Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, *Emma* skrev:

Jeg syns heller ikke den fineste sengegavelen vant. Eneste som så ok ut var Jeanette sin. Lurte liksom litt på om de ga premien til Ø og L for at de skulle ha noen som helst sjanse til å bli ferdige?

På insta ser det forøvrig ut som de fortsatt er sammen ja. De var på besøk hos Esra og Arber i går. :)

 

Ser ikke ut som det kommer til å gå så mye bedre m Ø og L de neste epiodene. Hun skrev på insta: Skulle ønske jeg kunne si at det ikke kan bli verre nå, men det kan det- og deg blir det😄 Hahaha...

Også ble de ikke ferdige likevel... selv om de fikk 3 timer mer snekker enn de andre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om vinnerne i fjor jukset, så var det mye gøyere å se på når tre av parene var såpass flinke. Synes det er mye rot, mye syt og lite kunnskap i år.

Anonymkode: 63678...e22

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om vinnerne i fjor jukset, så var det mye gøyere å se på når tre av parene var såpass flinke. Synes det er mye rot, mye syt og lite kunnskap i år.

Anonymkode: 63678...e22

Har tenkt på det samme selv. I fjor kunne man få idéer, tips og inspirasjon ved å se på de ulike parene. Enn så lenge er det ikke så mye å hente på den fronten, synes jeg. Men det er uansett underholdende å følge med, så jeg skal jo fortsette å se på :)

Anonymkode: 970ab...b0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes jeg også! I første episode sa de at de hadde vært sammen i 8 mnd, men de sa ikke noe om det var 8 mnd da innspillingen startet eller da de søkte. Kan hende det var litt klipp og lim og det var 8 mnd da de søkte, for selve utvelgelsesprosessen tar jo noen måneder vil jeg tro.

Anonymkode: 8a9be...fae

Dette ståri presentasjonen 

Øyunn og Levi

Øyunn Krogh (23) er student og Levi Try (22) er bedriftsrådgiver.

Paret traff hverandre på Instagram kun seks måneder før Levi meldte dem på programmet. Sommerhytta er deres første utfordring sammen, og de drømmer om å skape et sted som kan være et samlingspunkt for sine vennegjenger og familier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen starter jo med MYE vanskeligere ukesoppdrag enn tidligere sesonger ?

Utekjøkken har jo alltid vært første uka, nå var det plutselig platting. Mye vanskeligere.. neste uke ser jeg at det er kjøkken (!!). Det har jo pleid å være helt mot slutten , da kunnskapen og rutinene til deltagerne er mye bedre. Det legges jo opp til at deltagerne skal faile,  og føle en motløshet når de begynner så vanskelig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med hyttene til de som taper? 

Anonymkode: 1751e...78c

De blir revet innvendig.  Bygd  på nytt og solgt 

Anonymkode: a0d5d...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvilken farge det er på soverommet til Esra og Arber? Evnt hvor man kan finne det ut? Finnes det en infoside eller noe? Jeg MÅ vite den fargen🙈

Anonymkode: adbce...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk ikke tro hvorfor de har valgt å ta kjøkken denne uken. Utekjøkken ja, innekjøkken, nei. Det trengs skills, og ja ... de trenger ofte noen uker på å få seg litt skills 😅

Så heller for meg at de skulle begynne på ytterveggen denne uken, men der tok jeg feil 😅

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... ja... hva kan man si 😅

Spoiler

En ting,m; hos gult lag var det et uhell (altså de kunne også tenkt litt og skrudd av vannet), men hos grønt lag, det var bare idioti, ventilen sto jo tydelig åpen. Såpass tydelig at kameramannen så hva som kom til å skje, så han flyttet seg :bond: Noe som og gjør at jeg ikke forstår at h*n ikke skrek «NEI!!». Men bare lot det skje :sprettoy: 

Bare å vente å se hva som venter i neste episode 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 13.57, AnonymBruker skrev:

De kan jo absolutt ingenting. Ikke basic engang. Når man melder seg på noe sånt så må man jo lese seg opp og ”øve” før innspilling? 

Anonymkode: 74334...0fb

De trodde det var mer hjelp bak kameraene. At det ikke var sånn at de faktisk skulle bygge alt selv🙄

Anonymkode: ff0f7...8ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2020 den 14.30, Prelunia skrev:

Denne sesongen starter jo med MYE vanskeligere ukesoppdrag enn tidligere sesonger ?

Utekjøkken har jo alltid vært første uka, nå var det plutselig platting. Mye vanskeligere.. neste uke ser jeg at det er kjøkken (!!). Det har jo pleid å være helt mot slutten , da kunnskapen og rutinene til deltagerne er mye bedre. Det legges jo opp til at deltagerne skal faile,  og føle en motløshet når de begynner så vanskelig. 

Tror de ønsker å lage mer TV. Og muligheten for at de bor der mer... vet ikke...

Anonymkode: ff0f7...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å binge idag. Jeg forstår ikke hvorfor Finn og Aina er med som eksperter. Hva slags kunnskap har Aina utenom det hun leser? Er Finn kompetent til å dømme bygg? Føler vel det er litt trynefaktor i år og. 

