Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (6 timer siden):

Huff, ja! Har lest i din dagbok så merker st vi to kanskje er de eneste som har dagbok som har prøvd så lenge, og du enda lengre enn meg 😞 leste at du fikk mensen, jeg er veldig flink til å sniklese og ikke så flink til å legge igjen spor, men har fulgt med deg❤️ Veldig leit å lese at du fikk mensen! Håper det snart er din tur❤️

Vi får prøve å oppmuntre hverandre og støtte hverandre så godt vi kan💜 dette er virkelig tøft! Veldig koselig at du har tittet innom dagboka mi💜 Ja, den kom den...igjen... Neste på planen er å stikke innom gyn denne uka og ta blodprøver på AMH osv.. Kjenner jeg gruer meg😳 prøver å få til å dra bort imorgen. 

Tusen takk og håper det samme for deg, krysser alt jeg har🤞💜

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dpo

oppkast i hus på jenta vår, stakkar! Er så synd på de små når de blir så dårlige😕 regner med jeg blir smittet og en evt graviditet uteblit pga kroppen igjen😪 

ikke nok med det men så ringte legen min fra st.olav (går til pga kroniske sykdommer) nevnte til henne sist jeg var der at vi skulle begynne med IVF. Så ringer hun nå da å vil ha MR før jeg får satt inn noe embryo 😔😔 det var en stor nedtur for min del fordi det betyr at jeg ikke rekker innsett i neste syklus😢 ble så lei meg for det at jeg begynte å grine…. Gir opp snart kjenner jeg. Orker ikke flere nedturer og forlengelser i prosessen, og kjenner jeg min flaks rett så blir det sikkert ikke noe graviditet etter første innsett så da blir det vel en stor nedtur igjen, er så negativ på alt dette fortiden og lite optimist. Er ikke sunt for meg å prøve på nr to snart kjenner jeg. Tror jeg tar en pause her. For blir bare sutrete innlegger uansett. Jeg gir et pip her inne når jeg får begynne med innsett.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser og følger med her inne på deg Love90, selv om jeg ikke får kommentert så ofte :klemmer: Heier så veldig på deg!

Skjønner hva du mener ang. å ha den 'eldste dagboken'. Det var et punkt der jeg følte det sånn selv også i fjor. Alle jeg begynte reisen min med her inne var blitt gravide (eller allerede fått barn!). Men tro at det blir din tur igjen også! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 timer siden):

4 dpo

oppkast i hus på jenta vår, stakkar! Er så synd på de små når de blir så dårlige😕 regner med jeg blir smittet og en evt graviditet uteblit pga kroppen igjen😪 

ikke nok med det men så ringte legen min fra st.olav (går til pga kroniske sykdommer) nevnte til henne sist jeg var der at vi skulle begynne med IVF. Så ringer hun nå da å vil ha MR før jeg får satt inn noe embryo 😔😔 det var en stor nedtur for min del fordi det betyr at jeg ikke rekker innsett i neste syklus😢 ble så lei meg for det at jeg begynte å grine…. Gir opp snart kjenner jeg. Orker ikke flere nedturer og forlengelser i prosessen, og kjenner jeg min flaks rett så blir det sikkert ikke noe graviditet etter første innsett så da blir det vel en stor nedtur igjen, er så negativ på alt dette fortiden og lite optimist. Er ikke sunt for meg å prøve på nr to snart kjenner jeg. Tror jeg tar en pause her. For blir bare sutrete innlegger uansett. Jeg gir et pip her inne når jeg får begynne med innsett.  

Skjønner du blir lei deg og at det ser håpløst ut nå. Jeg har også en venninne som fikk sitt første barn med ivf og som prøvde flere ganger på et søsken, som de dessverre måtte gi opp. Og selv om man har et barn fra før så skjønner jeg godt at ønsket om et søsken er stort og at det er sårt å ikke få det til. Håper det løser seg for dere etterhvert. Sender deg klemmer💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (9 timer siden):

4 dpo

oppkast i hus på jenta vår, stakkar! Er så synd på de små når de blir så dårlige😕 regner med jeg blir smittet og en evt graviditet uteblit pga kroppen igjen😪 

ikke nok med det men så ringte legen min fra st.olav (går til pga kroniske sykdommer) nevnte til henne sist jeg var der at vi skulle begynne med IVF. Så ringer hun nå da å vil ha MR før jeg får satt inn noe embryo 😔😔 det var en stor nedtur for min del fordi det betyr at jeg ikke rekker innsett i neste syklus😢 ble så lei meg for det at jeg begynte å grine…. Gir opp snart kjenner jeg. Orker ikke flere nedturer og forlengelser i prosessen, og kjenner jeg min flaks rett så blir det sikkert ikke noe graviditet etter første innsett så da blir det vel en stor nedtur igjen, er så negativ på alt dette fortiden og lite optimist. Er ikke sunt for meg å prøve på nr to snart kjenner jeg. Tror jeg tar en pause her. For blir bare sutrete innlegger uansett. Jeg gir et pip her inne når jeg får begynne med innsett.  

