Gå til innhold

Foreldrene like vil at jeg skal betale 300 000kr for bryllupet til søsteren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro at de også skal betale ca like masse sum, skal spørre søstera mi nå. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Høres ut som ett skikkelig oppegående par, hei vi skal gifte oss for 600k men har ikke penger så dere må betale😂😂😂
Hva med å ta 10k pr gjest i inngang😂

Endret av Loff77
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søstera li sendte meg en melding nå og sa at de også skulle betale 300k, men vet ikke om det er sant...

Et bryllup er ikke verdt nesten 1 mill wtf... tipper ho kommer til å invitere tidligere deltagere og folk ho ikke har noen særlig kontakt med. Ho må beholde sitt rykte som en vellykket influencer... smh

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Slowpoke said:

Herregud da.. kan ikke være så mange halv norsk/nigerianer på PH.. Google 🙄

hva skal man google? Nigerianer på PH? 🙄

Anonymkode: ad8c5...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Loff77 skrev:

Høres ut som ett skikkelig oppegående par, hei vi skal gifte oss for 600k men har ikke penger så dere må betale😂😂😂
Hva med å ta 10k pr gjest i inngang😂

Hahahahaha😂😂 Elsker søstera mi og sånt men 300k er for mye. Vurderer å gi 50k og ikke komme på bryllupet, kjenner ikke folka som ho kommer til å invitere 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal du ikke betale 300 000. Du gir en bryllupsgave, og det er alt. Hvis de ikke kan betale, får de vente med å gifte seg. Eller legge seg på et nivå, som de klarer å betale .

Anonymkode: 7ca21...0bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skal kjøpe deg en bil 😀

Anonymkode: b4fb6...528

Vurderer😜

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt skal du ikke betale 300 000. Du gir en bryllupsgave, og det er alt. Hvis de ikke kan betale, får de vente med å gifte seg. Eller legge seg på et nivå, som de klarer å betale .

Anonymkode: 7ca21...0bb

Takk, skjønte ganske fort at det de ba om var ufornuftig. Har så stor kjennskap til brylluper og vet egentlig ikke hvor mye de koster.. men tviler at det er noe med 600k-700k

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun er influenser så bør hun vel gå foran med et godt eksempel på at hun kan få et supert fint bryllup til en billig penge. Kanskje hun får seg noen sponsorer også etter det. 

Anonymkode: 50157...0e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva enn du gir av økonomisk støtte til dette bryllupet; sørg for å få dokumentasjon på utgiftene ift hva pengene dine går til. Så ser du evt hva dine penger dekker dekker versus pengene fra ektefellen m./ fam. 

Anonymkode: bacf6...081

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sirenas skrev:

Atte hva?! Toppen av frekkhet!

Selvfølgelig skal ikke du betale for din søsters bryllup!!-

Enig. Hvorfor skal du betale flere hundre tusen for hennes bryllup? Det er jo helt sykt å spørre om i det hele tatt.

 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som moren min med det at dersom jeg "ikke kan" hjelpe henne økonomisk så blir hun fly forbanna på meg. Det til tross for at hun vet at jeg ikke har noe særlig god inntekt selv. Har hjulpet henne en del ganger tilsammen og sist gang hun spurte meg så holdt hun på å ødelegge forholdet mellom oss to fordi hun ikke betalte tilbake! Ødelegger alle mulighetene mine til å få kjøpe meg bolig, og det til tross for at hun har bolig selv. Først nå i den siste tiden hun har startet å betale tilbake etter å ha hjulpet henne gjentatte ganger. Kommer ikke til å hjelpe henne noe mere... siden det ødelegger forholdet så voldsomt at hun konstant skylder meg penger.

Du har ingen forsørgerplikt for din søster! Det at dem i tillegg "presser" deg ut av familien er jo helt hinsides!

Som du selv skriver så er 300,000,- EKSTREMT mye penger... spesielt for et bryllup!!! Høyest tvilsomt at hun kommer til å betale deg tilbake slik som hun oppfører seg. Har hun i det hele tatt peiling på økonomi siden hun ber om så mye for et bryllup?

