv som en gal x. Mannen din var utro og du legger hele skylden på den andre jenta, og i tillegg hennes mor. Du er bare en forsmådd x

Anonymkode: ae175...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUN var ikke grunnen til at barnet ditt har delt hjem, mannen din er. Så ja, å gå opp til en mor som står på jobb og knuse hennes syn på egen datter er ganske vilt i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hvordan andre kan fremstille meg, jeg skjønte jo det slik jeg la ut mitt innlegg. Jeg var ikke ute etter at alle skulle være enig i mitt valg. Det ble bare gjort sånn. Jeg skjønner selv at jeg var litt gal, så ler jeg av det og går videre med mitt liv. Om noen vil ha noe å ta meg for i ettertid så vet jeg hvordan jeg håndterer det. 

Anonymkode: bfe42...446

Nettopp derfor synes jeg du burde gi moren en unnskyldning. Du var sint, forståelig nok, og handlet i affekt og moren er helt uten skyld i dette. 
Jeg skjønner at du er sint og såret for dette er ingen grei situasjon å komme i, men utroskap kan skje selv i de "beste" familier... sier jeg som aldri har opplevd utroskap i mine forhold. Litt spesielt at denne elskerinnen "skryter" av dette, og kanskje enda er i forhold med sin kjæreste. Tror jeg hadde tuppet henne ut rimelig raskt om det var meg hun var sammen med. 
I denne spesifikke situasjonen er det din mann som har hovedansvaret og tatt et dårlig valg. En del legger seg etter meg (og min kone), men vi har da vett og moral nok til å si nei til slike forsøk og det burde din eksmann også klare.
Føler med deg og håper at du klarer å komme deg over dette sviket, til beste for ungen din ❤️ 

Anonymkode: 68399...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har moren til denne dama med dette å gjøre? Forstår at dette er vondt for deg, og er absolutt i mot utroskap. Men hadde jeg vært mor til en som har vært med på en slik affære, så hadde jeg tenkt hans/hennes liv og dette får de ordne opp i selv. Jeg har ingen moralsk ansvar overfor et voksent barn. Da man som voksen tar selvstendige valg og å stå for valgene en tar her i livet. Jeg har ingen interesse av å vite om et av mine barn er utro, med mindre de søker til meg for råd. 

En annen ting som jeg finner umoralsk fra din side, er at du kunne enkelt tatt en telefon til denne mora om det så var så viktig. Men du velger å si det til henne på arbeidsplassen hennes! Ansikt til ansikt, hvorpå hun er helt uforberedt.  En person som har ingenting med dette å gjøre. Da har det ingenting med at du «følte for opplysningsplikt», men du ville være jævlig. 

Så dessverre, hadde jeg vært denne mora så hadde jeg tenkt at du var litt ustabil. Fullt mulig at du ikke kunne regulere følelsene dine pga utroskapen, men dog ustabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...