Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Enkelte sitter i aktive samtaler på tråden som følger den lineære sendetiden. Hvorfor skal ikke de få være her, bare fordi du ikke evner å bruke skjule-funksjonen?

Anonymkode: 63678...e22

Så de som ser det på tv skal kunne kommentere her underveis mens de ser, mens de som streamer må holde seg unna og huske på alt de hadde lyst til å kommentere til utpå kvelden en gang, for så å kommentere? Når episoden er ute på nett bør det være greit å skrive om den.

Anonymkode: ff04b...89d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så de som ser det på tv skal kunne kommentere her underveis mens de ser, mens de som streamer må holde seg unna og huske på alt de hadde lyst til å kommentere til utpå kvelden en gang, for så å kommentere? Når episoden er ute på nett bør det være greit å skrive om den.

Skriv så mye du vil, bare skjul det. Er det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 63678...e22

• Liker 12
Skrevet

Jeg har ikke sett de tidligere sesongene av Sommerhytta og hører at det snakkes om 6 gullhamre i finaleuka.

Aina, Finn og Lars gir hver sin, og hyttenaboen gir en hammer samlet.  Det blir jo 4.  Hvor kommer de siste to hammerne fra?

Anonymkode: 2e766...648

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett de tidligere sesongene av Sommerhytta og hører at det snakkes om 6 gullhamre i finaleuka.

Aina, Finn og Lars gir hver sin, og hyttenaboen gir en hammer samlet.  Det blir jo 4.  Hvor kommer de siste to hammerne fra?

Anonymkode: 2e766...648

Fra de to ukeskonkuransene de har iløpet av uken 😊

Anonymkode: 12e6f...fbd

Skrevet

Merker at førsteinntrykket mitt om parene, ikke lenger er riktig. Jeg måtte nesten spole forbi Ø&L i begynnelsen, fordi jeg syntes stemningen mellom dem var så anspent og trykkende. Nå synes jeg de er ganske søte sammen.
Og Jeanette er blitt favoritten min - det hadde jeg aldri trodd etter uke 1..!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, bopera skrev:

Merker at førsteinntrykket mitt om parene, ikke lenger er riktig. Jeg måtte nesten spole forbi Ø&L i begynnelsen, fordi jeg syntes stemningen mellom dem var så anspent og trykkende. Nå synes jeg de er ganske søte sammen.
Og Jeanette er blitt favoritten min - det hadde jeg aldri trodd etter uke 1..!

Har forandra seg her å.

Øyunn og Levi bare elsker jeg, haha. Får ikke nok a Ø.

Esra og Arber som eg bare elsket gjør jeg ikke lenger. De er helt ok men ikke noe mer liksom hehe.

JJ så er meningen den samme faktisk hehe. Får litt noia av Jeanette.

Mikkel derimot misliker jeg bare mer og mer for hver episode. 😐 Syns han er så ufin mot sønnen også, som feks når Cornelius forlovet seg, så var det bare oppgulp fra far. Samme den kvelden de hadde snakket sammen hundre ganger. Ja det var jo bare tull de snakka om.

Nei han virker rett og slett usympatisk. 🙈

Mine nr 1

Er heeelt klar Øyunn og Levi😍

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har forandra seg her å.

Øyunn og Levi bare elsker jeg, haha. Får ikke nok a Ø.

Esra og Arber som eg bare elsket gjør jeg ikke lenger. De er helt ok men ikke noe mer liksom hehe.

JJ så er meningen den samme faktisk hehe. Får litt noia av Jeanette.

Mikkel derimot misliker jeg bare mer og mer for hver episode. 😐 Syns han er så ufin mot sønnen også, som feks når Cornelius forlovet seg, så var det bare oppgulp fra far. Samme den kvelden de hadde snakket sammen hundre ganger. Ja det var jo bare tull de snakka om.

Nei han virker rett og slett usympatisk. 🙈

Mine nr 1

Er heeelt klar Øyunn og Levi😍

Ja, se der, ja!

Men er de også favoritter rent stilmessig? Er det de du håper vinner basert på hytta? Eller kun på personlighet?

Så langt liker jeg nok absolutt stilen til JJ best.

Skrevet

Jeg synes Jeanette er mye finere med hestehale enn med den 80 talls fletta hun har på siden. Virker som hun har fatsnet litt på det tiåret. 