Dersom du klarer å holde deg borte ifra familien ville jeg nesten ha rådet deg til å komme deg vekk. Ikke ta telefonen når dem to ringer!

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva enn du gir av økonomisk støtte til dette bryllupet; sørg for å få dokumentasjon på utgiftene ift hva pengene dine går til. Så ser du evt hva dine penger dekker dekker versus pengene fra ektefellen m./ fam. 

Anonymkode: bacf6...081

Ja, skal sørge for at jeg får dokumentasjon på det. Vurderer nå å gi dem 50k, mer enn det nekter jeg å gi. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Lasox skrev:

Høres nesten ut som moren min med det at dersom jeg "ikke kan" hjelpe henne økonomisk så blir hun fly forbanna på meg. Det til tross for at hun vet at jeg ikke har noe særlig god inntekt selv. Har hjulpet henne en del ganger tilsammen og sist gang hun spurte meg så holdt hun på å ødelegge forholdet mellom oss to fordi hun ikke betalte tilbake! Ødelegger alle mulighetene mine til å få kjøpe meg bolig, og det til tross for at hun har bolig selv. Først nå i den siste tiden hun har startet å betale tilbake etter å ha hjulpet henne gjentatte ganger. Kommer ikke til å hjelpe henne noe mere... siden det ødelegger forholdet så voldsomt at hun konstant skylder meg penger.

Du har ingen forsørgerplikt for din søster! Det at dem i tillegg "presser" deg ut av familien er jo helt hinsides!

Som du selv skriver så er 300,000,- EKSTREMT mye penger... spesielt for et bryllup!!! Høyest tvilsomt at hun kommer til å betale deg tilbake slik som hun oppfører seg. Har hun i det hele tatt peiling på økonomi siden hun ber om så mye for et bryllup?

Dersom du klarer å holde deg borte ifra familien ville jeg nesten ha rådet deg til å komme deg vekk. Ikke ta telefonen når dem to ringer!

Kan relatere til dette! Foreldrene mine har gjentatte ganget gitt søsteren min masse penger for å bruke på verdiløse greier for å være en kul influencer. Det endte jo opp med at foreldrene mine ikke hadde det bra økonomisk. Ga dem 13 pga de trengte å betale regninger. Og kan ikke huske hvor mye jeg har gitt søstera mi, må være over 100k.... Ho spurte om 23k for to måneder siden fordi ho skulle reise og feste. Helt sinnsykt (ga ho ikke noe)

Anonymkode: b6d2e...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Enig. Hvorfor skal du betale flere hundre tusen for hennes bryllup? Det er jo helt sykt å spørre om i det hele tatt.

 

Fordi ho er en fattig gris😂 1,5 millioner på festing og alkohol, muligens hasj også. 

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Jamilla? 

Anonymkode: ad8c5...b18

🤫🤫

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan relatere til dette! Foreldrene mine har gjentatte ganget gitt søsteren min masse penger for å bruke på verdiløse greier for å være en kul influencer. Det endte jo opp med at foreldrene mine ikke hadde det bra økonomisk. Ga dem 13 pga de trengte å betale regninger. Og kan ikke huske hvor mye jeg har gitt søstera mi, må være over 100k.... Ho spurte om 23k for to måneder siden fordi ho skulle reise og feste. Helt sinnsykt (ga ho ikke noe)

Anonymkode: b6d2e...3b3

Galskap! Ja, nei! Ikke send henne noe mere penger! Du får heller be henne om å betale deg tilbake først se hvordan hun reagerer på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lasox skrev:

Galskap! Ja, nei! Ikke send henne noe mere penger! Du får heller be henne om å betale deg tilbake først se hvordan hun reagerer på det?

Okei skal sende henne melding nå

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lasox skrev:

Galskap! Ja, nei! Ikke send henne noe mere penger! Du får heller be henne om å betale deg tilbake først se hvordan hun reagerer på det?

Hun gadd ikke å svare

Anonymkode: b6d2e...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

🤫🤫

Anonymkode: b6d2e...3b3

Men Jamilla er jo ikke opprinnelig fra Nigeria? 

5D74E20A-F0B9-48C9-91D7-53AED17968A8.jpeg

Anonymkode: ad8c5...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...