Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at sommerhytta snart starter. Utifra tidligere år så er det gjerne menn eller homofile som vinner. I år er et utenlandsk par med. Jeg tror de vinner og blir dommernes favoritter da man idag skal være så innvandrervennlige.

Flere som skal følge med, og hvem tror dere vinner?

https://www.tv2.no/underholdning/11286131/?fbclid=IwAR1IyzfD0hUmXMIxcKoR_6n4Rt3lTCfAWHy2oWO8CWTHc44x7L4pd-vYEY8

Anonymkode: 27770...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loveli

Jeg tror dessverre du har helt rett i at vinnerne er bestemt på forhånd, det var spesielt åpenbart i fjor da ikke far og datter vant.

Hun kvinnelige fæle dommeren var inhabil da hun hele tiden favoriserte vinnerne - som hun kjente til fra før... 

I fjor bestemte jeg meg for å boikotte å se på det programmet kommende år (i år) pga favoriseringen og har absolutt tenkt å holde meg unna det programmet. Det blir for dumt. Uansett om jeg tar feil om hvem som vinner i år, så var skandalen i fjor nok til at jeg ikke gidder å se på.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til det begynner! Jeg ble skikkelig skuffa i vår når det ble utsatt. 

Litt usikker på hvem jeg tror vinner, må se første program før jeg gjør meg opp en mening tror jeg.

Anonymkode: 4015f...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sesong 1 var det ikke to menn som vant. Dessuten fikk de som vant kun hammeren fra Finn, og ikke de to andre. 

I sesong 2 var det to menn, men de var fettere.  De var dessuten super flinke med snekringa og bygginga , for meg virka det som de var flinkere enn alle de som var med i sesong 3. Virka ikke som de var favoritter i løpet av sesongen heller.. Var vel 2 par som var ganske like når det gjaldt å bli likt av dommerne. Tror nok de vant en del på å være omgjengelige og utadvendte med naboene rundt , som gjorde at de fikk nabohammeren og vant. 

Så og si at det ALLTID er forhåndsbestemt på bakgrunn av at det ble styr etter 1/3 sesonger synes jeg er merkelig. Da kan du umulig ha sett på alle sesongene og episodene/utviklingen. 

Endret av Prelunia
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det i reprise? Jeg har ikke sumo.

Anonymkode: 1d877...f93

Kl 17:30 i dag.

Anonymkode: 4015f...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk bite i det sure eplet og si at første inntrykket mitt ikke stemte. Det paret jeg først var negativ til, Arber og Esra, liker jeg skikkelig godt og har nå de som favoritter.

Har også et positivt inntrykk av far og sønn.

Øyunn og Levi virker som at de er med for opplevelsens skyld, men de er unge og lærevillige, så det kan gå bra. 

Jeanette virker veldig selvsikker og bossete, men når det kommer til stykke så er hun nok ikke så erfaren og flink som hun gir uttrykk for. Jerry stakkars, han gjør bare som Jeanette sier at han skal gjøre.

Ts

 

Anonymkode: 27770...1cb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg kan se hele uka når helga kommer 😄 liker best å spare episodene slik at jeg kan få se hele prosjentet på en gang 😄

Blir spennende å se hvem som vinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2020 den 9.51, Prelunia skrev:

I sesong 1 var det ikke to menn som vant. Dessuten fikk de som vant kun hammeren fra Finn, og ikke de to andre. 

I sesong 2 var det to menn, men de var fettere.  De var dessuten super flinke med snekringa og bygginga , for meg virka det som de var flinkere enn alle de som var med i sesong 3. Virka ikke som de var favoritter i løpet av sesongen heller.. Var vel 2 par som var ganske like når det gjaldt å bli likt av dommerne. Tror nok de vant en del på å være omgjengelige og utadvendte med naboene rundt , som gjorde at de fikk nabohammeren og vant. 

Så og si at det ALLTID er forhåndsbestemt på bakgrunn av at det ble styr etter 1/3 sesonger synes jeg er merkelig. Da kan du umulig ha sett på alle sesongene og episodene/utviklingen. 

Forrige gang skilte seg ut! Her var mye som skjedde utenom TV! 

