Gå til innhold

Foreldrene like vil at jeg skal betale 300 000kr for bryllupet til søsteren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gadd ikke å svare

Anonymkode: b6d2e...3b3

Nettopp!

Da låner du henne ikke noe mere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Jamilla er jo ikke opprinnelig fra Nigeria? 

5D74E20A-F0B9-48C9-91D7-53AED17968A8.jpeg

Anonymkode: ad8c5...b18

Ser Jamilla norsk ut? Både jeg og søstera mi ser ganske norske ut, tror ikke du hadde gjenkjent oss som nigerianske. 

Skrev «🤫🤫» for vil ikke røpe min søsters identitet. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lasox skrev:

Nettopp!

Da låner du henne ikke noe mere! :)

Skulle gi henne 50k, skal ikke gi henne en eneste krone nå😊

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gi henne 50k, skal ikke gi henne en eneste krone nå😊

Anonymkode: b6d2e...3b3

Bra! Ingen vits med noen bjørnetjenester! Du får fortelle til foreldrene deres at hun skylder deg penger fra før av og låner henne ikke noe mer før hun har betalt det tilbake og hvis dem ikke skjerper seg da så får du vurdere å kutte ut disse to. 😕 Ubehagelig at det skal bli slik stemning blant familien! 😕

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg på om jeg lever i samme verden som kvinneguidens andre brukere. Jeg slutter jo aldri å bli sjokkert over hvilke problemstillinger som er her inne😦

Anonymkode: 32eb6...ed9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare trolling, for å fyre opp folk.. 

hvem har bryllup til 300.000?? Og hvem ber storebror betala showet? 
han fyrer opp med paradise hotel og influenser for å engasjere.. 

ha en fin kveld. Finn på noe litt vanskeligere neste gang du vil trolle 

Anonymkode: 154b0...a2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De gadd aldri å si hvor mye han skulle betale, men tipper at det blir et bryllup som verdt 700k++

Anonymkode: b6d2e...3b3

Tror de klarer seg med 300k fra ham da. 

Det er jo ikke bryllupet som egentlig er viktig, men bildene, slik jeg forstår det. Da kan de bare leie inn hjelp fra reklamebyrå. De er flinke til å få ting til å se helt helt annerledes ut på bilder enn det er i virkeligheten. 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare trolling, for å fyre opp folk.. 

hvem har bryllup til 300.000?? Og hvem ber storebror betala showet? 
han fyrer opp med paradise hotel og influenser for å engasjere.. 

ha en fin kveld. Finn på noe litt vanskeligere neste gang du vil trolle 

Anonymkode: 154b0...a2e

Mulig inspirert av denne tråden? Hvem vet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags fyr er du hun har funnet seg egentlig? Han vet at dama hans er blakk, men vil likevel at hun skal hoste opp over en kvart million til et bryllup? Han virker ikke akkurat som en stødig kar.

Anonymkode: eb4cf...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Søstera li sendte meg en melding nå og sa at de også skulle betale 300k, men vet ikke om det er sant...

Et bryllup er ikke verdt nesten 1 mill wtf... tipper ho kommer til å invitere tidligere deltagere og folk ho ikke har noen særlig kontakt med. Ho må beholde sitt rykte som en vellykket influencer... smh

Anonymkode: b6d2e...3b3

La meg gjette vilt her.

300 000 til bryllupet, mat, kjole, frisør, spa, lokaler osv

300 000 på luksus bryllupsreise.

 

Foreslår at du sier du skal planlegge hele festen og betale både bryllup og bryllupsreise. Si til alle gjester at de skal ta med seg en regning de vil bli kvitt hver og gi det til brudeparet i bryllupsgave.

Ta følget med til McDonalds og be om happy meal til absolutt alle sammen, og deretter sender du paret avgårde  i en noenlunde ok bil med vinduer de ikke kan se ut av, til den mest nedslitte campingplassen du kan finne med et stort jorde rundt alle veier og avtal møkkaspredningen med bonden slik at jordene dufter riktig godt når de ankommer. Si at brudeparet elsker å måke fjøs og gjerne gjør det på bryllupskvelden sin slik at han han ta seg en velfortjent fin kveld ute med kona og familien sin.

Det blir den desidert mest minneverdige dagen for alle sammen. 

Anonymkode: 339ef...dc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har havnet litt i en situasjon. Søsteren min, som er 26 år, skal gifte seg. Hun ønsker å ha et stort bryllup, men hun tjener ganske lite. Hun er en så kalt «influenser». Hun har ikke fullført videregående og har hatt mange jobber, men aldri en fast en. Siden hun ikke har jobb, har ho heller ikke pengene for et bryllup. Foreldrene mine spurte meg i går på telefonen om jeg kunne betale for bryllupet. Jeg begynte å le og trodde at de ikke var seriøs, men de var det. Jeg tenkte at siden hun er lillesøsteren min så kunne jeg bidra litt siden ho har det dårlig økonomisk for tiden. Spurte dem om hvor mye og de sa «300 000kr». Jeg ble sjokka. 300k for et bryllup? Hva faen. Jeg sa jeg skulle tenke over det, men ikke faen om jeg betaler så mye. 