Det var trist å lese at ivf-prosessen blir utsatt 😔 skjønner at det kan føles veldig vanskelig og at det føles som det ikke finnes noen ende på dette. Husk at det er DIN helse som kommer først :hug: dagboka er for at du skal lufte tanker og følelser, så jeg synes det er helt innafor med sånne innlegg! Viktig å ha et sted å lufte frustrasjonen sin. Men skjønner om du vil ha en pause også, men ikke gjør det fordi du synes du skriver "sutrete" innlegg, for oss gjør det absolutt ingenting ❤️ hvis det gjør at du føler deg bedre så fortsett med det. God klem 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, forstår at du blir fortvilet. Du må kjenne på hva som er best for deg, men jeg tror det kan være nyttig å ha et sted hvor man kan sette ord på tanker og følelser slik du gjør her ❤️ Det er krevende nok å være i en slik prosess - det kan føles ganske ensomt til tider. Ta vare på deg selv ❤️ Jeg har troa på at det snart er deres tur! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode ord og forståelse over her fra alle❤️ Ikke lett denne prøvebobla og spess ikke etter MAen når tiden går… blir veldig deppa av og til og påmint og innser hvor lang tid ting har tatt. 
fikk tlf igår av legen min om at hun har fikset MR til allerede nå på mandag! Hun ville at jeg skulle få det kjapt så jeg fikk innsett raskest mulig, så veldig snilt at de prioriterte meg for det liksom! Hadde ikke trodd, trodde jeg måtte vente hvertfall 1 mnd.
De på fertiliteten har fortsatt ikke ringt meg🤔 veldig rart! Rekker jo innsett i neste syklus ettersom jeg får svar på MR etter en uke, men lurer på om jeg bare skal vente til syklusen etter fordi da slipper jeg stress osv for å rekke alt, regner med de vil ha syklusen etter også nå som det har tatt sånn tid før de ringer meg. Kommer til å ringe de igjen på tirsdag, er callback så håper å få planlegge  til syklusen etter denne som kommer, og at de ringer med da😬 

sånn ellers så er jeg 7 dpo og kanskje 8 dpo, hvis jeg regner eggløsning første dag med negativ eggløsningstest etter den positive så er jeg 8 dpo, var helt slutt på el slimet 2 dager etter så det tyder jo litt på at eggløsningen skjedde dagen etter positiv test, så tror faktisk jeg er 8 dpo, men tar det med en klype salt om jeg tester for kan være en dag mindre.

Det jeg egentlig ville skrive var at jeg har hatt skikkelige stikk i livmorområdet inatt og litt idag, veldig tydelige som ikke er til å ta feil av, noe som gjør det så spennende fordi det hadde jeg sist jeg var gravid irundt samme tiden og da testet jeg positiv 1,5 dag etter! Så er veldig spent og har fått opp optimisten litt etter dette altså! Håper håper! Eneste som er litt dumt nå er jo at hvis jeg nå faktisk er gravid så er det ikke sikkert jeg rekker å få noe positiv test før MR timen jeg har på mandag, føles så kjipt om jeg tester positiv etter den, for vet ikke helt om MR er så bra da?😳 skal hvertfall teste imorgen kveld og mandags morgen for å sjekke først. Jeg håper jo så inderlig om jeg er gravid at jeg rekker å få positiv test før MR🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Føles kjipt om det blir MR også dagen etter sitter med en positiv test, vet ikke om det er så bra for en evt spire😬 

Fant ut at jeg skal oppdatere her inne om hvordan det går denne syklusen, hvis ikke kan det være litt godt å fokusere på andre ting frem til innsett, så da blir det kanskje en pause her en mnd tid tenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt for optimist når jeg bladde meg tilbake i dagboken min for å se hva jeg skrev i tidligere og forrige dpo land. Mensmurringer Meldte sin ankomst fra 7 dpo kveld forrige syklus, har ikke kjent en eneste murring, noe som også uteble før positiv test sist jeg ble gravid😳 fortsatt stikk nederst i magen (livmoromårdet ) kommer og går, men ser jeg hadde det sist syklus også😂 men mener dette er sterkere stikk sånn typ sånne jeg hadde før positiv test sist graviditet!
Måtte stikke innom dagboken min for å skrive dette, fordi er så glad for at jeg ikke kjenner murringer enda da jeg vet det er et sikkert tegn på at det ikke gikk når jeg får murringer! Så veldig glad for det! Kan jo være det kommer imorgen, men forløpig ikke hvertfall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo!