Anonymkode: 9f8ce...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at jeg foreløpig ikke er begeistret for årets deltakere. Eneste paret jeg liker er Esra og Arber. Øyunn og Levi har så dårlig kjemi, at jeg blir ukomfortabel av å se på. Jeg synes så synd på Jerry, han får jo ikke lov til å ha en eneste mening. Faren i det siste paret er så skrytete at jeg tipper jeg får ham opp i halsen etter hvert.

Ellers synes jeg det er sjarmerende hyttetomter. Siden jeg allerede har en stor hytte på fjellet, så hadde jeg valgt den lille gule(tror jeg) - den som Esra og Arber valgte. Kjempeskjønn beliggenhet, og litt opp i høyden vekk fra de andre.

Anonymkode: 63678...e22

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj, så irritert jeg skal bli på på Jeanette den sesongen her..! 🙄 Jeg skjønner ikke hvordan hun og Jerry har funnet sammen. Hun sjefer så fælt, og det ser mest ut som hun har fått et barn ekstra som hun herser rundt med. Levi er supersjarmerende og morsom, syns jeg. Spent på å se hva det paret kan få til. Arber og Esra tror jeg kommer til å sjarmere alle i år, de er så søte sammen. Far og sønn gjør nok godt håndverk, og særlig pappa har behov for å vise frem hva han kan til de andre deltagerne. 😄 Tror det blir en fin sesong! 

 

Anonymkode: 1d877...f93

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, det var Helly Hansen fra topp til tå på det ene paret der. Til og med solbrillene. 😄

Anonymkode: 1368c...88a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat satt meg ned for å se første episode.

En ting, hvorfor må det alltid være i «oslo» dette skjer? Hvorfor ikke se om noen på sør-, vest-, midt-, nord-landet også kunne ønske å vinne en hytte?

Jeg går ut i fra at det har med dommerene og deres bosted å gjøre. Men hadde vært kjekt 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ariana807 said:

Har akkurat satt meg ned for å se første episode.

En ting, hvorfor må det alltid være i «oslo» dette skjer? Hvorfor ikke se om noen på sør-, vest-, midt-, nord-landet også kunne ønske å vinne en hytte?

Jeg går ut i fra at det har med dommerene og deres bosted å gjøre. Men hadde vært kjekt 😅

Programleder/dommere hadde vel tålt å bodd i ti uker et annet sted i landet, med hjemreise i helgene om så måtte være. Det handler nok om penger, som alt annet. Hvis dommerne kan bo hjemme hos seg selv så slipper TV2 å punge ut for airbnb eller hotell og flybilletter for dem. Det hadde vært kult å sett andre steder i landet, og andre ville fått mulighet til å delta. Selve produksjonen av programmet hadde ikke trengt å blitt noe dyrere, det er jo bare å hyre freelancere som bor på de aktuelle stedene. TV-produksjon er stappa av freelancere uansett, så den biten hadde ikke blitt noe annerledes. 



Jeg har nettopp sett ukesfinalen på sumo, og jeg lurer på hvordan denne sesongen skal bli med tanke på bedømming av ukesprosjektene.

Spoiler

Denne uka var det en soleklar vinner, og til og med Aina som ikke likte stylingen (forsåvidt enig med henne i det, men blomsterkassene hadde veldig pent design), måtte vel si seg enig i at de fortjente gullhammeren denne gangen.

Det skal bli interessant å se hvordan det blir når de starter innendørs og styling/møbler i mye større grad får en rolle. De er tre dommere, og i fjor endte to par opp med hammer samme uken. Det skulle ikke vært mulig... Hun blir litt blind på god styling og snekkeren sier kanskje ikke godt nok i mot, jeg vet ikke. Snekring og godt design burde i det minste legges lik vekt på. Finn Schøll bare surrer rundt og liker alt og alle. Hyggelig det, men fungerer dårlig i konkurransesammenheng. Jeg lurer på hva slags samtaler de har hatt behind the scenes, om noen, i etterkant av dramaet fra i fjor. Noe bør ha skjedd, i alle fall. Det skal bli spennende å se hvordan denne sesongen utarter seg. 

Anonymkode: 53d0d...0cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...