Gå til innhold

Foreldrene like vil at jeg skal betale 300 000kr for bryllupet til søsteren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, applestories skrev:

 

Så et "nei" når det kommer forslag om navngitte personer ville ikke vært bedre?

Anbefaler de som fortsatt har ferie å heller ta seg en tur ut for å se meteorsvermen Perseidene. Den skal synes best fra nå og fram til 5, og så i morgen natt.

Skyer her i vest, men gjør et nytt forøk nå.

Så håper jeg du ikke øker det teoretiske beløpet like mye fremover.

Og avkrefter når folk kommer med forslag på navngitte personer. Det er ikke greit å holde på sånn uansett hva målet her er.

Har sagt litt tidligere i tråden at jeg ikke kommer til å bekrefte. Og uansett er søstera mi 26 år, og Jamilla er 25 år....

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer sterkt å røpe min søsters identitet, men vil tro at jeg bryter en retningslinje eller to dersom jeg gjør det. 😅😅

Vi har begge norske navn, og vi ser begge hvite ut. Litt brune, men ikke noe særlig. Faren min er ikke så svart og moren min er veldig hvit, så vi er derfor litt mer hvite. Jeg tror ikke dere hadde visst at jeg har en nigeriansk opprinnelse dersom jeg ikke har fortalt dere, og søstera mi har ikke nevnt foreldrene mine på tv-en eller at ho har en nigeriansk far, for alt jeg vet. 
 

Dere får tro hva dere vil, men skal prøve å så godt jeg kan for å bevise at jeg ikke lyver og at dette faktisk skjedde. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer sterkt å røpe min søsters identitet, men vil tro at jeg bryter en retningslinje eller to dersom jeg gjør det. 😅😅

Vi har begge norske navn, og vi ser begge hvite ut. Litt brune, men ikke noe særlig. Faren min er ikke så svart og moren min er veldig hvit, så vi er derfor litt mer hvite. Jeg tror ikke dere hadde visst at jeg har en nigeriansk opprinnelse dersom jeg ikke har fortalt dere, og søstera mi har ikke nevnt foreldrene mine på tv-en eller at ho har en nigeriansk far, for alt jeg vet. 
 

Dere får tro hva dere vil, men skal prøve å så godt jeg kan for å bevise at jeg ikke lyver og at dette faktisk skjedde. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Du kan jo si hvilket år hun var med.

 

Anonymkode: 4787b...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like mye som deg i alle koronatrådene tipper jeg.

Anonymkode: ea224...4af

Mener deg jeg skriver j;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har ikke så masse penger nå, og de har gitt søsteren min flere hundre tusen og det eneste ho bruker dem på er festing og merkeklær osv. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Du kan opprette en spleis for søstra di 😀😀 det var en annen «influencer» som oppretta en spleis her i koronatider for å få betalt ned gjelda si. Hun fikk inn 40tusen.

Gå på spleis.no og opprett en spleis der, til inntekt for søstra di. Så får hun sikkert noen kr til bryllupet sitt 😀  men husk å vær ydmyk så folk har lyst til å gi.

Anonymkode: de996...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er bare trolling, for å fyre opp folk.. 

hvem har bryllup til 300.000?? Og hvem ber storebror betala showet? 
han fyrer opp med paradise hotel og influenser for å engasjere.. 

ha en fin kveld. Finn på noe litt vanskeligere neste gang du vil trolle 

Anonymkode: 154b0...a2e

Det er, overraskende nok, ikke så uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan opprette en spleis for søstra di 😀😀 det var en annen «influencer» som oppretta en spleis her i koronatider for å få betalt ned gjelda si. Hun fikk inn 40tusen.

Gå på spleis.no og opprett en spleis der, til inntekt for søstra di. Så får hun sikkert noen kr til bryllupet sitt 😀  men husk å vær ydmyk så folk har lyst til å gi.

Anonymkode: de996...77f

Skal fortelle henne om dette😂

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig ikke du gir etter for dette!

