Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, LillEve skrev:

HUN var ikke grunnen til at barnet ditt har delt hjem, mannen din er. Så ja, å gå opp til en mor som står på jobb og knuse hennes syn på egen datter er ganske vilt i mine øyne.

Man får det man oppdrar. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Calm skrev:

Hva har moren til denne dama med dette å gjøre? Forstår at dette er vondt for deg, og er absolutt i mot utroskap. Men hadde jeg vært mor til en som har vært med på en slik affære, så hadde jeg tenkt hans/hennes liv og dette får de ordne opp i selv. Jeg har ingen moralsk ansvar overfor et voksent barn. Da man som voksen tar selvstendige valg og å stå for valgene en tar her i livet. Jeg har ingen interesse av å vite om et av mine barn er utro, med mindre de søker til meg for råd. 

En annen ting som jeg finner umoralsk fra din side, er at du kunne enkelt tatt en telefon til denne mora om det så var så viktig. Men du velger å si det til henne på arbeidsplassen hennes! Ansikt til ansikt, hvorpå hun er helt uforberedt.  En person som har ingenting med dette å gjøre. Da har det ingenting med at du «følte for opplysningsplikt», men du ville være jævlig. 

Så dessverre, hadde jeg vært denne mora så hadde jeg tenkt at du var litt ustabil. Fullt mulig at du ikke kunne regulere følelsene dine pga utroskapen, men dog ustabil. 

Hadde jeg sendt melding så hadde det vært feigt og. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man får det man oppdrar. 

Anonymkode: bfe42...446

Lykke til med et langt liv hvor barna dine ALDRI gjør noe feil...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får det man oppdrar. 

Anonymkode: bfe42...446

Det hun gjorde var ufint, men det var han som ødela sin egen familie. Han var utro. Hun bare lå med en fyr hun ville ligge med. 

Selv syns jeg det er super turn off med menn som er gift, men det ville hvertfall ikke hvert min mors skyld om jeg hadde likt gifte menn?? Hva i alle dager er det for en arvesyndsholdning?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pås skrev:

Lykke til med et langt liv hvor barna dine ALDRI gjør noe feil...

Det kommer de helt sikkert til å gjøre og om jeg får vite om det så får de pepper uansett hvor gamle de er. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LillEve skrev:

Det hun gjorde var ufint, men det var han som ødela sin egen familie. Han var utro. Hun bare lå med en fyr hun ville ligge med. 

Selv syns jeg det er super turn off med menn som er gift, men det ville hvertfall ikke hvert min mors skyld om jeg hadde likt gifte menn?? Hva i alle dager er det for en arvesyndsholdning?

Hun visste om barna, hun var med på det. Selv om det ikke er hun jeg skal ha tillit til så er hun et dårlig menneske. Håper hun velger bedre i fremtiden. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig oppdragelse  

Anonymkode: bfe42...446

Om jeg mot formodning skulle involvert meg med en opptatt mann, og noen seriøst hadde funnet på å skylde på mine foreldre... nei, jeg har ikke ord..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg sendt melding så hadde det vært feigt og. 

Anonymkode: bfe42...446

For det første så har du involvert et menneske som ikke har noe med dette å gjøre. Når jeg sier ta en telefon så sier jeg ikke SMS, men å ringe. Men ser du ikke hvordan det å møte opp på arbeidsplassen til et menneske som ikke har gjort noe galt, er blamerende for henne? Hun har ikke gjort deg noe som helst. Jeg skjønner at du er sint og såret, men ikke påfør smerte på folk som ikke har gjort deg noe. Hadde det vært snakk om noe kriminelt, så kunne du fått besøksforbud for å oppsøke pårørende til den siktede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun visste om barna, hun var med på det. Selv om det ikke er hun jeg skal ha tillit til så er hun et dårlig menneske. Håper hun velger bedre i fremtiden. 

Anonymkode: bfe42...446

Det hun gjorde var fortsatt ikke så galt at hele hennes familie trenger å vite om det. Hun har ikke gjort noe kriminelt. Hun har ligget med en fyr som hadde kone og barn. Det er ikke hennes skyld. Hvis han er av typen som ligger med andre selv om han har kone og barn, ville han gjort det før eller siden uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, applestories skrev:

Om jeg mot formodning skulle involvert meg med en opptatt mann, og noen seriøst hadde funnet på å skylde på mine foreldre... nei, jeg har ikke ord..