Men synes det var moro at de vat ukesoppdraget forrige uke. Unner dem det, og det var fortjent.

Anonymkode: 27770...1cb

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, bopera skrev:

Ja, se der, ja!

Men er de også favoritter rent stilmessig? Er det de du håper vinner basert på hytta? Eller kun på personlighet?

Så langt liker jeg nok absolutt stilen til JJ best.

Stilmessig er d nok JJ ja. Muligens ogsp Esra og Arber.

Men persoblighet er det Øyunn og Levi. Eg syns de er så sjarmerendes 😂 Og bare ler og koser seg sånn😂

Og kaka Øyunn dekorerte. Herregud årets happening 😂😂 Holdt på å le meg ihjel.

Nå gleder eg meg grådig til nakentegningen imorra. Gutta så jo så pinlig berørte ut😂

• Liker 2
Skrevet

Synes dagen konkurranse var veldig 50-talls. Hvorfor ikke ha en mann som var naken, eller enda bedre: en av hvert kjønn? Er så lei av at det alltid er kvinnen som skal seksualiseres. 
Ellers så elsker jeg programmet.

Anonymkode: 0d676...1b2

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dagen konkurranse var veldig 50-talls. Hvorfor ikke ha en mann som var naken, eller enda bedre: en av hvert kjønn? Er så lei av at det alltid er kvinnen som skal seksualiseres. 

Jeg syns det var hysterisk morsomt 🤣 Og hvertfall kommentaren til Arber!! 

Anonymkode: b6733...741

• Liker 9
Skrevet

Det handlet ikke om seksualisering eller kvinnesyn eller kjønnsdebatt. Ingen grunn til å være hårsår. Det var tilfeldigvis en kvinne som stilte opp. Jeg tipper denne kunstformen er veldig kvinnedominert uansett. 

Anonymkode: 601c3...6fb

• Liker 9
Skrevet

Jeanette... et eget negativt kapittel! Tenk å være så nedlatende mot andre!? 
Nysgjerrig på om de er i et forhold den dag i dag? 

Anonymkode: 21dc9...6fc

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Er Jerry far til barna hennes, noen som vet?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Jerry far til barna hennes, noen som vet?

Nei, han er ikke det.

Anonymkode: adbce...375

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, egentlig sant, men så har jeg litt sansen for henne okke som, for det snur så kjapt det humøret hennes 😂 Jerry må derimot være verdens mest tålmodigste mann! 

• Liker 3
Skrevet

Det handlet ikke om seksualisering eller kvinnesyn eller kjønnsdebatt. Ingen grunn til å være hårsår. Det var tilfeldigvis en kvinne som stilte opp. Jeg tipper denne kunstformen er veldig kvinnedominert uansett. 

Det er ikke tilfeldig at det ble en kvinne nei. Det gjorde de for «underholdningen» sin del. Har uansett rapportert inn til tv2.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tilfeldig at det ble en kvinne nei. Det gjorde de for «underholdningen» sin del. Har uansett rapportert inn til tv2.

Du må ha det tøft i hverdagen hvis du lar deg provosere av det der. Tipper TV2 ikke deler ditt syn. Det gjør forsåvidt ikke jeg heller. 

Rart du ikke reagerer på at dem kun sender mannlige snekkere inn som snekkerhjelp og joker, men aldri kvinnelige. Rart at du ikke reagerer på at det står en kvinne i blomsterbutikken, og aldri en mann. Rart at du ikke reagerer på at det er flere mannlige deltagere enn kvinner i år, og bruker egentlig alltid å være det (far og sønn i år, mann og mann i forhold i fjor). Rart at du ikke reagerer på at dem har 2 menn og kun 1 kvinne som dommere også hvert år. Rart at du ikke reagerer på at dommeren i sykonkurransen var kvinne, og ikke mann. Rart at du ikke reagerer på at det alltid er flere menn enn kvinner i filmcrewet. 

Og dette er kun et lite utdrag. 

Mye å velge imellom hvis du som feminist først irriterer deg når det kommer til kjønn. Du bør rapportere dette også inn til TV2. 

• Liker 37
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert inn hva om jeg kan spørre?

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert inn hva om jeg kan spørre?

At det var en kvinne, og ikke en mann, som stod nakenmodell under konkurransen i dag. Fordi det alltid er kvinner... :lillesky:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...