Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke ofte sånn da? Tar du kun dårlige valg her i livet så er det noe galt med oppdragelsen du fikk. 

Anonymkode: bfe42...446

Hvordan kom du til å velge en sånn idiot til mann og få barn med han? Er det moren din sin feil? Du må slutte med disse idiotiske argumentene dine.

Du er skuffet, sint og lei deg fordi den tosken du fikk barn med foretok et helt utilgivelig valg. Det er helt forståelig. For dette har du min største sympati.

Men du må slutte å tro at det hjelper å dra hele verden med deg ned i sølen og at det på noen som helst måte skal dempe smerten din. Det gjør ikke det. Du har gjort noe dumt, nå får du slutte å forsvare det og begynne å bearbeide følelsene dine istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke jenta sin feil 😕 hun er jo ung og vil nok bare utforske er jo inne å ha en sugerdaday. . 

Er gubben din som lot seg friste og som er en dritt. Dere har en liten baby og han er utro med ei ung jente 🤦‍♀️hadde kverket han. 

Anonymkode: 15805...ae6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mer upassende en å pule på en opptatt pappa

Anonymkode: 504ae...dd7

Han kunne ikke følt seg veldig opptatt ettersom han lot deg bli pult. Eller ble han voldtatt?

Anonymkode: 9b8d6...020

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath

Nå har jeg ikke lest hele tråden så jeg vet ikke hvordan dette har utartet seg, men første innlegget synes jeg er helt innafor.

Gubben din er dritt og jenta han var utro med er dritt. Godt for henne å få litt konsekvenser i trynet - høres ut som hun trenger det.

Jeg kunne lett gjort det samme selv og håper moren hennes gir henne en god smell i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var jeg litt gal nå?

Samboer var utro på verste måten og har fått gjennomgå, i tillegg gikk han fra å være familiefar til å bli helgepappa. 

Jenta har jeg vært i kontakt med og hun visste godt at han var familiefar, men la seg likevel etter han. Hun har i ettertid skrytt av dette til de som ville høre og det er flaut å være meg. 

Så jeg dro innom der moren hennes jobbet, viste frem babyen og fortalte at hennes datter har gladelig vært med på å gi denne babyen et delt hjem. Takket være din datter så får aldri dette barnet oppleve et helt hjem, var det vel jeg sa. Moren stilte seg uforstående, men jeg viste frem meldingene der det sto svart på hvitt at hun visste at han hadde barn. 

Var jeg helt gal her? Jeg bare følte for en slags hevn. De fremstår som en skikkelig A4 familie, foreldre med stabile jobber og to barn. Jeg antar at en mor vil være skuffet over en datter som holder på slik. Jeg håper moren tar en alvorsprat med datteren. De er fra et lite sted og vil sikkert ikke ha ryktene på henne. 

Anonymkode: bfe42...446

Bor dere et sted i det sentrale Syria? 

Dersom ikke: hvor har du fått dette forkastelige kvinnesynet fra, ts?

Og hvordan kan du i det hele tatt vurdere et delt hjem som en verre påkjenning for babyen enn at moren dens synes kvinner er en vare som foreldre bør styre for å sikre egen ære? :klo:

Den ungen var fucka lenge før dere skilte lag, ts. 

Anonymkode: 0f2fd...cfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pusejenta13 skrev:

Nå har jeg ikke lest hele tråden så jeg vet ikke hvordan dette har utartet seg, men første innlegget synes jeg er helt innafor.

Gubben din er dritt og jenta han var utro med er dritt. Godt for henne å få litt konsekvenser i trynet - høres ut som hun trenger det.

Jeg kunne lett gjort det samme selv og håper moren hennes gir henne en god smell i bakhodet.

Det var ikke den utro dama som fikk konsekvenser i trynet, det var moren til denne dama som fikk konsekvenser. 

Både gubben og dama var en dritt, men det gir ikke noen rett til å snakke med moren til denne dama. 

 

Anonymkode: 3b60b...ba5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 24/7SylviaPlath
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke den utro dama som fikk konsekvenser i trynet, det var moren til denne dama som fikk konsekvenser. 

Både gubben og dama var en dritt, men det gir ikke noen rett til å snakke med moren til denne dama. 

 

Anonymkode: 3b60b...ba5

Hvilke konsekvenser kunne TS gitt til denne utro jenta? Ingenting. Men hun kan få la moren vite hvordan datteren hennes holder på og det synes jeg er en god og rettferdig straff. Mammaen får vel også stå for hvordan dattera hennes oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Var jeg litt gal nå?

Samboer var utro på verste måten og har fått gjennomgå, i tillegg gikk han fra å være familiefar til å bli helgepappa. 

Jenta har jeg vært i kontakt med og hun visste godt at han var familiefar, men la seg likevel etter han. Hun har i ettertid skrytt av dette til de som ville høre og det er flaut å være meg. 

Så jeg dro innom der moren hennes jobbet, viste frem babyen og fortalte at hennes datter har gladelig vært med på å gi denne babyen et delt hjem. Takket være din datter så får aldri dette barnet oppleve et helt hjem, var det vel jeg sa. Moren stilte seg uforstående, men jeg viste frem meldingene der det sto svart på hvitt at hun visste at han hadde barn. 

Var jeg helt gal her? Jeg bare følte for en slags hevn. De fremstår som en skikkelig A4 familie, foreldre med stabile jobber og to barn. Jeg antar at en mor vil være skuffet over en datter som holder på slik. Jeg håper moren tar en alvorsprat med datteren. De er fra et lite sted og vil sikkert ikke ha ryktene på henne. 