I dag kom søstera mi på besøk og spurte om det samme. Jeg sa til henne at 300 000kr var veldig mye, og jeg ikke hadde lyst til å betale så mye. Ho ble veldig lei seg og sa at jeg var egoistisk bror, og at jeg hadde pengene til å betale for det. Jeg kan innrømme at jeg kan kanskje betale for det, men gir ikke mening at jeg skal betale så mye. Jeg sa til hun at hvis ho faktisk fikk seg en utdannelse og en jobb og stoppet å være en «influencer», kunne ho ha betalt for bryllupet selv. Ho ble ganske sint for at jeg sa det så ho stakk hjem. 

Foreldrene mine ringte meg og sa jeg burde si unnskyld til henne, men jeg sa jeg står for det jeg sa. De sa at jeg heller ikke var invitert til bryllupet lenger. Jeg sa jeg gir faen også la jeg på. 

Burde jeg betale for bryllupet? Jeg skjønner st ho har det trangt økonomisk og jeg hadde sikkert gitt ho mellom 10k-20k, men 300k? Kunne ha kjøpt en bil for det😅
 

 

Anonymkode: b6d2e...3b3

For noe fjas.

Anonymkode: 908be...1db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk norsk å være gjerrig. Skjønner ikke hvorfor så mange synes dette er hårreisende. Hva med å betale halvparten? Du har jo penger til det og familien vet at du har, så hvorfor være gnien? Du får sikkert noe tilbake for det senere i livet. 

Anonymkode: 14a63...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags fyr er du hun har funnet seg egentlig? Han vet at dama hans er blakk, men vil likevel at hun skal hoste opp over en kvart million til et bryllup? Han virker ikke akkurat som en stødig kar.

Anonymkode: eb4cf...859

En influencer. Er ikke kjent med hans økonomiske status, len vil tro han har noe penger 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk norsk å være gjerrig. Skjønner ikke hvorfor så mange synes dette er hårreisende. Hva med å betale halvparten? Du har jo penger til det og familien vet at du har, så hvorfor være gnien? Du får sikkert noe tilbake for det senere i livet. 

Anonymkode: 14a63...9ed

Kommer garantert aldri til å få tilbake noe. Så lenge min søster er en influencer så kommer ho ikke til å gi meg en dritt. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette vilt her.

300 000 til bryllupet, mat, kjole, frisør, spa, lokaler osv

300 000 på luksus bryllupsreise.

 

Foreslår at du sier du skal planlegge hele festen og betale både bryllup og bryllupsreise. Si til alle gjester at de skal ta med seg en regning de vil bli kvitt hver og gi det til brudeparet i bryllupsgave.

Ta følget med til McDonalds og be om happy meal til absolutt alle sammen, og deretter sender du paret avgårde  i en noenlunde ok bil med vinduer de ikke kan se ut av, til den mest nedslitte campingplassen du kan finne med et stort jorde rundt alle veier og avtal møkkaspredningen med bonden slik at jordene dufter riktig godt når de ankommer. Si at brudeparet elsker å måke fjøs og gjerne gjør det på bryllupskvelden sin slik at han han ta seg en velfortjent fin kveld ute med kona og familien sin.

Det blir den desidert mest minneverdige dagen for alle sammen. 

Anonymkode: 339ef...dc0

🤣🤣🤣 God idé

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare trolling, for å fyre opp folk.. 

hvem har bryllup til 300.000?? Og hvem ber storebror betala showet? 
han fyrer opp med paradise hotel og influenser for å engasjere.. 

ha en fin kveld. Finn på noe litt vanskeligere neste gang du vil trolle 

Anonymkode: 154b0...a2e

Du får tro det du vil, kan ikke akkurat bevise at det jeg sier er sant.. vil ikke røpe min søsters identitet, det har jeg ikke rett til. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, VOX skrev:

Ja ja, vi får gi ungdommen kreditt for å greie å skrive så store tall. Mektig imponert .

 

Nærmer meg 30, og du kaller meg en ungdom? Tar det som et kompliment!😃

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Loff77 said:

Du kødder helt seriøst nå??

Like mye som deg i alle koronatrådene tipper jeg.

Anonymkode: ea224...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser Jamilla norsk ut? Både jeg og søstera mi ser ganske norske ut, tror ikke du hadde gjenkjent oss som nigerianske. 

Skrev «🤫🤫» for vil ikke røpe min søsters identitet. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får tro det du vil, kan ikke akkurat bevise at det jeg sier er sant.. vil ikke røpe min søsters identitet, det har jeg ikke rett til. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Så et "nei" når det kommer forslag om navngitte personer ville ikke vært bedre?

Anbefaler de som fortsatt har ferie å heller ta seg en tur ut for å se meteorsvermen Perseidene. Den skal synes best fra nå og fram til 5, og så i morgen natt.

Skyer her i vest, men gjør et nytt forøk nå.

Så håper jeg du ikke øker det teoretiske beløpet like mye fremover.

Og avkrefter når folk kommer med forslag på navngitte personer. Det er ikke greit å holde på sånn uansett hva målet her er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...