Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var jeg litt gal nå?

Samboer var utro på verste måten og har fått gjennomgå, i tillegg gikk han fra å være familiefar til å bli helgepappa. 

Jenta har jeg vært i kontakt med og hun visste godt at han var familiefar, men la seg likevel etter han. Hun har i ettertid skrytt av dette til de som ville høre og det er flaut å være meg. 

Så jeg dro innom der moren hennes jobbet, viste frem babyen og fortalte at hennes datter har gladelig vært med på å gi denne babyen et delt hjem. Takket være din datter så får aldri dette barnet oppleve et helt hjem, var det vel jeg sa. Moren stilte seg uforstående, men jeg viste frem meldingene der det sto svart på hvitt at hun visste at han hadde barn. 

Var jeg helt gal her? Jeg bare følte for en slags hevn. De fremstår som en skikkelig A4 familie, foreldre med stabile jobber og to barn. Jeg antar at en mor vil være skuffet over en datter som holder på slik. Jeg håper moren tar en alvorsprat med datteren. De er fra et lite sted og vil sikkert ikke ha ryktene på henne. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjorde noe som er ganske ukorrekt, det kan være at det kommer brukere her som mener at du skulle ha hevet deg over det osv.

Jeg synes ikke det var så ille. Alle kan gjøre feil, men da får man i så fall innrømme det. Den andre dama mener ikke hun har gjort noe feil, da tenker jeg at hun får tåle at resten av omgivelsene finner det ut også. Hvis hun har et problem med det må hun nesten gå i seg selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er naturlig å føle hevn etter utroskap. MEN, det er like stort ansvar gubben din har i dette. Vet mange føler å ta hevn, føles godt der og da. Har vært der selv klarte å styre meg unna det å ta hevn. Har du tenkt på at gubben din tok valget om å være utro? 

Anonymkode: 85a68...bdd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig å føle hevn etter utroskap. MEN, det er like stort ansvar gubben din har i dette. Vet mange føler å ta hevn, føles godt der og da. Har vært der selv klarte å styre meg unna det å ta hevn. Har du tenkt på at gubben din tok valget om å være utro? 

Anonymkode: 85a68...bdd

Ja, ser du ikke det i hovedinnlegget?

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig å føle hevn etter utroskap. MEN, det er like stort ansvar gubben din har i dette. Vet mange føler å ta hevn, føles godt der og da. Har vært der selv klarte å styre meg unna det å ta hevn. Har du tenkt på at gubben din tok valget om å være utro? 

Anonymkode: 85a68...bdd

Hun skriver i andre setning at mannen har fått gjennomgå og er blitt helgepappa. Er ikke det å holde han ansvarlig?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jeg litt gal nå?

Samboer var utro på verste måten og har fått gjennomgå, i tillegg gikk han fra å være familiefar til å bli helgepappa. 

Jenta har jeg vært i kontakt med og hun visste godt at han var familiefar, men la seg likevel etter han. Hun har i ettertid skrytt av dette til de som ville høre og det er flaut å være meg. 

Så jeg dro innom der moren hennes jobbet, viste frem babyen og fortalte at hennes datter har gladelig vært med på å gi denne babyen et delt hjem. Takket være din datter så får aldri dette barnet oppleve et helt hjem, var det vel jeg sa. Moren stilte seg uforstående, men jeg viste frem meldingene der det sto svart på hvitt at hun visste at han hadde barn. 

Var jeg helt gal her? Jeg bare følte for en slags hevn. De fremstår som en skikkelig A4 familie, foreldre med stabile jobber og to barn. Jeg antar at en mor vil være skuffet over en datter som holder på slik. Jeg håper moren tar en alvorsprat med datteren. De er fra et lite sted og vil sikkert ikke ha ryktene på henne. 

Anonymkode: bfe42...446

Hvorfor skal du plage den uskyldige moren til hun din samboer var utro med?

Og hvorfor skylder du på jenta for at samboeren din er et utro svin? 

Anonymkode: f4c7e...d56

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig og vanlig reaksjon i sinne. Kanskje ikke det lureste å gjøre, men jeg syns ikke du skal ha et snev av dårlig samvittighet, nå som det først har skjedd. 

Anonymkode: 8806f...a75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du plage den uskyldige moren til hun din samboer var utro med?

Og hvorfor skylder du på jenta for at samboeren din er et utro svin? 

Anonymkode: f4c7e...d56

Skylder på begge.

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, spegel skrev:

Hvordan reagerte moren? 😄 Litt gal var du kanskje, men du har min støtte! 

Først overasket, så rødmet hun kraftig 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, spegel skrev:

Hvordan reagerte moren? 😄 Litt gal var du kanskje, men du har min støtte! 

Hadde det ikke vært for meldingene så hadde hun ikke trodd meg. Hun ser jo hva datteren har skrevet. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke disse her to synes at du er så gæærn at de danner felles front og blir kjærester oppi alt dette her...så drar de på besøk til den nye stebestemora og prater om hvor psycho du liksom var....😱

 

 

Anonymkode: d036d...1e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gal? 
Du er jo spik spenna gæren. 

Hvordan ser kjeden av hendelser ut om alle som blir berørt skal ta "hevn" for et eller annet mot noen andre? Har moren til vedkommende gjort noe galt? Nei, så hvorfor i guds navn skal hun måtte stå å høre på en rabiat kvinne klage over at mannen hennes var utro? 

I følge din logikk, så er det jo nå greit at Moren til vedkommende drar til din bestemor og fremstiller deg som rabiat. Syns du det er greit? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er litt dramatisk å gå til moren hennes,ja. Gjør det deres felles barn noen tjeneste at du fyrer på folkesnakket, egentlig? Utroskapet har skjedd, og du er i din fulle rett til å være sint. Hva kan moren annet gjøre, enn å forsvare at dattera var uheldig og møte en som ikke klarte å holde seg i skinnet, en datter som ikke kunne motstå en forelskelse/fristelse, eller hva det nå enn som måtte ligge bak. Din mann og jenta var begge egoister når de tok det steget. Men nå går du videre, sørger og snakker med dine venner og familie/lege,psykolog og ta tiden til hjelp.  Jeg skjønner at du har det jævlig og at det fristet å gå til moren, men det hjelper ikke på. Du må forholde deg til mannen din som en far til deres barn som dere må samarbeide om for resten av livet selv om du hater dem akkurat nå. 

Anonymkode: a09be...d17

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er jo at jeg kjørte 1t kun for dette. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, anon321 skrev:

Litt gal? 
Du er jo spik spenna gæren. 

Hvordan ser kjeden av hendelser ut om alle som blir berørt skal ta "hevn" for et eller annet mot noen andre? Har moren til vedkommende gjort noe galt? Nei, så hvorfor i guds navn skal hun måtte stå å høre på en rabiat kvinne klage over at mannen hennes var utro? 

I følge din logikk, så er det jo nå greit at Moren til vedkommende drar til din bestemor og fremstiller deg som rabiat. Syns du det er greit? 

Dårlig oppdragelse  

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mor til voksne barn må jeg si at jeg ikke synes du handlet rett overhodet! Hvorfor i alle dager skal moren til denne jenten måtte stå til ansvar for hva datteren finner på? Det skjer jo heldigvis ikke ellers i samfunnet at når noen gjør noe galt holder man foreldrene ansvarlig. Nei, det var dårlig gjort rett og slett!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...