Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.9.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Ene dommeren, snekkeren, går også med Helly Hansen-bukse. Helly Hansen Workwear. J&J har også brukt noe fra HH Workwear. 

Anonymkode: 1368c...88a

Jeanett jobber i Helly Hansen. 

Endret av LadyGrey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, LadyGrey skrev:

Jeanette jobber i Helly Hansen. 

Og Cornelius jobber for Mspa, hører aldri noe gnål om det 

Anonymkode: 098b5...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Blueberrymuffin skrev:

Er jeg den eneste som synes hytta til Mikkel og Cornelius ser ut som en militærbrakke?

Det er seriøst den mest utrivelige og fæle hytta jeg noensinne har sett. 

Nå holder det! Trivelige karer, Cornelius er like trivelig som det jeg mistenker er broren/halvbroren, Mathias i Farmen/Torpet. Bare at Cornelius er drivende dyktig! Synes Mikkel og Cornelius bør vinne!

Anonymkode: 16d85...cc3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye Pepsi Max som går med pr dag på far og sønn😂 

Ellers spent på utfallet av stuene denne uken og hvordan den vil passe inn med resten av hytta. Gleder meg spesielt til å se JJ sine ideer til livs. Syns J er så søt når hun forteller om planene, så ut som hun holdt på å dette av stolen i dagens episode da hun delte visjonen😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske fascinerende hvor høye tanker M&C har om egne prestasjoner! ☺️ Mikkel uttalte at hvis de bare hadde blitt ferdig i tide med hems og gang, hadde de vunnet. Eeeeh, nei! De har jo ikke snøring på styling og stæsjing, så dét tviler jeg sterkt på. 

Anonymkode: 970ab...b0f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 21.12, Janzypants skrev:

Haha, egentlig sant, men så har jeg litt sansen for henne okke som, for det snur så kjapt det humøret hennes 😂 Jerry må derimot være verdens mest tålmodigste mann! 

De er egentlig ganske interessante. Hun kommer dårlig ut av det på skjermen.  Men tror hun blir litt feiltolket også. I begynnelsen  tenkte jeg. Herre gud....

Men hun har høye krav til seg selv og hun har ikke akkurat funnet en handy kar. Hun er jo også veldig  stolt av han og snakker mye om vi. 

 

Anonymkode: a0d5d...294

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som tilsier at man må ha noe hjemmelaget eller gjenbruk. Heller tvert imot. Det må passe stilen som er i hytten. Hvis ikke et lag ønsker å lage eller gjenbruke, så skal dem jo ikke trekkes for det. 

Ø&L gjenbruk og hjemmelaget forrige uke, den benken i gangen, var jo et fryktelig syn. Dårlig snekret, og mindre pen. Ikke si at dem fortjener å vinne fordi dem har snekret den selv og ha gjenbrukt materialer når det ser slikt ut. 

Det var jevnt forrige uke. Dem var sykt jevnt. Det var så jevnt at to lag lå helt likt. Men det ene laget hadde mottatt 6 timer snekkerhjelp uten å ha gjort noe ekstra (slik dommerne ofte forventer når dem mottar snekkerhjelp), men det andre laget hadde levert snekkerarbeid på et høyst profesjonelt nivå på egenhånd. Dét er forskjellen mellom Ø&L og E&A forrige uke, og det blir naturlig at E&A vinner. 

Den derre palleløsningen Ø&L som vant hadde på hemsen var grusomt. Og noe jeg betrakter som dritkjedelig design. Hadde jeg kjøpt hytta ville nesten alt interiøret denne uken til Ø&L blir kastet ut og brent. 

Anonymkode: 601c3...6fb

Nå må du helt seriøst slutte. Hvorfor påvirker dette deg så mye? Ø og L har snekret masse de også, selvom de fikk hjelp av snekker til listing. De vant de konkurransene, akkurat som de andre lagene har vunnet konkurransene. Ø og L hadde en fin plan på planteveggen, det hadde ikke E og A. Den var litt knapp og hadde nok hatt dårlig tid på selve innredningen. Det er ingen som sier at deres gang/hems ikke er fin eller at de har gjort et dårlig arbeid. Ø og L hadde litt mer å komme med denne uka, de vant på målstreken. Ærlig og redelig. Ingen av oss er tilstede der og vet hva deltagerne har gjort eller ikke gjort tip enhver tid. Herlighet som folk her inne hisser seg opp, klikker i vinkel fordi deres favoritter ikke vinner denne uken, er sure fordi et annet lag har vunnet snekker eller flislegger eller whatever, men er ikke sur om deres favoritter vinner, som kommer med konspirasjonsteorier, snakker nedsettende om deltakerne og er ufine. Anbefaler alle dere om å slå av tvn. Har ikke ord for hvordan enkelte oppfører seg her inne. #itsjustashow

 

Anonymkode: ff0f7...8ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske fascinerende hvor høye tanker M&C har om egne prestasjoner! ☺️ Mikkel uttalte at hvis de bare hadde blitt ferdig i tide med hems og gang, hadde de vunnet. Eeeeh, nei! De har jo ikke snøring på styling og stæsjing, så dét tviler jeg sterkt på. 

Anonymkode: 970ab...b0f

Hadde alle parene blitt ferdig forrige uke, så hadde J&J vunnet. Litt fordi dem virker å være mer gjennomført, men kanskje aller mest fordi dem er dommernes favoritter. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde alle parene blitt ferdig forrige uke, så hadde J&J vunnet. Litt fordi dem virker å være mer gjennomført, men kanskje aller mest fordi dem er dommernes favoritter. 

