Amatariel Skrevet 14. desember 2021 #721 Del Skrevet 14. desember 2021 Jeg ser jo noe, så tror bare det går på urinkonsentrasjonen. Forsøk igjen i morgen formiddag! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #722 Del Skrevet 14. desember 2021 Amatariel skrev (På 14.12.2021 den 20.16): Jeg ser jo noe, så tror bare det går på urinkonsentrasjonen. Forsøk igjen i morgen formiddag! 🤞 Ekspander Det bilde jeg la ut på forrige innlegg var den jeg fikk i formiddag, mens den jeg tok i ettermiddag var helt hvit. Tenkte også det kunne være forskjell på urinkonsentrsjon, men samtidig så av erfaring så stiger hcg en min ganske raskt så burde vært noe i ettermiddag. Drukket lite og prøvde igjen nå nettopp også, den er også helt hvit! Jeg skjønner seriøst ingenting. Er jo sterkere enn en skygge for at jeg skal bli SÅ sikker som jeg var. Føler meg litt dum og lurt på en måte.. for er veldig sikker på at jeg ikke er gravid nå, etter de negative etter den tidligere 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 14. desember 2021 #723 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) jeg har skrudd ned lysstyrken, og da føler jeg også at jeg skimter noe! Test igjen i morra 😊 Edit:Vi postet visst samtidig.. Krysser fingrene for at det enda er så tidlig at den trengte morgenurin for å vise noe! Endret 14. desember 2021 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 14. desember 2021 #724 Del Skrevet 14. desember 2021 Blir spennende å se i morgen! Satser på det beste ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. desember 2021 Forfatter #725 Del Skrevet 15. desember 2021 11 dpo nettopp tatt vanlig babyplan test med dagens andre urin, er ingen strek! Og hadde ikke så store forhåpninger heller for jeg våknet til å spotte blod idag tidlig😩 noe som vil si at syklusen min ikke er helt der den skal da jeg ikke pleier å begynne å spotte før dager før mensen, altså på 14 dpo! Synd jeg ikke tålte progesteron tablettene for de kunne jo kanskje ha hjulpet meg denne mnd ettersom dette kan tyde på lave progesteron nivåer! Veldig bittert med den testen igår! Som sagt aldri fått sånne svake streker på vanlig babyplan test før og den var tilome sterkere enn en skyggen på tidlig testen også😩 veldig bittert! Og er egentlig helt utslitt av følelsene fra igår, var så glad og nesten 100% sikker igår til å gå ned i kjellern igår kveld igjen! Kommer til å ta pause her inne nå, konsentrere meg om gode ting med familien til jul og julefeiringen. Neste eggløsning står oppført til 30 desember nå, kan jo komme tidligere også, så er vel tilbake her i dpo land, håper det er mnd vår🤞🏻🤞🏻🤞🏻 ønsker alle som leser her en veldig fin jul❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. desember 2021 #726 Del Skrevet 15. desember 2021 Veldig emosjonell berg- og dalbane ja Utrolig kjedelig at det ikke ble noe av... Ønsker deg alt godt fremover og riktig god jul til deg og dine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 15. desember 2021 #727 Del Skrevet 15. desember 2021 Forstår godt at du er skuffet, særlig når testen hadde en svak strek i går. Høres lurt ut å ta en pause og ha fokus på jul. Det er fortsatt mulig at du får baby innen jul neste år og jeg har troa!! ❤️💫 Ta vare på deg selv. God jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 15. desember 2021 #728 Del Skrevet 15. desember 2021 Forstår veldig godt at du er skuffet og lei deg. Blir sikkert godt med litt pause fra all fokuset på prøvingen. Ønsker deg og dine en fin jul🎄❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 15. desember 2021 #729 Del Skrevet 15. desember 2021 Ånei, så utrolig trist å lese at testen ikke ble noe sterkere😣 Jeg synes streken du fikk så akkurat ut som min fra rundt samme tid! Den var liksom over «skyggestreknivå» så