Gå til innhold

Sladrer til hennes mor om at hun la seg etter gubben min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen så meg der, hun sto alene, ingen kan si at jeg faktisk var der. Om de går videre med noe så kan jeg si at jeg var i byen pga den butikken. Det blir bare ord mot ord. 

Anonymkode: bfe42...446

Men synes du selv at det er riktig å holde moren ansvarlig for noe datteren har gjort?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, anon321 skrev:

Det sier absolutt ingenting om meg som mener at BV bør bli koblet inn mot foreldre som oppsøker farlige situasjoner med barna sine på armen.

Hele denne tråden sier derimot veldig mye om deg. Og det er vel noe sånt som 80% av innleggene enig i. Men jeg forstår jo at du ikke klarer å ta det til deg. Men du syns vel kanskje fortsatt det er rart at han var utro mot deg? 

Det er på ingen måte en farlig situasjon. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du plage den uskyldige moren til hun din samboer var utro med?

Og hvorfor skylder du på jenta for at samboeren din er et utro svin? 

Anonymkode: f4c7e...d56

Ja det er mannen som har størst ansvar for å holde seg innenfor forholdets rammer, men når jenta vet at han har dame og barn bør også hun ta ansvar og holde seg for god til å prøve seg på mannen. 

Sier ikke at TS sin fremgangsmåte nødvendigvi er ok, men når jenta går rundt å skryter av det og de bor på en liten plass så kan det være greit å ikke bare la alt gå uten å sette ned foten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pås skrev:

Men synes du selv at det er riktig å holde moren ansvarlig for noe datteren har gjort?

Greit å vite om? 

Hadde det vært meg så hadde jeg neppe gjort det igjen fordi det faktisk får følger for meg også. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mt3 skrev:

Ja det er mannen som har størst ansvar for å holde seg innenfor forholdets rammer, men når jenta vet at han har dame og barn bør også hun ta ansvar og holde seg for god til å prøve seg på mannen. 

Sier ikke at TS sin fremgangsmåte nødvendigvi er ok, men når jenta går rundt å skryter av det og de bor på en liten plass så kan det være greit å ikke bare la alt gå uten å sette ned foten.

Jenta har ikke til seg noen ting. Hun mener at hun ikke skal holdes ansvarlig for noe. Noen mener vel at det er riktig også. Jeg mener at jenter bør passe på andre jenter, kunne aldri sagt ja til en opptatt mann. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildt sagt sjokkert!!! Her har hysteriet og følelsene tatt fullstendig overhånd for fornuft og viten. Syntes oppriktig synd i denne moren som sikkert nå føler en skyld, har dårlig søvn og en generelt tung hverdag fordi du har satt egoismen din i førersetet. Alle mennesker som klarer 2+2 forstår jo at det ikke er denne stakkars moren sin feil at det ble utroskap. Spørsmålet er jo om du klarer å gå i deg selv og se om du kan ha bidratt til denne utroskapen på noen måte! Slik din personlighet fremgår så tror jeg du kan få en utfordrende tid fremover i livet dersom du fortsetter sette deg selv foran andre. Min sympati er 100% med denne moren. Stakkars....

Anonymkode: adfab...8a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg. Du vil at hun skal skjemmes men hun gjør ikke det, så da løser du det med at moren påfører henne skam. Forståelig men kanskje noe umodent? 
 

Skam er jo en av de viktigste drivkreftene våre for å hindre oppførsel som ikke ansees som akseptabelt. 

Anonymkode: 09dc6...54f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er på ingen måte en farlig situasjon. 

Anonymkode: bfe42...446

Så du kjente moren fra før av? Eller har du muligheten til å vite nøyaktig hvordan folk som blir konfrontert i en presset og ubehagelig situasjon vil oppføre seg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først å gå på hennes arbeidsplass og skape en eller annen situasjon som gjorde det vanskelig for henne å fortsette der. Kan hun leve et liv med rykter i stedet for meg, men jeg tok heller en mild prat med moren hennes. Så får vi se. 

Ord mot ord blir det uansett om de skulle snu fingeren tilbake til meg. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner deg. Du vil at hun skal skjemmes men hun gjør ikke det, så da løser du det med at moren påfører henne skam. Forståelig men kanskje noe umodent? 
 

Skam er jo en av de viktigste drivkreftene våre for å hindre oppførsel som ikke ansees som akseptabelt. 

Anonymkode: 09dc6...54f

 
Problemet her blir jo at skammen blir fordelt på flere. Moren er jo uskyldig oppi dette.

Anonymkode: 09dc6...54f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anon321 skrev:

Så du kjente moren fra før av? Eller har du muligheten til å vite nøyaktig hvordan folk som blir konfrontert i en presset og ubehagelig situasjon vil oppføre seg? 

Jeg kjenner ikke henne personlig, men mange av vennene mine gjør det. Hun ser ut som en bibliotekar, har en veldig rolig A4 jobb og det virker som et veldig A4 hjem. Ser ikke for meg noen av de som utagerende, skumle eller slemme. 

