Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om far og sønn har deltatt i annen reality? Føler jeg har dett Cornelius på Boligjakten? 
 

Mitt inntrykk i år er at samtlige deltagere er ganske sympatiske og realle, ved at de selv ser og unner andre enn seg selv seiere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kalr for dagens episode. Gleder meg til å se hvem som vinner denne uken. Holder en knapp på Arber og Esra. Selv om de ikke er så drevne, så virker de nøye. Tror også far og sønn er med i kampen om å vinne denne uken. 

Ts

Anonymkode: 27770...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med å se hele uken. Og jeg kjenner jeg virkelig ikke liker grønt og rødt lag. Grønt lag er veldig «høylytte» dårlige tapere (lager dårlig stemning), og noe med dama på rødt lag klesjer med meg, hun klager for mye på alt 😅 

Jeg har klart to favoritter, blått og gult lag. Jeg ser jo at blått lag har ferdigheter, så jeg håper litt at gult lag kan finne ferdigheter i løpet av disse 10 ukene og stikke av med seieren 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke å være slem, men jeg forstår ikke hvordan Øyunn og Levi skal kunne vinne noen gullhammere🤔 Det virker jo som de er fullstendig nybegynnere på alt som har med både bygging og hagearbeid å gjøre (og det er en ærlig sak, det). Jeg synes det er rart at produksjonen velger lag som har så ulike forutsetninger for å delta.

Anonymkode: 970ab...b0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke å være slem, men jeg forstår ikke hvordan Øyunn og Levi skal kunne vinne noen gullhammere🤔 Det virker jo som de er fullstendig nybegynnere på alt som har med både bygging og hagearbeid å gjøre (og det er en ærlig sak, det). Jeg synes det er rart at produksjonen velger lag som har så ulike forutsetninger for å delta.

Anonymkode: 970ab...b0f

Føler ofte de har et lag med som er i en slik situasjon, glemmer jo ikke badet til det ene paret i fjor, der de sikkert måtte rive ned hele greia pga. størkna fugemasse som ikke ble vasket bort 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Wera1 skrev:

Hva er fordelene med å få gullhammer? Første gang jeg følger med på sommerhytta 

De som får flest gullhammere vinner hytta. 

Anonymkode: 4015f...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far og sønn var ganske overlegne i dag i og med at de var de eneste som var ferdige. Tror de har en stor fordel foran de andre med at de har endel kunnskaper fra før så tipper de vil ligge godt at de første ukene iallefall. Men de har nok endel å lære på design, farger osv. 

 

Anonymkode: 4015f...831

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som får flest gullhammere vinner hytta. 

Anonymkode: 4015f...831

Hva hvis noen har like mange siste uka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ikke var noe fan av far og sønn i første program, men de har virkelig  vokst på meg denne uken! De to og Esra og Arber er mine favoritter, både som lag og med tanke på hyttebeliggenhet.

De to andre lagene tror jeg jeg bare skal la være å kommentere. Jeg kunne heller ikke tenkt meg de to hyttene - den ene midt på veien der alle går forbi, og den andre kommer til å være et mygghøl om kvelden.

Endret av bopera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Hehe, det var Helly Hansen fra topp til tå på det ene paret der. Til og med solbrillene. 😄

Anonymkode: 1368c...88a

Jeanette jobber som  designer for Helly Hansen 😅

Jeg heier på far og sønn! Og hvis ikke de vinner så må det bli Esra og Arber.

Anonymkode: f4c92...8fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt av og på, men synes det var meget spesielt da hun mora la seg over sønnen sin og prøvde å kysse ham... Hun med kort blondt hår, og en mørkhudet tenåring.

Synes det er artigst når de begynner å innrede og style inne i hyttene.

Anonymkode: 04e7b...e1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett litt av og på, men synes det var meget spesielt da hun mora la seg over sønnen sin og prøvde å kysse ham... Hun med kort blondt hår, og en mørkhudet tenåring.

Synes det er artigst når de begynner å innrede og style inne i hyttene.

Anonymkode: 04e7b...e1c

De er kjærester, de er ikke mor og sønn😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett litt av og på, men synes det var meget spesielt da hun mora la seg over sønnen sin og prøvde å kysse ham... Hun med kort blondt hår, og en mørkhudet tenåring.

Synes det er artigst når de begynner å innrede og style inne i hyttene.

Anonymkode: 04e7b...e1c

Ehm. Hun er ikke mora hans..

Anonymkode: 681d1...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett litt av og på, men synes det var meget spesielt da hun mora la seg over sønnen sin og prøvde å kysse ham... Hun med kort blondt hår, og en mørkhudet tenåring..

Anonymkode: 04e7b...e1c

De er kjærester og 22/24 år🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Matas skrev:

De er kjærester, de er ikke mor og sønn😅

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm. Hun er ikke mora hans..

Anonymkode: 681d1...f3d

 

10 timer siden, Twinkle~ skrev:

De er kjærester og 22/24 år🙈

Oj. Det visste jeg ikke.

Anonymkode: 04e7b...e1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heier på gult lag og har troen på at de kan gjøre det bra når de bare kommer litt inn i det og får mer erfaring med snekring, de var åpenbart kreative og flinke nok til å vinne den ene konkurransen. Men mest av alt liker jeg måten de behandler hverandre på og samarbeider på, de er så utrolig søte sammen, blir så glad av å se på dem 🥰 Synes også de valgte den beste hytten og gleder meg til å se resultatet.

Det gjør meg ingenting om far og sønn vinner heller, men synes det er mer morsomt hvis noen som ikke kan så mye om oppussing på forhånd lærer underveis gjør det bra tilslutt. Det hadde nok vært et mer spennende program om alle parene hadde ca likt utgangspunkt.

Rødt lag samarbeider så dårlig at jeg ikke synes de bør vinne, med mindre de klarer å bedre seg på den biten. Ellers synes jeg de er hyggelige nok og liker ideene deres. Tror også at de kan gjøre det bra når de bare får litt erfaring.

Begge på grønt lag oppfører seg som mennesker som er seg selv nok, de er altfor påtatt og fake til at jeg klarer å se på, spoler forbi når de dukker opp. Men er litt spent på om forholdet deres overlever serien.

Anonymkode: 7d21e...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker esra og arber. Jeg liker også øyunn og levi, og håper de kommer seg og at noe løsner for dem etterhvert. 

Far og sønm, joda de er flinke, men de utfordrer jo ikke akkurat seg selv de safer på alt og hoverer ved å være ferdig tidlig. De kunne gjort mer ut av tiden de har igjen, det lille ekstra.

Og rødt lag? Kjære vene hun må seriøst skjerpw seg å bli voksen. 

Anonymkode: 1751e...78c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vært mer likt mellom parene, mtp både kunnskap, og størrelse og utforming på hyttene... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...