Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte først å gå på hennes arbeidsplass og skape en eller annen situasjon som gjorde det vanskelig for henne å fortsette der. Kan hun leve et liv med rykter i stedet for meg, men jeg tok heller en mild prat med moren hennes. Så får vi se. 

Ord mot ord blir det uansett om de skulle snu fingeren tilbake til meg. 

Anonymkode: bfe42...446

Du er jo riv ruskende gal. På hvilken måte er det moren, til denne jenta sin feil. At din mann var utro?

Anonymkode: 1c7df...c83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, moon_child skrev:

Hvorfor blander du den uskyldige moren til hun din samboer var utro med ? Og hvorfor skylder du på jenta for at samboeren din er et utro  svin? Du er i forhold med han og ikke henne. Jeg vet du er sint og såret men den dama har ingen loyalitet til deg og din familien. Det er takket være  HAN at det barnet aldri skal oppleve et helt hjem. Du skylder den stakkars moren en unnskyldning.

Som sagt, han har fått gjennomgå og vi er ikke i et forhold mer. Hun brydde seg ikke om de uskyldige barna da hun tok et valg, så hvorfor skal jeg bry meg om den uskyldige moren. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ved å la ham være helgepappa rammer ikke han like hardt som dine barn. Så her bommer du stygt.

Han har en jobb som gjør det slik, ellers skulle han fått se de oftere. Hvis han bytter jobb så får han det, opp til han. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Blondie65 skrev:

Så det er viktig for deg at ingen andre enn moren til din manns elskerinne så deg - du erkjenner med andre ord at oppførselen din ikke tåler dagens lys?

Jeg skjønner hvordan andre kan fremstille meg, jeg skjønte jo det slik jeg la ut mitt innlegg. Jeg var ikke ute etter at alle skulle være enig i mitt valg. Det ble bare gjort sånn. Jeg skjønner selv at jeg var litt gal, så ler jeg av det og går videre med mitt liv. Om noen vil ha noe å ta meg for i ettertid så vet jeg hvordan jeg håndterer det. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, han har fått gjennomgå og vi er ikke i et forhold mer. Hun brydde seg ikke om de uskyldige barna da hun tok et valg, så hvorfor skal jeg bry meg om den uskyldige moren. 

Anonymkode: bfe42...446

Fordi moren ikke har tatt et aktivt valg overfor dine barn. Det er hele forskjellen. Jeg er forøvrig helt enig i at å med vitende og vilje inngi seg med en mann med barn er stygt overfor barna og deg, men det er ikke noe jeg ville tatt moren hennes for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skriver at TS er gal, det skulle jeg ønske dere ville slutte med. Hun er en kvinne som er SINT.  Å bruke ordet gal er bare å shame kvinner som er sinte. Det sinnet er jo nødvendig for å sette grenser.

Var det så lurt det hun gjorde? Det vet jeg ikke.TS har uansett har grunn til å være sint. Hun er i krise, og det må hun bare gjennom. Kanskje søke hjelp til å håndtere sinnet og sorgen på bedre måter fremover?

Anonymkode: 5049f...9c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var jeg litt gal nå?

Samboer var utro på verste måten og har fått gjennomgå, i tillegg gikk han fra å være familiefar til å bli helgepappa. 

Jenta har jeg vært i kontakt med og hun visste godt at han var familiefar, men la seg likevel etter han. Hun har i ettertid skrytt av dette til de som ville høre og det er flaut å være meg. 

Så jeg dro innom der moren hennes jobbet, viste frem babyen og fortalte at hennes datter har gladelig vært med på å gi denne babyen et delt hjem. Takket være din datter så får aldri dette barnet oppleve et helt hjem, var det vel jeg sa. Moren stilte seg uforstående, men jeg viste frem meldingene der det sto svart på hvitt at hun visste at han hadde barn. 

Var jeg helt gal her?

😧

Anonymkode: e4462...e16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gal, ja, de fleste hadde ikke gjort dette. Men jeg støtter deg 100% lilevel

Anonymkode: e64ba...924

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som skriver at TS er gal, det skulle jeg ønske dere ville slutte med. Hun er en kvinne som er SINT.  Å bruke ordet gal er bare å shame kvinner som er sinte. Det sinnet er jo nødvendig for å sette grenser.

Var det så lurt det hun gjorde? Det vet jeg ikke.TS har uansett har grunn til å være sint. Hun er i krise, og det må hun bare gjennom. Kanskje søke hjelp til å håndtere sinnet og sorgen på bedre måter fremover?

Anonymkode: 5049f...9c8

Var jo jeg som foreslo ordet gal, så sikkert derfor det brukes. 

Anonymkode: bfe42...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som skriver at TS er gal, det skulle jeg ønske dere ville slutte med. Hun er en kvinne som er SINT.  Å bruke ordet gal er bare å shame kvinner som er sinte. Det sinnet er jo nødvendig for å sette grenser.

Var det så lurt det hun gjorde? Det vet jeg ikke.TS har uansett har grunn til å være sint. Hun er i krise, og det må hun bare gjennom. Kanskje søke hjelp til å håndtere sinnet og sorgen på bedre måter fremover?

