Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Det er bare en eneste grunn til at far til dine barn var utro. Det var at HAN ikke klarte å la være og ikke brydde seg nok om deg og deres barn til å forstå at sånt gjør man ikke.

Jeg hører stadig dette med at den andre parten legger seg etter den som er i et forhold. Det tar jeg med en alvorlig klype salt, men selv om denne damen i utgangspunktet valgte å legge seg etter en opptatt mann med barn og selvsagt ikke burde gjøre det, så er det MANNEN som er det store problemet her fordi det er han som er i et forhold.

Hva moren til denne damen har med saken å gjøre er for meg helt uforståelig og det at du faktisk troppet opp på arbeidet hennes er å gå langt over streken. Mener du virkelig at moren hennes har noen del i dette?

Ja, jeg forstår at du har det vondt, men det går en grense et sted for hva slags dritt du skal videreføre til andre personer. Ellers vet jeg om et par land der de gladelig hevner seg på helt andre personer enn de som gjør ugjerningene som stolt ville applaudert deg for fantastiske metoder.

Jeg har ingen sympati med mannen, lite sympati med damen som "la seg etter" denne mannen. Men dessverre er sympatien med deg en sterkt minkende ressurs - du bør gå kraftig i deg selv og se på hvordan du oppfører deg og søke hjelp dersom du trenger det. At et par personer oppfører seg bedritent overfor deg betyr ikke at du kan oppføre deg bedritent mot andre som ikke er involvert.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å dra inn moren hennes er fullstendig unødvendig. Jeg forstår din trang til hevn, men du fremstår bare som bitter, og sørger for at folk snakker enda mer om deg.

Dette er din eks ansvar. Og du har gjort slutt med han, og nå bør du av hensyn til barnet vise deg voksen. Legg det bak deg og jobb for at ditt barn skal få en framtid med to foreldre som samarbeider godt og setter barnets beste i fokus. Du skal holde deg for god til å snakke dritt om andre samme hvor fristende det er.

Anonymkode: 9b0aa...79d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har større ansvar enn jenta i dette. Mannen har lært å si «nei takk», ikke sant? Har moral? Vet forskjell på rett og galt? Det er ikke jenta din feil at din mann dreit på leggen selvom hun tok initiativ. 
 

du er fryktelig smålig som dro til hennes mor, for moren har hvertfall ingenting med dette å gjøre så sant ikke jenta er 15 år.

du fremstår som gal, og nå har du gjort mannen og jenta en tjeneste, for nå forstår alle hvorfor han gikk fra deg. 

Anonymkode: 36285...7d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke disse her to synes at du er så gæærn at de danner felles front og blir kjærester oppi alt dette her...så drar de på besøk til den nye stebestemora og prater om hvor psycho du liksom var....😱

 

 

Anonymkode: d036d...1e1

Ringte eksen rett etter og han lo. Så tviler på det. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pås skrev:

Som mor til voksne barn må jeg si at jeg ikke synes du handlet rett overhodet! Hvorfor i alle dager skal moren til denne jenten måtte stå til ansvar for hva datteren finner på? Det skjer jo heldigvis ikke ellers i samfunnet at når noen gjør noe galt holder man foreldrene ansvarlig. Nei, det var dårlig gjort rett og slett!

Moren min hadde fika til meg uansett hvor gammel jeg er. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blondie65 skrev:

Det er bare en eneste grunn til at far til dine barn var utro. Det var at HAN ikke klarte å la være og ikke brydde seg nok om deg og deres barn til å forstå at sånt gjør man ikke.

Jeg hører stadig dette med at den andre parten legger seg etter den som er i et forhold. Det tar jeg med en alvorlig klype salt, men selv om denne damen i utgangspunktet valgte å legge seg etter en opptatt mann med barn og selvsagt ikke burde gjøre det, så er det MANNEN som er det store problemet her fordi det er han som er i et forhold.

Hva moren til denne damen har med saken å gjøre er for meg helt uforståelig og det at du faktisk troppet opp på arbeidet hennes er å gå langt over streken. Mener du virkelig at moren hennes har noen del i dette?

Ja, jeg forstår at du har det vondt, men det går en grense et sted for hva slags dritt du skal videreføre til andre personer. Ellers vet jeg om et par land der de gladelig hevner seg på helt andre personer enn de som gjør ugjerningene som stolt ville applaudert deg for fantastiske metoder.