trodde virkelig din kom til å bli sterke. Burde ikke være lov å tulle sånn…❤️ Håper du får en fin julefeiring sammen med familien din, og at du får tankene over på noe annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 19. desember 2021 #730 Del Skrevet 19. desember 2021 Så dumt! Jeg syntes også at jeg kunne se en svak strek, så forstår godt at du hadde forhåpninger om sterkere test 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #731 Del Skrevet 27. desember 2021 Tusen takk alle over her for gode ord ❤️ Stikker innom her en tur for å oppdatere litt i syklusen. Har kost meg masse med min fine familie i julen🥰 evig takknemlig for dem og stundene vi har hatt i julen🙏Håper dere andre her inne har hatt en like fin jul så langt🥰 Idag er jeg på CD 9 og det ser ut til at det fortsatt er langvarig menstrusjon som sist syklus 😞 har spottet blod siden CD 6, var ferdig med store blødninger CD 5. er jo veldig kjipt da dette ikke er normalt for min del. Før jeg ble gravid så varte mensen i 5 dager tilsammen med spottingen etter. Så det tyder jo på at syklusen min ikke er på rett kjør helt enda, ettersom jeg spottet ifra 11 dpo også, så er jo 12. dagen nå med å se blod på papiret 😩 ikke bra…. Er på min 4.syklus nå etter MAen og jeg lurer på når ting skal bli normalt igjen😔 sist syklus så spottet jeg til CD 10 og det er imorgen så håper det stopper opp imorgen da! Men føler jo det er mindre sjanse for en graviditet også ettersom dette tyder på kluss i hormonene enda…. Kjenner jeg begynner å bli meget utålmodig! Kommer eggløsningen som den pleier så er den 1.januar! Så har jo et håp om å unnfange en nyttårs spire 🎊 håper jeg har sjansen selv med lange spottinger etter mensen…🤞🏻 Også tenkte jeg å prøve meg på temping ifra morgen av😄 nå som det er ferie er det mye enklere da jeg ikke blir vekt opp av mannen som begynner forskjellige tidspunkt tidlig tidlig på morningen, da har det blitt vanskelig å tempe, skal prøve meg nå😄 blir spennende å se om når el slimet kommer, håper spottingen slutter imorgen og el slimet kommer rasker mulig etter det🤞🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. desember 2021 #732 Del Skrevet 27. desember 2021 God jul kjære Love90! Håper EL kommer som forventet, tror ikke spotting skal ha mye å si for det i alle fall Veldig lurt å starte å tempe nå i alle fall, så får du litt mer data å tolke fremover - om det skulle skje noe spennende. Krysser alt jeg har for et nyttårsegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #733 Del Skrevet 29. desember 2021 Amatariel skrev (På 27.12.2021 den 18.11): God jul kjære Love90! Håper EL kommer som forventet, tror ikke spotting skal ha mye å si for det i alle fall Veldig lurt å starte å tempe nå i alle fall, så får du litt mer data å tolke fremover - om det skulle skje noe spennende. Krysser alt jeg har for et nyttårsegg! Ekspander Håper ikke spottingen har noe å si, ga seg heldigvis igår da😄 håper så inderlig det blir et nyttårs egg på meg🥰 og enn at du snart har lille jenta di i hendene! Jeg synes din graviditet har gått utrolig fort, skjønner om du ikke synes det selv😅 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #734 Del Skrevet 29. desember 2021 CD 11, pleier idag å ha første dag med eggløsningslim 🤪 men har da altså ikke sett så mye til den, er noe blankt på papiret, men ikke strekkbart og ikke så mye som det pleier å være. Regner med det dukker opp imorgen og at eggløsningen blir en dag forsinket, gjør ikke så mye, vil bare komme meg over til 1 dpo. Kjenner jeg også tenker veldig mye på hvordan vi skal legge inn aksjer. Spare litt eller ikke spare?