Gå til innhold

Foreldrene like vil at jeg skal betale 300 000kr for bryllupet til søsteren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ror du veldig. Jeg kjøper ikke denne historien i det hele tatt.

Anonymkode: 4787b...113

Du får tro det su vil, skal ikke stoppe deg😊 Men hadde vært deilig om jeg kunne bevise deg feil!

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvem den søstera di er. Hun er veldig søt. Synes du er litt gjerrig som ikke støtter søstera di med et drømmebryllup. Du har jo økonomi til det. 

Anonymkode: 35254...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hvem den søstera di er. Hun er veldig søt. Synes du er litt gjerrig som ikke støtter søstera di med et drømmebryllup. Du har jo økonomi til det. 

Anonymkode: 35254...437

300k er vel litt mye, synes du ikke? Uansett så har vi begge fått like mye fra bestefaren vår, men greia er at jeg har spart mine 1,5mill, også bruker jeg mesteparten av pengene mine til å investere i aksjer.

Tror ikke ho hadde gitt meg så mye hvis ho var i mine sko...

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hvem den søstera di er. Hun er veldig søt. Synes du er litt gjerrig som ikke støtter søstera di med et drømmebryllup. Du har jo økonomi til det. 

Anonymkode: 35254...437

Gjerrig? Ikke vær teit da. Det er ikke hans feil at søstra har brukt opp penga på piss når hu kunne brukt det på sitt eget bryllup. Det har ingenting med gjerrig å gjøre. TS har rett til å gjøre hva kan vil med sine egne penger.  Det er bare i utenlandske familier man krever slike summer av søsken og ikke foreldre. Så dermed vil alltid noen ikke se verdien av EK. De tror penger vokser på trær bare fordi de kan kreve av familiemedlemmer. Og sløse selv. 

Anonymkode: de996...77f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen bedt meg om å betale 300.000 for et bryllup så hadde jeg ledd dem i ansiktet og bedt dem å kysse meg der sola aldri skinner.

 

Jeg har litt vanskelig for å tro at dette er sant, men om det er sant så skal du selvsagt ikke betale et rødt øre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...