Jeg har ingen sympati med mannen, lite sympati med damen som "la seg etter" denne mannen. Men dessverre er sympatien med deg en sterkt minkende ressurs - du bør gå kraftig i deg selv og se på hvordan du oppfører deg og søke hjelp dersom du trenger det. At et par personer oppfører seg bedritent overfor deg betyr ikke at du kan oppføre deg bedritent mot andre som ikke er involvert.

Jeg har svart på hvitt, hennes deltagelse i det. Så her er de to om det. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan skal moren fikse dette? Skal jeg gå til mødrene til noen jeg vet mobbet og si «på grunn av ditt avkom så har hn traumer for livet».     Eller skal min mor gå til moren til venninner av henne som klikker ? 😅😅 synes bare det blir litt..rart/barnslig. Dere er ikke 12 lenger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moren min hadde fika til meg uansett hvor gammel jeg er. 

Anonymkode: bfe42...446

Så da er det noe alvorlig i veien med både deg og din mor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at den babyen som du trykka opp i ansiktet til noen, kanskje får denne damen som sin stebestemor. Og så tenker jeg på hvordan denne lille babyen får det i forhold til sin far og evt stemor/stebestemor med en mor som bare sitter å tenker på hevn og sitt eget raseri.

Og jeg tror det blir vanskelig for deg å legge til rette for at den lille babyen skal få ha et godt forhold til hele familien sin, når du setter deg selv først på den måten. Det er du og mannen det er slutt mellom - han er fortsatt familien til ungen din som du burde ønske det beste for i hele verden.

Anonymkode: dbf4a...0ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har svart på hvitt, hennes deltagelse i det. Så her er de to om det. 

Anonymkode: bfe42...446

Og så da? Fortsetter du sånn som du har gjort nå med å oppsøke folk for å slenge dritt og spre rykter - selv om de er sanne - så blir du - ikke de - taperen når det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

helt vanvittig psycho, dette var så feil og upassende at det finnes ikke ord!

Anonymkode: 8c887...c44

Ikke mer upassende en å pule på en opptatt pappa

Anonymkode: 504ae...dd7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen har større ansvar enn jenta i dette. Mannen har lært å si «nei takk», ikke sant? Har moral? Vet forskjell på rett og galt? Det er ikke jenta din feil at din mann dreit på leggen selvom hun tok initiativ. 
 

du er fryktelig smålig som dro til hennes mor, for moren har hvertfall ingenting med dette å gjøre så sant ikke jenta er 15 år.

du fremstår som gal, og nå har du gjort mannen og jenta en tjeneste, for nå forstår alle hvorfor han gikk fra deg. 

Anonymkode: 36285...7d6

Wow.... Offer-blaming. Lavere enn dette synker man ikke. Godt jobba.. 

Anonymkode: 504ae...dd7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mer upassende en å pule på en opptatt pappa

Anonymkode: 504ae...dd7

Men det er ikke moren som har pult på en opptatt pappa!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Blondie65 skrev:

Så da er det noe alvorlig i veien med både deg og din mor da?

Jeg ser flere snakker til sine voksne barn mår de gjør noe mindre riktig. Det er ikke noe rart i det. Om man hører på foreldrene sine er noe helt annet. Som mor hadde jeg vært flau selv. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun er sammen med en annen, så det er ikke noe mellom de. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har svart på hvitt, hennes deltagelse i det. Så her er de to om det. 

Anonymkode: bfe42...446

At mennesker som er så lite reflekterte som deg velger å sette barn til verden er helt mirakuløst.

1. Det er ingen andre enn deg og kjæresten din som var i et forhold. Om han velger å ligge med noen andre, uansett om vedkommende vet at han har en kjæreste eller ikke, er kun hans ansvar ovenfor ditt forhold. At du ikke forstår det endrer ikke på saken. Vedkommende som han har vært utro med skylder deg ingenting, hverken før eller etter - og det er hans valg å begå det sviket mot deg.

2. Du har ingenting med oppdragelse av vedkommende som har ligget med din mann - og gitt at vedkommende er over 18 år, så har heller ikke hennes mor noe med det å gjøre lengre. Hun er et voksent menneske som ikke hadde noe problem med å ligge med din man.. Hvorvidt du er enig eller ikke i at det er OK har ikke noe med saken å gjøre.