Anonymkode: 601c3...6fb

Dommernes favoritter faktisk. De har jo hatt færrest gullhammere hele veien. Jeanette er flink på design, det kan kanskje ha noe med at hun er designer å gjøre, hva vet jeg. Men hvordan mener du at de er favoritter?

Anonymkode: ff04b...89d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dommernes favoritter faktisk. De har jo hatt færrest gullhammere hele veien. Jeanette er flink på design, det kan kanskje ha noe med at hun er designer å gjøre, hva vet jeg. Men hvordan mener du at de er favoritter?

Anonymkode: ff04b...89d

Grunnen til at dem ikke har flere har rett og slett med at dem aldri gjør seg ferdig. Særlig Finn sympatiserer med J&J. Hvis dem gjør seg ferdig denne uken, så tar jeg for gitt at dem vinner. Vi får se om jeg har rett. 

Når dét er sagt. Dagens episode var svært lite innbringende å se på. Bare tørrsnakk, ingenting konstruktivt. :) 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du helt seriøst slutte. Hvorfor påvirker dette deg så mye? Ø og L har snekret masse de også, selvom de fikk hjelp av snekker til listing. De vant de konkurransene, akkurat som de andre lagene har vunnet konkurransene. Ø og L hadde en fin plan på planteveggen, det hadde ikke E og A. Den var litt knapp og hadde nok hatt dårlig tid på selve innredningen. Det er ingen som sier at deres gang/hems ikke er fin eller at de har gjort et dårlig arbeid. Ø og L hadde litt mer å komme med denne uka, de vant på målstreken. Ærlig og redelig. Ingen av oss er tilstede der og vet hva deltagerne har gjort eller ikke gjort tip enhver tid. Herlighet som folk her inne hisser seg opp, klikker i vinkel fordi deres favoritter ikke vinner denne uken, er sure fordi et annet lag har vunnet snekker eller flislegger eller whatever, men er ikke sur om deres favoritter vinner, som kommer med konspirasjonsteorier, snakker nedsettende om deltakerne og er ufine. Anbefaler alle dere om å slå av tvn. Har ikke ord for hvordan enkelte oppfører seg her inne. #itsjustashow

 

Anonymkode: ff0f7...8ea

Hvorfor det påvirker meg? Det er mine meninger om det, akkurat slik du har meninger om det. Hvorfor er du så påvirket av det? 

Du er jo en god hissigpropp du også, som tillegner folk meninger dem ikke har, og som rapporterer innlegg på usaklig grunnlag. Anbefaler deg å logge av KG ;) 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første sesongen jeg ser så beklager «newbie» spørsmål: 

De fysiske premiene de vinner, følger de hytta eller deltagerne? Feks om de velger jacuzzi? Og om de følger hytta må de da betale for det om de ønsker å kjøpe hytta?

Anonymkode: 30670...f2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er første sesongen jeg ser så beklager «newbie» spørsmål: 

De fysiske premiene de vinner, følger de hytta eller deltagerne? Feks om de velger jacuzzi? Og om de følger hytta må de da betale for det om de ønsker å kjøpe hytta?

Anonymkode: 30670...f2d

Dette lurer jeg på også! Første sesong jeg også ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det påvirker meg? Det er mine meninger om det, akkurat slik du har meninger om det. Hvorfor er du så påvirket av det? 

Du er jo en god hissigpropp du også, som tillegner folk meninger dem ikke har, og som rapporterer innlegg på usaklig grunnlag. Anbefaler deg å logge av KG ;) 

Anonymkode: 601c3...6fb

Rapportert. Man kan holde seg for god til å kalle andre stygge ting. 

Anonymkode: ff0f7...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janzypants skrev:

Dette lurer jeg på også! Første sesong jeg også ser på.

De beholder premiene, uavhengig av om de vinner hytta :) Samme gjelder inventar de har kjøpt for ukespenger tror jeg. Om de har kjøpt en lenestol feks, så får de beholde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fatter ikke at han Mikkel får lov årøyke inni hytta. Burde overhodet ikke vært ok, med tanke på at den kanskje skal selges 🙄

Og lurer på HVA han røyker, som innbiller seg at de hadde vunnet alle gullhammerne om de hadde blitt ferdig hver uke. 

 

Anonymkode: 12e6f...fbd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske fascinerende hvor høye tanker M&C har om egne prestasjoner! ☺️ Mikkel uttalte at hvis de bare hadde blitt ferdig i tide med hems og gang, hadde de vunnet. Eeeeh, nei! De har jo ikke snøring på styling og stæsjing, så dét tviler jeg sterkt på. 

Anonymkode: 970ab...b0f

Det sier vel litt om hvor lite de kan om styling og interiør, når de ikke ser at de er elendige på det og flere av de andre parene er dritgode..

Anonymkode: 53e80...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av latskapen til Levi 😤

Anonymkode: 5f70a...08d

Latskap? Han jobber og står på hele døgnet. Kan jo ikke kalle det latskap bare fordi han ønsker å hvile en halvtime ekstra. Kanskje han trenger mer søvn... kanskje dem sover altfor lite mens dem jobber... kanskje han bruker mer energi enn Øyunn når dem jobber... mange faktorer her, men å kalle det latskap slik dem holder på er i overkant. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...