Jenta har det bare i kjeften. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 
Problemet her blir jo at skammen blir fordelt på flere. Moren er jo uskyldig oppi dette.

Anonymkode: 09dc6...54f

Jeg er også uskyldig oppi dette (før denne episoden så klart) det gikk likevel hardt utover meg. Hva med barna? Som jenta visste om, de får et delt hjem, de var uskyldige oppi dette. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 
Problemet her blir jo at skammen blir fordelt på flere. Moren er jo uskyldig oppi dette.

Anonymkode: 09dc6...54f

TS er altfor hysterisk til å ta inn over seg dette nå. Får bare håpe for barnets del at hun legge fra seg bitterheten, tar til fornuft og går videre i livet.....

Anonymkode: adfab...8a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva oppådde du med dette da TS? Personlig tilfredsstillelse, følte du deg bedre, mindre bedratt osv? Til syvende og sist er det HANS ansvar, ikke hennes - og i allefall ikkefamilien hennes.. Jeg sliter med å skjønne hvorfor du trodde dette var en god ide - så ja, jeg vil påstå du handlet galt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke henne personlig, men mange av vennene mine gjør det. Hun ser ut som en bibliotekar, har en veldig rolig A4 jobb og det virker som et veldig A4 hjem. Ser ikke for meg noen av de som utagerende, skumle eller slemme. 

Jenta har det bare i kjeften. 

Anonymkode: bfe42...446

Okei. Så fint du har kontroll på det da. Likevel, som bibliotekar, rolig A4 jobb og et A4 hjem, så har hun jo tydeligvis oppfostret en datter som er både kjip, slem og ufyselig. Så helt sikker kunne du vel ikke være, eller hva? 

Foreslår at du tar 4 steg bak i situasjonen. Alle skjønner det er kjipt for deg. Men om du hadde sittet på utsiden selv, så hadde du ikke hatt noen problem med å identifiserer hvem som virkelig agerer feil her. Tips: Det er hverken mannen din, kvinnen han lå med, eller moren til kvinnen han lå med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, anon321 skrev:

Okei. Så fint du har kontroll på det da. Likevel, som bibliotekar, rolig A4 jobb og et A4 hjem, så har hun jo tydeligvis oppfostret en datter som er både kjip, slem og ufyselig. Så helt sikker kunne du vel ikke være, eller hva? 

Foreslår at du tar 4 steg bak i situasjonen. Alle skjønner det er kjipt for deg. Men om du hadde sittet på utsiden selv, så hadde du ikke hatt noen problem med å identifiserer hvem som virkelig agerer feil her. Tips: Det er hverken mannen din, kvinnen han lå med, eller moren til kvinnen han lå med. 

Ja, jeg er helt sikker. En slem person betyr ikke at den er voldelig, derfor har jeg ikke satt barn i en kjip situasjon. 

Anonymkode: bfe42...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor blander du den uskyldige moren til hun din samboer var utro med ? Og hvorfor skylder du på jenta for at samboeren din er et utro  svin? Du er i forhold med han og ikke henne. Jeg vet du er sint og såret men den dama har ingen loyalitet til deg og din familien. Det er takket være  HAN at det barnet aldri skal oppleve et helt hjem. Du skylder den stakkars moren en unnskyldning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var jeg litt gal nå?

Samboer var utro på verste måten og har fått gjennomgå, i tillegg gikk han fra å være familiefar til å bli helgepappa. 

Jenta har jeg vært i kontakt med og hun visste godt at han var familiefar, men la seg likevel etter han. Hun har i ettertid skrytt av dette til de som ville høre og det er flaut å være meg. 

Så jeg dro innom der moren hennes jobbet, viste frem babyen og fortalte at hennes datter har gladelig vært med på å gi denne babyen et delt hjem. Takket være din datter så får aldri dette barnet oppleve et helt hjem, var det vel jeg sa. Moren stilte seg uforstående, men jeg viste frem meldingene der det sto svart på hvitt at hun visste at han hadde barn. 

Var jeg helt gal her? Jeg bare følte for en slags hevn. De fremstår som en skikkelig A4 familie, foreldre med stabile jobber og to barn. Jeg antar at en mor vil være skuffet over en datter som holder på slik. Jeg håper moren tar en alvorsprat med datteren. De er fra et lite sted og vil sikkert ikke ha ryktene på henne. 

Anonymkode: bfe42...446

Ved å la ham være helgepappa rammer ikke han like hardt som dine barn. Så her bommer du stygt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor møter du opp på jobben til en uskyldig dame og plager henne? Det er ikke hun som har hatt sex med mannen din. Jeg skjønner ikke helt hva du vil oppnå med med det. Greit nok at du er lei deg, men du må ta deg litt sammen. Du kan ikke gå rundt å plage fremmede mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen så meg der, hun sto alene, ingen kan si at jeg faktisk var der. Om de går videre med noe så kan jeg si at jeg var i byen pga den butikken. Det blir bare ord mot ord. 

Anonymkode: bfe42...446

Så det er viktig for deg at ingen andre enn moren til din manns elskerinne så deg - du erkjenner med andre ord at oppførselen din ikke tåler dagens lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...