Altså:bond: på dagens andre urin , kom en tynn strek frem etter ca 2-3 min😳😳😳 er stum, prøver å roe ned da jeg har blitt lurt før, men da var den mindre tydelig enn dette! Må ha mer bevis! Men at jeg har så mye stikk der nede, og ikke mensmurringer som jeg pleier å ha på denne tiden så tenker jeg at jeg tror dette er en begynnende babystrek altså! Bare følelsen! Mannen ser den også! Sååå spent på å teste ikveld nå😬😬 hvis dette er babyestrek så er jeg så takknemmeli for at streken dukket frem før MRen som jeg har imorgen, for den ser det ut til blir avlyst hvis dette stemmer nå. 
øverst før tørk, nederste etter tørk👏🏻

7773634A-70BC-45B9-A672-003958674C34.jpeg

Endret av Love90
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

9 dpo!

Altså:bond: på dagens andre urin , kom en tynn strek frem etter ca 2-3 min😳😳😳 er stum, prøver å roe ned da jeg har blitt lurt før, men da var den mindre tydelig enn dette! Må ha mer bevis! Men at jeg har så mye stikk der nede, og ikke mensmurringer som jeg pleier å ha på denne tiden så tenker jeg at jeg tror dette er en begynnende babystrek altså! Bare følelsen! Mannen ser den også! Sååå spent på å teste ikveld nå😬😬 hvis dette er babyestrek så er jeg så takknemmeli for at streken dukket frem før MRen som jeg har imorgen, for den ser det ut til blir avlyst hvis dette stemmer nå. 
øverst før tørk, nederste etter tørk👏🏻

7773634A-70BC-45B9-A672-003958674C34.jpeg

Jeg ser streken 😍❤️ babystrek dette! Ååå, gratulerer!! Nå ble jeg skikkelig glad, dere fortjener virkelig dette 😍❤️ må spiren klamre seg fast🙏

Endret av Elise93
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (1 time siden):

9 dpo!

Altså:bond: på dagens andre urin , kom en tynn strek frem etter ca 2-3 min😳😳😳 er stum, prøver å roe ned da jeg har blitt lurt før, men da var den mindre tydelig enn dette! Må ha mer bevis! Men at jeg har så mye stikk der nede, og ikke mensmurringer som jeg pleier å ha på denne tiden så tenker jeg at jeg tror dette er en begynnende babystrek altså! Bare følelsen! Mannen ser den også! Sååå spent på å teste ikveld nå😬😬 hvis dette er babyestrek så er jeg så takknemmeli for at streken dukket frem før MRen som jeg har imorgen, for den ser det ut til blir avlyst hvis dette stemmer nå. 
øverst før tørk, nederste etter tørk👏🏻

7773634A-70BC-45B9-A672-003958674C34.jpeg

Så spennende! Krysser fingrene for at det blir en tydelig strek etterhvert og at det er en liten spire i magen ❤️☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Whoo denne var lett å se! Skikkelig fin 9 dpo-strek! Gratulerer med første hinder overstått :klemmer:Krysser fingrene for god stigning fremover. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 minutter siden):

Whoo denne var lett å se! Skikkelig fin 9 dpo-strek! Gratulerer med første hinder overstått :klemmer:Krysser fingrene for god stigning fremover. 

Ja, forventet blenda ettersom jeg ikke så noe antydning før 9 dpo kveld sist😅 men stoler ikke heeelt på den selv om jeg ser den godt, må ha bekreftelse ikveld! Men kan ikke skjønne annet enn at dette stemmer altså😄 gruver meg til å teste ikveld, så redd for å ikke se noe strek da😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

gruver meg til å teste ikveld, så redd for å ikke se noe strek da😬

Bare pass på at urinen er konsentrert da. Om den er ganske lys gul kan det hende det ikke er lurt å teste... Mine tester svingte litt avhengig av urinkonsentrasjonen. Skapte litt urolighet, men det viktigste er at den øker på sikt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Bare pass på at urinen er konsentrert da. Om den er ganske lys gul kan det hende det ikke er lurt å teste... Mine tester svingte litt avhengig av urinkonsentrasjonen. Skapte litt urolighet, men det viktigste er at den øker på sikt 🤞

Ja, har lært at det er veldig viktig så tidlig! Regner ikke med såå mye sterkere ikveld da det ikke øker så raskt. Men ser jeg en sånn strek ikveld så vil jeg tro det er babystrek, kan jo ikke få jukse streker to ganger!! Håperhåper🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Kjenner jeg tenker hele tiden nå at det faktisk kan være skygge strek, kan jo være veldig uheldig liksom! Så må bare tenke det til det motsatte er bevist, for synes ikke en sånn svak strek en nok bevis helt enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...