3. Du fremstår som spik spenna gærn som tar med deg en baby for å kjefte på moren til vedkommende. Altså vi snakker på et ganske drøyt nivå. Om du er villig til å gjøre slikt med en baby hengende på armen, så er det absolutt på sin plass at noen bør kontakte BV. Det er helt forferdelig av deg som forelder at du setter i barnet i situasjonen. Hva om moren oppfører seg like moralsk forkastelig (som det er min mening at det er) som datteren? Da har du frivillig tatt din baby inn i en farlig situasjon - og det kun for å få en bedre selvfølelse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser flere snakker til sine voksne barn mår de gjør noe mindre riktig. Det er ikke noe rart i det. Om man hører på foreldrene sine er noe helt annet. Som mor hadde jeg vært flau selv. 

Anonymkode: bfe42...446

Hvis en vilt fremmed hadde kommet spradende inn på min jobb for å fortelle meg noen pauli ord om dette eller noe annet hadde jeg bedt om hjelp fra kolleger for å få fjernet vedkommende. Jeg hadde selvsagt spurt et hypotetisk barn om hvorfor de gjorde slikt (man må jo formode at de har likt verdisyn som meg selv), men det hadde jeg ikke gjort på bakgrunn av å bli oppsøkt av en gal kjerring som skal gjøre et poeng av hevnlysten sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anon321 skrev:

At mennesker som er så lite reflekterte som deg velger å sette barn til verden er helt mirakuløst.

1. Det er ingen andre enn deg og kjæresten din som var i et forhold. Om han velger å ligge med noen andre, uansett om vedkommende vet at han har en kjæreste eller ikke, er kun hans ansvar ovenfor ditt forhold. At du ikke forstår det endrer ikke på saken. Vedkommende som han har vært utro med skylder deg ingenting, hverken før eller etter - og det er hans valg å begå det sviket mot deg.

2. Du har ingenting med oppdragelse av vedkommende som har ligget med din mann - og gitt at vedkommende er over 18 år, så har heller ikke hennes mor noe med det å gjøre lengre. Hun er et voksent menneske som ikke hadde noe problem med å ligge med din man.. Hvorvidt du er enig eller ikke i at det er OK har ikke noe med saken å gjøre.

3. Du fremstår som spik spenna gærn som tar med deg en baby for å kjefte på moren til vedkommende. Altså vi snakker på et ganske drøyt nivå. Om du er villig til å gjøre slikt med en baby hengende på armen, så er det absolutt på sin plass at noen bør kontakte BV. Det er helt forferdelig av deg som forelder at du setter i barnet i situasjonen. Hva om moren oppfører seg like moralsk forkastelig (som det er min mening at det er) som datteren? Da har du frivillig tatt din baby inn i en farlig situasjon - og det kun for å få en bedre selvfølelse. 

At du er en av de som sender barnevernet på folk, kun basert på at du er uenig i deres valg, sier veldig mye om deg. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blondie65 skrev:

Hvis en vilt fremmed hadde kommet spradende inn på min jobb for å fortelle meg noen pauli ord om dette eller noe annet hadde jeg bedt om hjelp fra kolleger for å få fjernet vedkommende. Jeg hadde selvsagt spurt et hypotetisk barn om hvorfor de gjorde slikt (man må jo formode at de har likt verdisyn som meg selv), men det hadde jeg ikke gjort på bakgrunn av å bli oppsøkt av en gal kjerring som skal gjøre et poeng av hevnlysten sin. 

Ingen så meg der, hun sto alene, ingen kan si at jeg faktisk var der. Om de går videre med noe så kan jeg si at jeg var i byen pga den butikken. Det blir bare ord mot ord. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At du er en av de som sender barnevernet på folk, kun basert på at du er uenig i deres valg, sier veldig mye om deg. 

Anonymkode: bfe42...446

Det sier absolutt ingenting om meg som mener at BV bør bli koblet inn mot foreldre som oppsøker farlige situasjoner med barna sine på armen.

Hele denne tråden sier derimot veldig mye om deg. Og det er vel noe sånt som 80% av innleggene enig i. Men jeg forstår jo at du ikke klarer å ta det til deg. Men du syns vel kanskje fortsatt det er rart at han var utro mot deg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...