Anonymkode: bfe42...446

Synes nå ikke det var moren hennes som skulle bli straffet, du gjør jo selv noe som kan gi ringvirkninger i hennes familie som du selv opplevde dog ikke på samme måte men likevel uskyldige oppi dette. 
 

Synes ikke du gjorde det noe bedre enn utroskapen, kanskje en grunn for at det skjedde med slik oppførsel i ettertid , men jeg forsvarer ikke utroskap ei. Men en får jo fort tanker om at det er 2 sider av en sak.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke den utro dama som fikk konsekvenser i trynet, det var moren til denne dama som fikk konsekvenser. 

Både gubben og dama var en dritt, men det gir ikke noen rett til å snakke med moren til denne dama. 

 

Anonymkode: 3b60b...ba5

Enig. 

TS kan vel troppe opp på jobben til mora til mannen sin, og resten av slekta, og venner, når TS først er i gang👀

Anonymkode: e4462...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

TS kan vel troppe opp på jobben til mora til mannen sin, og resten av slekta, og venner, når TS først er i gang👀

Anonymkode: e4462...e16

Var ikke datteren fornøyd med oppførselen sin og sendte melding og skrøt av det? Hva er problemet med at moren får vite det da? Står hun ikke for handlingene sine kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så umodent som det får blitt.  
Og både du og mannen din ler av oppførselen din etterpå. 
 

Stakkars stakkars barn som skal vokse opp med slike foreldre, sammen eller ei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pusejenta13 skrev:

Var ikke datteren fornøyd med oppførselen sin og sendte melding og skrøt av det? Hva er problemet med at moren får vite det da? Står hun ikke for handlingene sine kanskje?

Er v i alle 5 år? Hva kan mora gjøre?...sende hennes voksne datter på rommet, og gi henne en timeout?

 

Anonymkode: e4462...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke behovet for å straffe og ydmyke moren. Datteren er voksen og har det fulle ansvaret selv. Hvorfor du nevner hele familien er uforståelig for meg. Ingen andre enn datteren har skyld og ansvar for noe her, så jeg syns du handlet helt feil.

Jeg fatter ikke hvorfor noen drar inn foreldre når barna er voksne. Stakkars foreldre, de er helt uforskyldt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 24/7SylviaPlath
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er v i alle 5 år? Hva kan mora gjøre?...sende hennes voksne datter på rommet, og gi henne en timeout?

 

Anonymkode: e4462...e16

Vel, mora skammer seg. Datteren er jo stolt og syntes dette var gøy, men kanskje hun kan se konsekvensene av oppførselen sin gjennom moren sin og skamme seg litt òg? Man kan faktisk ikke holde på sånn som hun jenta. Fullt mulig hun bare er et rasshøll, men også fullt mulig hun har en psykisk diagnose som trengs å avdukes - helt ærlig kan TS ha hjulpet henne, selv om dette selvfølgelig ikke var intensjonen. Uansett må man stå for handlingene sine. Act like a cunt, get slapped like a cunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pusejenta13 skrev:

Hvilke konsekvenser kunne TS gitt til denne utro jenta? Ingenting. Men hun kan få la moren vite hvordan datteren hennes holder på og det synes jeg er en god og rettferdig straff. Mammaen får vel også stå for hvordan dattera hennes oppfører seg.

Nå må du slutte! "Mammaen" til en voksen person? Helt greit ( eller ikke) at mange norske barn, eller "barn" aldri blir voksne( ihvertfall på Kg), men når ble mødre ansvarlige for hva voksne personer gjør og ikke? Skjønner at det er veldig vanskelig for deg og likesinnede å kutte navlestrengen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pusejenta13 skrev:

Vel, mora skammer seg. Datteren er jo stolt og syntes dette var gøy, men kanskje hun kan se konsekvensene av oppførselen sin gjennom moren sin og skamme seg litt òg? Man kan faktisk ikke holde på sånn som hun jenta. Fullt mulig hun bare er et rasshøll, men også fullt mulig hun har en psykisk diagnose som trengs å avdukes - helt ærlig kan TS ha hjulpet henne, selv om dette selvfølgelig ikke var intensjonen. Uansett må man stå for handlingene sine. Act like a cunt, get slapped like a cunt.

Hvis jeg hadde vært moren, så hadde jeg ikke skammet meg. Men jeg hadde tenkt mitt om hun som troppet opp og viste meg meldinger på telefonen. Så...ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Pusejenta13 skrev:

Vel, mora skammer seg. Datteren er jo stolt og syntes dette var gøy, men kanskje hun kan se konsekvensene av oppførselen sin gjennom moren sin og skamme seg litt òg? Man kan faktisk ikke holde på sånn som hun jenta. Fullt mulig hun bare er et rasshøll, men også fullt mulig hun har en psykisk diagnose som trengs å avdukes - helt ærlig kan TS ha hjulpet henne, selv om dette selvfølgelig ikke var intensjonen. Uansett må man stå for handlingene sine. Act like a cunt, get slapped like a cunt.

Vel...det..........ellerså tenker hun at en gærn dame løper rundt i på bygda og oppsøker random folk på jobb, og anmelder dama for stalking....

Anonymkode: e4462...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Det er ikke rart at enkelte menn tar seg friheter som så fører til brudd. 

 

Anonymkode: 4b718...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Var jeg helt gal her? 

Anonymkode: bfe42...446

Ja, det vil jeg påstå.

Anonymkode: 40630...6df

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...