Anonymkode: 5049f...9c8

Så absolutt søke hjelp ja!! Livet byr på noen smeller til tider. Det er hvordan man løser motgangen som former deg videre som person. Selv er jeg sjeleglad jeg ikke har slike mennesker som TS i min omkrets, utroskap eller ei. Skulle gjerne hørt andre siden av denne historien og årsak til utroskap.....

Anonymkode: adfab...8a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Verste er jo at jeg kjørte 1t kun for dette. 

Anonymkode: bfe42...446

Haha, genialt! 😂👍

Selvsagt er det litt «ustabilt» å gjøre noe slikt, men du har min fulle støtte. Moren ble nok pinlig berørt, og da tar hun det nok opp med datteren som igjen nok blir litt flau. 

Anonymkode: 25c5c...7cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en syk handling! Man blander ikke inn helt uskyldige folk i noe slikt! Ja, det gikk ut over deg og deres barn at idiotmannen din var utro - men det har INGENTING MED MOR TIL ELSKERINNEN Å GJØRE. Sånt gjør man bare ikke.... Jeg har blitt bedratt jeg også, men kunne aldri gjort noe slikt uansett hvor hevngjerrig jeg hadde vært (hevngjerrigheten var kun i hodet mitt). Blir flau på dine vegne - dramaqueen!

Anonymkode: a8ffc...519

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så absolutt søke hjelp ja!! Livet byr på noen smeller til tider. Det er hvordan man løser motgangen som former deg videre som person. Selv er jeg sjeleglad jeg ikke har slike mennesker som TS i min omkrets, utroskap eller ei. Skulle gjerne hørt andre siden av denne historien og årsak til utroskap.....

Anonymkode: adfab...8a0

Hadde sex samme dagen som utroskapen skjedde, så var ikke av den grunn heller. Han sier han ikke vet hvordan det kunne skje, han har aldri gjort noe slikt før. 

Jeg er vanligvis snill pike og en mild person. Mannen fortalte meg oppi dette at han er en kald person som ikke vet hvordan kjærlighet føles. Det gikk ei kule varmt for meg, jeg gjør alt for han, alt for alle, men jeg blir alltid tråkka på tilslutt. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, genialt! 😂👍

Selvsagt er det litt «ustabilt» å gjøre noe slikt, men du har min fulle støtte. Moren ble nok pinlig berørt, og da tar hun det nok opp med datteren som igjen nok blir litt flau. 

Anonymkode: 25c5c...7cf

En dag kan det hende jeg tar opp mitt galeste øyeblikk på en jentefest, så jeg skjønner det selv. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som skriver at TS er gal, det skulle jeg ønske dere ville slutte med. Hun er en kvinne som er SINT.  Å bruke ordet gal er bare å shame kvinner som er sinte. Det sinnet er jo nødvendig for å sette grenser.

Var det så lurt det hun gjorde? Det vet jeg ikke.TS har uansett har grunn til å være sint. Hun er i krise, og det må hun bare gjennom. Kanskje søke hjelp til å håndtere sinnet og sorgen på bedre måter fremover?

Anonymkode: 5049f...9c8

Greit å være sint, greit å skjelle ut damen som er involvert - ekstremt syk å kjøre en time for å ta kontakt med moren til denne voksne dama! Ekstremt sykt - kan ikke få sagt det nok! 

Anonymkode: a8ffc...519

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en syk handling! Man blander ikke inn helt uskyldige folk i noe slikt! Ja, det gikk ut over deg og deres barn at idiotmannen din var utro - men det har INGENTING MED MOR TIL ELSKERINNEN Å GJØRE. Sånt gjør man bare ikke.... Jeg har blitt bedratt jeg også, men kunne aldri gjort noe slikt uansett hvor hevngjerrig jeg hadde vært (hevngjerrigheten var kun i hodet mitt). Blir flau på dine vegne - dramaqueen!

Anonymkode: a8ffc...519

Elskerinne var litt å ta i for et fyllaligg. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Greit å være sint, greit å skjelle ut damen som er involvert - ekstremt syk å kjøre en time for å ta kontakt med moren til denne voksne dama! Ekstremt sykt - kan ikke få sagt det nok! 

Anonymkode: a8ffc...519

Har tatt det opp med jenta også, hun tar null ansvar. Samtidig blokkerte hun meg fra alt som var rett etterpå. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, han har fått gjennomgå og vi er ikke i et forhold mer. Hun brydde seg ikke om de uskyldige barna da hun tok et valg, så hvorfor skal jeg bry meg om den uskyldige moren. 

Anonymkode: bfe42...446

 Fordi moren ikke har tatt et aktivt valg overfor dine barn. Du hadde ingen rett til å blandet den uskyldig moren inn i dette . Og som sagt hun dama skylder ingenting til deg og dine familien. Eks mannen din tok valget som ødelagt familien din. Han alene har skylde for alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen så meg der, hun sto alene, ingen kan si at jeg faktisk var der. Om de går videre med noe så kan jeg si at jeg var i byen pga den butikken. Det blir bare ord mot ord. 

Anonymkode: bfe42...446

 Insane in the main brain 🤭🤭🤭

Anonymkode: be7e4...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter at målet var ikke at denne moren skal stilles til ansvar for datterens handlinger, men at hun skulle vite. 

Motsetningen er jo at TS hjelper denne andre jenta å holde ugjerningene sine hemmelig for familien sin. Det synes jeg ikke hun fortjener.

Anonymkode: fd8ed...2ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...