Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Det er så vondt å lese om bekymringene dine❤️

Jeg håper virkelig alt går bra i morgen, og det høres lurt ut å be om væskebehandling. 

Det høres ut som du trenger noen å snakke med, og det er sikkert lurt å kontakte lege eller jordmor veldig snart uansett utfallet ❤️ du bør slipper å gå med alle de tankene for deg selv, å ha noen å snakke med ( som ikke er ens nærmeste) er nødvendig i enkelt situasjoner.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikveld har nervene kommet for fult for morgen dagen:sjenert: føler jeg får veldig svar på om den vokser normalt osv. Jeg og mannen har snakket mye de siste dagene om hva veien videre blir om vi mister denne gangen også, Vi har kommet frem til at vi da legger det på hylla for godt. Gjør meg ikke mer nervøs av den grunn, for mister vi igjen i en MA så klarer jeg ikke mer heller, og jeg vet jeg begynner å grave, ha hjelp og finne ut hvorfor vi har mistet to ganger før vi skulle ha blitt gravide igjen for å sikre meg støtte medisiner, og jeg vet hvor utmattende det kommer til å bli. Ikke minst så har vi stått i denne bobla, spesielt meg veldig lenge nå, (snart 2 år) og jeg kjenner det ødelegger livskvaliteten og fokuset på andre ting som er bra når ting har gått galt eller ikke blitt gravide for hver mnd. Og ikke minst lenge siden jeg har hatt fokus på livet her og nå, fordi prøving, timing og graviditet har stått sånn i hodet mitt.

Mister vi nå så blir jeg hjerteskjærende lei meg en stund, men samtidig synes jeg det er helt greit å legge det fra seg og ha andre ting i øyne, og at vi tross alt er heldige med hun vi har, ikke noe selvfølge for oss da jeg har alvorlige kroniske sykdommer. Bare noen tanker jeg ville skrive ned om veien videre om morgen dagen viser seg å ikke gå som vi vil. Selvfølgelig litt kjipt at man i nesten 2 år har vært i denne bobla for å så gi den opp. Men jeg priser meg selv veldig lykkelig med det jeg har også, og at det er bra nok for livet, og at livet blir bra nok for jenta vår også selv uten søsken❤️ Nå håper jeg jo selvfølgelig at det ender med et søsken, er bare noen fornuftige tanker før morgen dagen, så jeg har ting i bakhodet psykisk sett❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig lurt å gjøre seg noen tanker om veien videre hvis om at om. Det er godt å forberede seg mentalt, lage noen planer. 

Jeg håper at dette vil gå fint, og at dere slipper å gå igjennom den sorgen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (3 minutter siden):

Det er nok veldig lurt å gjøre seg noen tanker om veien videre hvis om at om. Det er godt å forberede seg mentalt, lage noen planer. 

Jeg håper at dette vil gå fint, og at dere slipper å gå igjennom den sorgen. 

 

Takk for støttende ord❤️ Håper jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 minutter siden):

Takk for støttende ord❤️ Håper jeg også!

Når i morgen er det du skal på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (4 minutter siden):

Når i morgen er det du skal på ultralyd?

14.15 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (1 minutt siden):

14.15 ❤️

Litt venting, men krysser fingrene for at formiddagen går fort nok❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (Akkurat nå):

Litt venting, men krysser fingrene for at formiddagen går fort nok❤️

Ja, litt kjipt timen ikke var tidligere på dagen, for kommer sikkert ikke til å tenke på noe annet før jeg er der🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (Akkurat nå):

Ja, litt kjipt timen ikke var tidligere på dagen, for kommer sikkert ikke til å tenke på noe annet før jeg er der🙈

Hvis formen er ok i morgen så får du prøve å sysselsette deg med et eller annet. 

Er fryktelig å gå å vente på den måten. Jeg får alltid stressmage i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle gode ord og lykkeønskninger🥰 

har ikke vært helt meg selv i en uke nå da spottingen begynte, veldig negativ, og ikke hatt hodet helt på rett plass. Synes heller ikke det er så rart ettersom brun spotting var negativt sist svangerskap, og vet jo selv at de ukene her var litt vanskelige ettersom det var målavvik på denne tiden sist før den så døde en uke senere, og når jeg syntes den ble målt litt liten sist ultralyd 9mm på uke 7+4 så trodde jeg helt sikkert at dette gikk dårlig igjen. Men så feil kan man ta🤩🤩🤩

Altså, er i sjokk nesten fordi man kan ta så feil! Den skal jo vokse 1 mm i døgne siden sist ultralyd (7 dager siden) men den har altså tatt igjen de mm jeg mente sist den lå bak😄😄 så det stemmer 100% at de vokser i rykk og napp noe jeg ikke trodde på🙈 hjertefrekvensen har kommet opp på 170 og perfekt på dette tidspunktet, og målte hele 1,94 cm🤩🤩🤩 jeg er i lykkerus og har virkelig troa på at det kan bli baby ut av dette nå! Spottingen mente hun var helt uskyldig så da stoler jeg på det❤️ 

og den rørte tilome på seg, noe den aldri gjorde sist i uke 8, og hadde da også målavvik! Nå skal dette gå bra❤️❤️

F52CFDB3-BDE4-405F-A0D0-D82966153595.jpeg

Endret av Love90
  • Liker 1
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gode nyheter ❤️❤️ Det var godt å høre, og bra at du nå klarer å roe bekymringene ned til et mer normalt nivå 🤪 Så kan du også minne andre på at disse frøene vokser i rykk og napp 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå for en fantastisk beskjed!! 😍 dette var så godt å høre ❤️

Endret av Lillra
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...