Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg så nysgjerrig, og jammen fant jeg boken din! :jepp: 

Gratulerer med 10 uker! Det er en fin milepæl og høres jo ut som du med god samvittighet kan senke skuldrene litt 😍 

Navn er ikke enkelt! Vi er faktisk helt omvendt, guttenavn har vi klart og der var vi helt enig om navn etter oldefar 🥰 …jentenavn derimot! Vi er i hver vår ende av skalaen, han vil ha moderne jentenavn, jeg vil gjerne ha navn fra oldeforeldregenerasjonen der og :sjenert:

Lykke til på TUL på mandag, blir sikkert superstas å se knøttet igjen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk, 10 uker!! Fantastisk ❤️❤️ Lykke til på TUL. Det blir sikkert et veldig fint gjensyn 🥰 Tenk hvor mye den har utviklet seg på den tiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (På 25.3.2022 den 13.27):

Nå ble jeg så nysgjerrig, og jammen fant jeg boken din! :jepp: 

Gratulerer med 10 uker! Det er en fin milepæl og høres jo ut som du med god samvittighet kan senke skuldrene litt 😍 

Navn er ikke enkelt! Vi er faktisk helt omvendt, guttenavn har vi klart og der var vi helt enig om navn etter oldefar 🥰 …jentenavn derimot! Vi er i hver vår ende av skalaen, han vil ha moderne jentenavn, jeg vil gjerne ha navn fra oldeforeldregenerasjonen der og :sjenert:

Lykke til på TUL på mandag, blir sikkert superstas å se knøttet igjen! ❤️

Nei, navn er absolutt ikke enklet spesielt ettersom begge skal like navnet og være enige om det🙈 føler jeg har litt å gå på denne gangen ettersom mannen bestemte navn til hunden og det var hans forslag det navnet jenta vår har, selv om jeg likte begge de navnene fra første sekund så er det jo hans forslag, så føler han kan gi seg litt denne gangen om jeg liker noen bedre enn de han har foreslått🙈

Så fint med navn etter oldeforeldre❤️ Hadde bare noen av de navnene på oldeforeldrene våre vært fine og ikke sånne skikkelige gammel gammel navn som ingen heter idag så skulle vi også vurdert å kalle opp. For synes det er så koselig å gjøre❤️ Mannen har så lyst at hvis det blir gutt så skal han hete det samme som bestefaren sin, men det navnet synes jeg virkelig ikke er noe fint, og vanskelig å si det til han fordi mannen var så glad i han😅 men må prøve å få han bort fra det navnet hvertfall😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sinnsykt kvalm. Var noe bedre i uke 9, sånn helt greit midt på dagen, men når jeg kom til uke 10 nå så har jeg vært kvalm hele dagen, mere vondt i magen om natten så jeg må på do oftere, og helt sinnsykt lite energi. Mer utmattelse kjennes det ut som. Kjenner på svimmelhet av og til og vet ikke helt hva det kommer av. Har vært så lei av denne formen at jeg har grinet flere ganger om dagen😩 ikke bare fordi jeg er dårlig, men føler ikke helt jeg strekker til med jenta vår. Mannen er flink å være sammen med henne nå, men føler ikke han er like flink med henne som meg om det er lov til å si😂 så føler ikke helt han kan alle situasjonene jeg pleier å være flink med henne i, at han ikke har like mye tålmodighet med henne😔 og jeg kjenner jeg vil være der og gjøre alt jeg pleide i alle de vanskelige situasjonene som barn i 4 års alderen har. Sier ikke at jeg er perfekt heller men synes jeg gjør ting bedre enn han🤪 så kan jeg ikke si det til han heller fordi har tar jo mye av seg henne nå og da føler jeg det er dumt og «rakke ned» på ting. Men jeg hater å ikke strekke til på denne måten å være så dårlig form at jeg ikke klarer å være like mye sammen med henne😣 

så er det ultralyd imorgen, og kjenner dagen idag har vært veldig slitsom fordi alt psykiske kommer ettersom det var samme dag som sist da den var død, så jeg er så redd for at noe er galt imorgen! Mn ettersom jeg er så kvalm så regner jeg med at ting er bra! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig du er så dårlig. 

Kunne det vært aktuelt å høre med legen om kvalmestillende og væskebehandling? 

Jeg merker veldig at de gangene mannen må ta hovedansvaret for hunden og katten, så syntes jeg han gjør det feil😅 Han gjør jo ikke det, men det er ikke likt som jeg gjør det. Sånt kan man jo ikke si til dem, men følelsen er der. Heldigvis så klarer både barn (og dyr) å tilpasse seg de forskjellige voksne de har med å gjøre ❤️

Jeg krysser fingrene for at alt går bra på ultralyd i morgen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (8 minutter siden):

Så kjedelig du er så dårlig. 

Kunne det vært aktuelt å høre med legen om kvalmestillende og væskebehandling? 