Er det ikke ofte sånn da? Tar du kun dårlige valg her i livet så er det noe galt med oppdragelsen du fikk. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Calm skrev:

For det første så har du involvert et menneske som ikke har noe med dette å gjøre. Når jeg sier ta en telefon så sier jeg ikke SMS, men å ringe. Men ser du ikke hvordan det å møte opp på arbeidsplassen til et menneske som ikke har gjort noe galt, er blamerende for henne? Hun har ikke gjort deg noe som helst. Jeg skjønner at du er sint og såret, men ikke påfør smerte på folk som ikke har gjort deg noe. Hadde det vært snakk om noe kriminelt, så kunne du fått besøksforbud for å oppsøke pårørende til den siktede. 

Likevel ville en eller annen sagt at jeg var feig som ikke turte å møte opp ansikt til ansikt. Uansett var jeg veldig mild. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LillEve skrev:

Det hun gjorde var fortsatt ikke så galt at hele hennes familie trenger å vite om det. Hun har ikke gjort noe kriminelt. Hun har ligget med en fyr som hadde kone og barn. Det er ikke hennes skyld. Hvis han er av typen som ligger med andre selv om han har kone og barn, ville han gjort det før eller siden uansett.

Da er vi uenige der, med viten og vilje så har hun 50% skyld. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager blander du inn moren hennes i dette? Dette er ikke greit i det hele tatt. Det er mannen din og den andre jenta så må ta ansvar og blande inn andre er bare tull.

Anonymkode: 9b0d3...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel ville en eller annen sagt at jeg var feig som ikke turte å møte opp ansikt til ansikt. Uansett var jeg veldig mild. 

Anonymkode: bfe42...446

Du var ikke mild, du møtte opp på arbeidsplassen til en uskyldig part, slapp en bombe om hennes datter. Det er sånn gale ekskjærester opptrer. Det å opptre slik er feigt. At du er forbannet på datteren hennes, fullt forståelig. Men det du har gjort her er helt uforståelig. Og det vet du egentlig selv også, men du er såret og sint nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen da, TS - Å blande inn moren hennes med DITT barn er lavmål, pluss du virker ikke ha selvkontroll på deg selv lenger. De har rettigheter til å anmelde deg hvis du fortsetter å plage de. Get over it, og slutt å bruk ungene opp din sårbarhet. Det er en dårlig forelder oppførsel. Usj.. 

Anonymkode: e762c...d0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men faen da, TS - Å blande inn moren hennes med DITT barn er lavmål, pluss du virker ikke ha selvkontroll på deg selv lenger. De har rettigheter til å anmelde deg hvis du fortsetter å plage de. Get over it, og slutt å bruk ungene opp din sårbarhet. Det er en dårlig forelder oppførsel. Usj.. 

Anonymkode: e762c...d0f

Hohoho... Jeg tenkte på det jeg også... La oss ikke alle bare hoppe over det faktum at TS vet hvor moren til elskerinna til mannen hennes, jobber. 😲.

Anonymkode: e4462...e16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt!

Anonymkode: 89802...ab5

Jeg skjønner ikke dette her..... Dette er det sykeste jeg har lest.

Anonymkode: e4462...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel ville en eller annen sagt at jeg var feig som ikke turte å møte opp ansikt til ansikt. Uansett var jeg veldig mild. 

Anonymkode: bfe42...446

Hvem ville sagt du var feig for ikke å kjøre en time til din manns elskerinnes mors arbeidsplass for å møte denne ukjente personen du aldri hatt kontakt med ansikt til ansikt? :huh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle får passe seg fra å ha offentlig på fb hvor de jobber da. 

Anonymkode: bfe42...446

Du mener altså at fordi du KAN finne hvor noen jobber så betyr det at det er helt greit å oppsøke dem der? Da er det mye du har misforstått om svært mye her i verden.

Jeg kan jo også fortelle deg at hos oss er vi OPPFORDRET til å dele ting arbeidsplassen deler på Facebook med våre venner. Det at jeg deler slike ting betyr ikke, på noen planet, at det er greit at du stikker innom meg på jobb den dagen du har en høne å plukke med en eller annen som har gjort deg urett og som tilfeldigvis er i slekt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...