Anonymkode: 92b81...008

Tenkte å gi 50000kr, men har ikke særlig lyst lenger, de får klare seg selv. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heimebane
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske.. Søstera mi er en influencer og vil ha et så stort bryllup som mulig for å «poste» det på Instagram og snapchat og alt mulig. Kan legge til st ho har vært med på Paradise Hotel, men vil ikke si hvem. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kommer fra Nigeria. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Her har vi enten svaret på hvem det dreier seg om, eller om tråden i sin helhet er ei skrøne. Moderator burde uansett ta en vurdering her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er influenser, så har hun da sikkert noen sponsorinntekter? 
I så fall bør hun egentlig bare finne en masse sponsorer som sponser bryllupet. (Kjole, mat, drikke, pynt osv.) 

Tipper at hun dessverre ikke er så interessant, og at det er derfor hun må rundt og tigge av familien. 
Tror hun har godt av å slutte å tro hun kan være influenser, og få seg en ordentlig jobb.

Anonymkode: cdefe...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, heimebane skrev:

 

Her har vi enten svaret på hvem det dreier seg om, eller om tråden i sin helhet er ei skrøne. Moderator burde uansett ta en vurdering her.

Jeg har aldri sagt hvem søsteren min er, så jeg tror ikke jeg har gjort noe galt. Og det er ikke Jamilla siden det er så mange som tror det. Hun er 25 år og kommer fra Kenya, søsteren min er 26 år og halvt nigeriansk. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er influenser, så har hun da sikkert noen sponsorinntekter? 
I så fall bør hun egentlig bare finne en masse sponsorer som sponser bryllupet. (Kjole, mat, drikke, pynt osv.) 

Tipper at hun dessverre ikke er så interessant, og at det er derfor hun må rundt og tigge av familien. 
Tror hun har godt av å slutte å tro hun kan være influenser, og få seg en ordentlig jobb.

Anonymkode: cdefe...15e

Hun har ikke noen særlige sponsorinntekter, og jeg har også fortalt henne at siden hun er en influenser så burde hun klare å skaffe seg sponsorer, men ho klikker i vinkel hver gang jeg tar det opp med henne. 
Jeg tror også det. Å være en influenser er ikke akkurat en bra jobb, spesielt når man ikke har vært relevant på 5år++. Har sagt til henne gjentatte ganger å få seg en ordentlig jobb eller prøve å skaffe seg en utdannelse, men hun gidder ikke å høre på meg. Er ikke så mye jeg får gjort med det😅

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heimebane
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

søsteren min er 26 år og halvt nigeriansk.

Det er ikke veldig mange med nigeransk opphav som har vært på Paradise Hotel 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, heimebane skrev:

Det er ikke veldig mange med nigeransk opphav som har vært på Paradise Hotel 😉

Ho er mer hvit enn svart, brunaktig. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heimebane
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ho er mer hvit enn svart, brunaktig. 

Prøver du å avsløre henne her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, heimebane skrev:

Prøver du å avsløre henne her eller?

Nope, hadde ikke forklart at vi kom fra Nigeria dersom jeg ikke synes det var vanskelig å finne henne. Og jeg tror ikke ho har sagt noe om hennes opphav på tv eller lignende.🥶

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope, hadde ikke forklart at vi kom fra Nigeria dersom jeg ikke synes det var vanskelig å finne henne. Og jeg tror ikke ho har sagt noe om hennes opphav på tv eller lignende.🥶

Anonymkode: b6d2e...3b3

Jeg har skjønt hvem det er, men skal holde det hemmelig 

Anonymkode: 51a84...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ho er mer hvit enn svart, brunaktig. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Nå ror du veldig. Jeg kjøper ikke denne historien i det hele tatt.

Anonymkode: 4787b...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skjønt hvem det er, men skal holde det hemmelig 

Anonymkode: 51a84...303

Bra🙌

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...