Jeg merker veldig at de gangene mannen må ta hovedansvaret for hunden og katten, så syntes jeg han gjør det feil😅 Han gjør jo ikke det, men det er ikke likt som jeg gjør det. Sånt kan man jo ikke si til dem, men følelsen er der. Heldigvis så klarer både barn (og dyr) å tilpasse seg de forskjellige voksne de har med å gjøre ❤️

Jeg krysser fingrene for at alt går bra på ultralyd i morgen❤️

Har fått en intravenøst, skulle vel egnetlig ha vært inn å fått i helgen også men det har jeg ikke gjort så kan skylde på meg selv der 😬 kvalmestillende har jeg også fått på resept, syntes det var helt overkommerøig i uke 9 midt på dagen men i helgen deriomot🤢 så blir rett på apoteket imorgen for å ta ut kvalmestillende🤪 

 Huff, hehe! Tror kanskje alltid vi kvinner synes vi gjør ting bedre når det kommer til med barn, dyr og hus arbeid 😂 men hører tydelig når jeg ligger og er dårlig at når jenta vår er i en situasjon som må håndteres riktig med ordene og oppmuntring, og å møte følelsene hennes riktig når han står i de situasjonene at han sier og gjør alt helt feil så da blir hun sint og lei også, skal ikke mer til med de riktige ordene osv i de situasjonene til at det går i riktig retning🙈 så blir mye mer frustrert unge også iløpet av dagen enn det vanligvis pleier å være så kjenner veldig på den, men vet mannen gjør så godt han kan❤️ Jeg føler jo også at jeg strekker meg så mye jeg kan iløpet av en dag, og kanskje mye mer. Prøver å delta i ting som å finne på ting på dagtid osv, selv med den formen, men må slappe mer av mellom slagene på soffaen og det er ikke jenta vant til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (4 minutter siden):

Har fått en intravenøst, skulle vel egnetlig ha vært inn å fått i helgen også men det har jeg ikke gjort så kan skylde på meg selv der 😬 kvalmestillende har jeg også fått på resept, syntes det var helt overkommerøig i uke 9 midt på dagen men i helgen deriomot🤢 så blir rett på apoteket imorgen for å ta ut kvalmestillende🤪 

 Huff, hehe! Tror kanskje alltid vi kvinner synes vi gjør ting bedre når det kommer til med barn, dyr og hus arbeid 😂 men hører tydelig når jeg ligger og er dårlig at når jenta vår er i en situasjon som må håndteres riktig med ordene og oppmuntring, og å møte følelsene hennes riktig når han står i de situasjonene at han sier og gjør alt helt feil så da blir hun sint og lei også, skal ikke mer til med de riktige ordene osv i de situasjonene til at det går i riktig retning🙈 så blir mye mer frustrert unge også iløpet av dagen enn det vanligvis pleier å være så kjenner veldig på den, men vet mannen gjør så godt han kan❤️ Jeg føler jo også at jeg strekker meg så mye jeg kan iløpet av en dag, og kanskje mye mer. Prøver å delta i ting som å finne på ting på dagtid osv, selv med den formen, men må slappe mer av mellom slagene på soffaen og det er ikke jenta vant til. 

Da syntes jeg du skal hente ut kvalmestillende og be om å få intravenøst i morgen. Det vil hjelpe å få det jevnt når man er så dårlig. Har nylig hatt en veldig nær meg som har vært gjennom det som jeg har hjulpet.

Jeg tror du har rett i det, tror også at veldig mange menn ikke helt ser de tingene vi kvinner ser. Tror det er en kvinnegreie.

Huff, det må være vondt å se sånt uten å ha energi til å bistå i 4 åringens utfordringer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen!! 🥰🥰 Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden. Da er du uten tvil over det verste 🥰🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+3

100 kg lettere! Dette er en stor milepæle for oss, for på denne dagen sist jeg var gravid så var jeg på ultralyd og da var det et helt annet utfall enn denne gangen, to vidt forskjellige utfall og følelser!
Å herregud så deilig følelse og endelig komme hit å være over den kneika der, nå skal jeg legge vekk forrige svangerskap med sammenligning med denne, det kapitlet i livet er lagt vekk, et vondt kapittel. Nå ser vi fremover mot denne lille krabaten 🤩 

lille ble målt til 39.mm og 10+5 dager, jeg går utifra min egen utrekning 10+3 fortsatt🥰 hjerte, hjerne, alle organer, tykk og fin navlesnor føtter, hender, tær, fingrer! Alt så bra ut🥲❤️ Alt var som det skulle være! Ikke noe mye veske i nakken, noe hun sa de allerede kunne se fra nå, hun tvilte på at det plutselig skulle bli mye forstørret til uke 11, er fra da de egentlig måler nakkefolden. Den rørte masse på seg og hadde også en hvile periode før den rørte mye på seg igjen! Nå har jeg mer troa på at dette skal gå veien for oss! Så blir neste ultralyd 13+4 på fostermedisin på st.olav 😊 

E7785514-F2B0-45F9-BC74-4FD11CF3DACA.jpeg

  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, se på den lille skatten der da!! 😍 Så fantastisk med så gode nyheter! Nå er det bare å nyte svangerskapet og se fremover ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen se der da! 😍🥺 Så godt å høre at alt sto bra til! Da er det bare å prøve å nyte tiden framover til neste ultralyd 😊 Så godt å se at de på St Olavs tar godt vare på deg! Vi er også hos de, føler virkelig de bryr seg og tar vare på oss som har hatt det litt tøft.. Utrolig gøy at vi ligger nesten like langt i løypa også 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at alt står bra til med lille! 🥰❤️ Nå er det bare å senke skuldrene og nyte! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...