Jeg liker ikke far og sønn, men tror ikke de vinner alt. Tror det blir Esra og arber eller ø og l

 

 

Anonymkode: 7b2c1...898

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er litt rart at en så stor kjøkkenleverandør som HTH ikke har svarte kjøkken. To av parene hadde jo klare planer om svart, men det nærmeste de hadde var mørkebrun(som er noe heelt annet enn svart!). Jeg hadde blitt skuffet om jeg ikke kunne hatt det kjøkkenet, i hvert fall fargen, som jeg hadde drømt om når du faktisk kanskje skal få den hytta til odel og eie.

Anonymkode: adbce...375

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2020 den 13.20, Ariana807 skrev:

Ja... ja... hva kan man si 😅

  Vis skjult innhold

En ting,m; hos gult lag var det et uhell (altså de kunne også tenkt litt og skrudd av vannet), men hos grønt lag, det var bare idioti, ventilen sto jo tydelig åpen. Såpass tydelig at kameramannen så hva som kom til å skje, så han flyttet seg :bond: Noe som og gjør at jeg ikke forstår at h*n ikke skrek «NEI!!». Men bare lot det skje :sprettoy: 

Bare å vente å se hva som venter i neste episode 😅

Verste var at hun ikke skyndte seg å tørke... Valgte heller å ringe til L og suse rundt FØR hun prøvde å tørke.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTH har helt klart sort kjøkken... Om de hadde det da denne sesongen ble spilt inn kan jeg jo ikke garantere, men veldig rart om det skulle være noe nytt. Det har vært trendy i et par år allerede, og en leverandør som HTH bør komme på banen fort og henge seg på trendene, så vil tro de var tidlig ute med å kunne tilby det... https://www.hth.no/kjoekken/kjoekken-trender/sort-kjoekken/

Kanskje de får et visst budsjett å forholde seg til på rom som kjøkken og bad, og må velge rimeligere løsninger enn de egentlig har lyst til. Men hadde ikke KK sort kjøkken i fjor? Var det HTH? 

Håper Jeanett og Jerry vinner noe snart, om ikke ukeskonkurranse så hvertfall litt hjelp eller noe gøy. De må få opp motivasjonen og jeg skjønner at det er kjipt å være de eneste som ikke har vunnet noe enda. Særlig når Øyunn vant den sengegavl-konkurransen som Jeanett strengt talt burde vunnet. 

Anonymkode: 53d0d...0cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere sett Øyun og Levi på tiktok? Hun er girlcrush. 

Leste for øvrig Levi skrive på tiktok at vi måtte ha tålmodighet med dem, fordi det blir bedre ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett ukesfinalen på sumo nå. Synes det er trist for deltagerne at konkurransen har gått så hardt ut i år, produksjonen legger jo opp til at de ikke blir ferdige. Det blir jo ikke bra TV heller? Oppussings-TV er jo poppis nettopp fordi det er så gøy å se før og etter. Når folk ikke blir ferdige så er det jo ikke noe resultat å se, og det blir jo bare kjipt??? Skjønner ikke helt hvorfor de har gjort det sånn. 

Om de skal gjøre det så vanskelig, så gi deltakerne flere muligheter til å få hjelp da. Kanskje de kunne fått lov til å be om hjelp fra venner og familie x antall ganger i løpet av de ti ukene, og så må de bestemme selv når de skal "bruke opp" hjelpen. ELLER bare caste folk som har lik erfaring og peiling, så det blir jevnere konkurranse og alle har tilnærmet lik mulighet til å vinne. 

Anonymkode: 53d0d...0cd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett ukesfinalen på sumo nå. Synes det er trist for deltagerne at konkurransen har gått så hardt ut i år, produksjonen legger jo opp til at de ikke blir ferdige. Det blir jo ikke bra TV heller? Oppussings-TV er jo poppis nettopp fordi det er så gøy å se før og etter. Når folk ikke blir ferdige så er det jo ikke noe resultat å se, og det blir jo bare kjipt??? Skjønner ikke helt hvorfor de har gjort det sånn. 

Om de skal gjøre det så vanskelig, så gi deltakerne flere muligheter til å få hjelp da. Kanskje de kunne fått lov til å be om hjelp fra venner og familie x antall ganger i løpet av de ti ukene, og så må de bestemme selv når de skal "bruke opp" hjelpen. ELLER bare caste folk som har lik erfaring og peiling, så det blir jevnere konkurranse og alle har tilnærmet lik mulighet til å vinne. 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Jeg har ikke lest mer enn første setning. Synes du bør bruke spoilerfunksjonen når du skriver om noe som ikke har blitt vist på tv ennå. 

Anonymkode: c8aaa...c13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke lest mer enn første setning. Synes du bør bruke spoilerfunksjonen når du skriver om noe som ikke har blitt vist på tv ennå. 

Anonymkode: c8aaa...c13

Har ikke brukt spoilerfunksjonen fordi det ikke er noen spoilere der, annet enn det som har blitt diskutert tidligere i uka ang. de andre episodene. 

Anonymkode: 53d0d...0cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...