🤪 er jo dumt å planlegge sånt, men de to gangene jeg har blitt gravid nå så har vi spart med vilje i noen dager, nå sist i 5 dager og med jenta vår var det spart i 6 dager, og alle de mnd denne gangen og sist det ikke gikk så hadde vi sex hver dag-annenhver dag. Planen for denne gang var 6 dager men nå som det ser ut til at eggløsningen kommer en dag senere så blir det 7 dager og det synes jeg blir litt mye 🤨 kan plutselig komme mye dårlig sæd også tenker jeg, så tror vi kjører på en tur ikveld, så blir det 3 dager til neste gang😄 litt kjipt å planlegge sånt men jeg synes det er verdt det rundt eggløsningen. Så er planen denne gangen å ikke teste før tidligst 10 dpo morgen, kanskje 9 dpo kveld. Så kjenner jeg at jeg er blir nervøs for de nedturerne at det faktisk kan hende jeg ikke klarer å teste, fordi nedturen blir så stor, så er det kanskje bedre å få nedturen nærmere mensen så man slipper å bare å gå å vente så lenge på en ny syklus også? Har ikke bestemt meg enda, men tror faktisk jeg blir å vente lengst mulig denne gangen. Så har jeg hatt så dårlige erfaringer med babyplan testene i det siste, at jeg tror jeg blir å bruke clear blue plus som jeg har liggende ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 29. desember 2021 #735 Del Skrevet 29. desember 2021 Vi la inn aksjer annenhver dag når det gikk for oss, og for oss hadde mer enn det blitt for mye ift hva vi hadde klart 😅 Det skal ikke være noe særlig forskjell på hver dag og annenhver dag ut i fra det jeg har lest hvert fall, så gå for det som er best for dere ☺️✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 29. desember 2021 #736 Del Skrevet 29. desember 2021 Håper EL er rett rundt hjørnet. Det er vanskelig å vite hvor ofte man skal legge inn aksjer. Hvis det har fungert å spare et par dager tidligere, er det kanskje lurt å gjøre. Lurt å begynne og tempe igjen! Føler det er så godt å få bekreftet at egget har sluppet. Blir spennende å følge med deg de neste dagene! ❤️ Glad for å høre at du har hatt en fin jul sammen med familien din ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #737 Del Skrevet 31. desember 2021 (endret) Erfarings vis av denne styrken som jeg pleier å få på morgen når den blir positiv på ettermiddagen, så kommer LH toppen i ettermiddag allikevel 😄 spennende å tempe nå å se når eggløsningen har vært, er det som jeg har trodd alle sykluser, så finner eggløsningen sted dagen etter første positiv test, kan være positiv imorgen tidlig også men pleier å bli negativ iløpet av dag 2 med positiv test, da håper jeg at jeg ser en temp økning på søndag😃 hadde en liten dipp idag, kanskje normalt rett før eggløsning? Begynte å tempe for to dager siden så håper det er nok for å se videre da😬 sånn ellers etter MAen så kjenner jeg skikkelige murringer den siden jeg tror eggløsningen skal skje, har kjent det i to dager nå, uten tvil pga eggløsning i gjære. Kjente aldri dette før MAen så det er jo litt spesielt 🤪 Endret 31. desember 2021 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. desember 2021 #738 Del Skrevet 31. desember 2021 Heier på nyttårsegget! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 31. desember 2021 #739 Del Skrevet 31. desember 2021 Så spennende! Satser på EL kommer de neste dagene. Moro å følge med på temperaturen også 😄 Lykke til med aksjeleggingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #740 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Den el testen blir liksom aldri helt positiv altså🤔 men hvis jeg skal gjette så tror jeg at toppen var igår kveld og at eggløsningen finner sted iløpet av dagen idag🤞🏻 Tar ikke test på morgen urin men på dagens andre urin. Erfart at morgen urin er for lys. Så testet jeg ikke igår kveld da det var nyttårssaften og jeg gadd ikke å la være å drikke pga testingen, så regner kanskje med toppen var misset for at den faktisk var igår kveld Endret 1. januar 2022 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå