Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen her som har i mot spamming av tester 😄 Kjempefin økning! Dette skal gå din vei nå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 dpo 

og jeg var så dum og tok siste babyplan testen idag 😪 og den er jo selvfølgelig mye svakere enn igår😳😳😳 og nå har jeg ingen flere babyplan tester😕 skjønner ikke hvorfor den er så mye svakere!? Tok også en clear blue for å sjekke fordi jeg fikk panikk da jeg så hvor svak babyplan testen ble, og clear blue ble jo MYE sterkere enn babyplan, så skjønner ingenting. Akkurat som at noen av de babyplan testene har dårligere farger på seg eller noe? Eller så går dette galt da😪 hva tror dere?
fra øverst: 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo, 12 dpo, og nederste 13 dpo idag. Clear blue på samme urin idag 13 dpo. 🤷‍♀️

83EED188-9E66-47DE-B8A9-FF460FD7D533.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig mange som skriver at babyplan er dårlige, I det siste har det vært mange dårlige partier med lite fargestoff. så det betyr sikkert ingenting :)

Jeg fikk ikke ordentlig sterk strek før 15 dpo, og 16 dpo var den like sterk som kontrollstreken. Jeg testet med make sure. 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (Akkurat nå):

veldig mange som skriver at babyplan er dårlige, I det siste har det vært mange dårlige partier med lite fargestoff. så det betyr sikkert ingenting :)

Takk for svar! Godt å høre! For kan ikke skjønne at den ble såå svak iforhold til clear blue testen, og de er jo like sensitive også😊 man blir jo redd når økningen er sånn på banyplan testene… men jeg slår meg til ro med den fine testen på clear blue🥰 tar vel en clear blue til imorgen for å dobbelsjekke at den plutselig ikke blir svakere hvertfall😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dette skyldes forskjellig fargestoff i testene og urinkonsentrasjon. Disse testene er ikke laget for å måle økning, men for å si om du er gravid eller ikke. Testen fra ClearBlue er veldig bra til å være 13DPO. Min var halvparten så sterk på samme tidspunkt. Jeg tror dette går veien ❤️ Lurt å holde seg til digital fremover for å unngå for mye bekymringer Husk at økningen din i går var veldig stor og at de øker vanligvis annenhver dag. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det bare er fordi de ikke er ment for å bruke så lenge🤞

CB testen ser jo veldig fin ut! 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at dette skyldes forskjellig fargestoff i testene og urinkonsentrasjon. Disse testene er ikke laget for å måle økning, men for å si om du er gravid eller ikke. Testen fra ClearBlue er veldig bra til å være 13DPO. Min var halvparten så sterk på samme tidspunkt. Jeg tror dette går veien ❤️ Lurt å holde seg til digital fremover for å unngå for mye bekymringer Husk at økningen din i går var veldig stor og at de øker vanligvis annenhver dag. 

Ja, håper den svake fra babyplan idag ikke har noe å si😪 irriterer meg at jeg ikke har flere av dem igjen🙄 for kunne jo tenkt meg å teste igjen imorgen bare for å se om det stiger igjen så jeg slapper mer av, men velger å stole på clear blue! Regner med den hadde vist mye svakere enn dette hvis den babyplan testen stemte. 

Ruskemor skrev (1 time siden):

Krysser fingrene for at det bare er fordi de ikke er ment for å bruke så lenge🤞

CB testen ser jo veldig fin ut! 

 

Får satse på at den stemmer bedre😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en Babyplan-test med en svart strek midt på, så de kan absolutt variere i kvalitet! CBen ser jo kjempefin ut🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at clearblue testen er sterk og fin :) Jeg fikk også veldig varierende babyplan testet fra dag til dag.... 

Jeg ville kun testet med digital fremover :) Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (9 timer siden):

Jeg fikk en Babyplan-test med en svart strek midt på, så de kan absolutt variere i kvalitet! CBen ser jo kjempefin ut🤩

Håper den babyplan testen ikke har noe å si, men alikevel så kjenner jeg at jeg gjerne skulle hatt en til liggende så jeg kunne sett at den var sterk å fin igjen imorgen, men må vel stole på den fine clear blue testen❤️

89jenta skrev (7 timer siden):

Synes testene ser kjempefine ut! 🥰 Dette skal gå din vei nå! 🤞🏼

Tusen takk! Lige måde med at det skal gå din veg nå også❤️❤️ 

Dame1989 skrev (1 time siden):

Jeg synes at clearblue testen er sterk og fin :) Jeg fikk også veldig varierende babyplan testet fra dag til dag.... 

Jeg ville kun testet med digital fremover :) Krysser fingrene :)

Ja, jeg husker at dine var svakere men kom seg igjen🥰 var faktisk innom dagboken din å sjekket om det stemte, så du opplevde jo det samme men at det kom seg igjen🥰 jeg har ingen flere babyplan tester liggende da så får ikke sjekket om den blir sterk igjen imorgen, skulle gjerne gjort det kjenner jeg! Men samtidig greit å legge de vekk å bare konsentere seg om digital fremover ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg fikk en litt svakere babyplan test idag enn igår så er det ingen tvil om at jeg er gravid kjenner jeg. Blir fort sulten mellom måltidene idag, sånn nesten kvalm. Men fortsatt ingen tegn til menssmerter som sist og ekstrem diare på denne tiden som sist, var så ekstremt mye på do med diare fra positiv test til jeg mistet sist at jeg gikk konstant dehydrert og ikke klarte noe, er glad det foreløpig ikke er sånn denne gangen, og håper det holder seg sånn! Begynner jo å tenke om kroppen kunne ha merket sist at noe var galt med fosteret helt fra start ettersom jeg hadde mye mer vondt og rakk ikke annet enn å løpe på do, en slags reaksjon for kroppen fordi den merker at det ikke er friskt🤷‍♀️ Helt sikkert ikke da, men bare en tanke. Ting kan jo fortsatt dukke opp, er så tidlig enda. Men veldig godt å kjenne på noen symptomer idag, ekstreme ømme bryst har jeg også🤗

Har en til clear blue pluss liggende som jeg blir å ta imorgen tidlig, så får jeg sammenlignet med den jeg har bilde av fra idag! Blir den siste før jeg går over på bare digital! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 dpo 

vet ikke om clear bluen har blitt noe sterkere? Blir ikke noe klokere og å få svar etter babyplan testen igår som var svakere. Får bare forholde meg til at strekene er fine på pluss testen. Hva syns dere?
Øverste igår, nederste bilde idag. 

992AD643-A31D-402D-9660-90C6F5CE45FB.jpeg

0F9E89D8-999A-46CD-B72B-8026AB4F4FEF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at strekene er sterke til å være 14DPO. Husk at HCG øker hver andre dag, så du vil ikke alltid se forskjell fra dag til dag ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke mine clearblue ble noe sterkere etter 14. Tok flere fram til 20 dpo, men alle var like :)(og helt like som din test, så tror det er maks styrke). Metode strimmel ble sterkere fram til 16 dpo også var den makset ut /like sterk. 

Endret av stAre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...