Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Synd at Mikkel røyker inne...

Jeg reagerer ogs  det,  jeg ryker selv, men aldri inne

Anonymkode: 27770...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med hyttene til de som taper? 

Anonymkode: 1751e...78c

De blir solgt. I fjor måtte de vel rette opp en del i enkelte av hyttene før de ble solgt. Blant annet badet i den ene som hadde størknet fugemasse på flisene. 

 

Anonymkode: 4015f...831

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Hva skal man si....

Jeg hopper over grønt lag sine deler, for jeg takler det ikke. Gud om de irriterer meg grønn! 

Dana på rødt lag er også irriterende, men lettere å se på 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke rødt lag😂 Skulle ønske det var mer jevnt mellom lagene, synes det er lite gøy når forskjellen er så stor mellom blått og resten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

:bond:

Hva skal man si....

Jeg hopper over grønt lag sine deler, for jeg takler det ikke. Gud om de irriterer meg grønn! 

Dana på rødt lag er også irriterende, men lettere å se på 😅

 

I dagens eisode sa hun at det var saa deilig og snakke med noen som snakker samme sraak som henne. Hun mente hun interirdama og Finn 😮 

Anonymkode: 27770...1cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som liker grønt lag? Synes Levi er morsom, og selv om de ikke kan noen ting så liker jeg å se hva de får til. 

Er faktisk ingen jeg misliker så langt i år. I fjor var det ene laget (med krisefugingen på badet) helt tragisk å se på, ble bare lei av dem. Men så langt i år så finner jeg noe positivt med alle. Synes sengegavlen til Jeanett var penest, men gøy for Øyunn at hun vant da, de trengte det. 

Esra og Arber er dritsjarmerende. Ikke bare er de vakre begge to (vunnet i genlotteriet der, for å si det sånn), de er også veldig søte mot hverandre. Heier på dem! 

Anonymkode: 53d0d...0cd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som liker grønt lag? Synes Levi er morsom, og selv om de ikke kan noen ting så liker jeg å se hva de får til. 

Er faktisk ingen jeg misliker så langt i år. I fjor var det ene laget (med krisefugingen på badet) helt tragisk å se på, ble bare lei av dem. Men så langt i år så finner jeg noe positivt med alle. Synes sengegavlen til Jeanett var penest, men gøy for Øyunn at hun vant da, de trengte det. 

Esra og Arber er dritsjarmerende. Ikke bare er de vakre begge to (vunnet i genlotteriet der, for å si det sånn), de er også veldig søte mot hverandre. Heier på dem! 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Jeg liker også grønt lag, jeg! Heier på Arber og Esra, men synes også Levi er morsom, og jeg har lyst til at de skal lykkes 😄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker helt klart gult og blått lag best.                   På det røde laget virker det som om hun har det mest i munnen. 
Når det kommer til det grønne laget tenker jeg at det er dumt å melde seg på et slikt program når man har vært sammen i kun 8 måneder samt lite/ingen erfaring. 

Anonymkode: a2f84...b91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som liker grønt lag? Synes Levi er morsom, og selv om de ikke kan noen ting så liker jeg å se hva de får til. 

Er faktisk ingen jeg misliker så langt i år. I fjor var det ene laget (med krisefugingen på badet) helt tragisk å se på, ble bare lei av dem. Men så langt i år så finner jeg noe positivt med alle. Synes sengegavlen til Jeanett var penest, men gøy for Øyunn at hun vant da, de trengte det. 

Esra og Arber er dritsjarmerende. Ikke bare er de vakre begge to (vunnet i genlotteriet der, for å si det sånn), de er også veldig søte mot hverandre. Heier på dem! 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Hvorfor spoiler du? Det er ikke alle som ser dagens episode før den går på TV2. 

Anonymkode: 27770...1cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som liker grønt lag? Synes Levi er morsom, og selv om de ikke kan noen ting så liker jeg å se hva de får til. 

Er faktisk ingen jeg misliker så langt i år. I fjor var det ene laget (med krisefugingen på badet) helt tragisk å se på, ble bare lei av dem. Men så langt i år så finner jeg noe positivt med alle. Synes sengegavlen til Jeanett var penest, men gøy for Øyunn at hun vant da, de trengte det. 

Esra og Arber er dritsjarmerende. Ikke bare er de vakre begge to (vunnet i genlotteriet der, for å si det sånn), de er også veldig søte mot hverandre. Heier på dem! 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Ikke spoil. Ikke alle som ser det på nett vet du...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny sesong av sommerhytta!👏🏼 Etter nesten to uker har jeg endret mening om parene, og gleder meg til å bli bedre kjent med de. Mange flotte mennesker!


Generelt sett syns jeg det er synd at produksjonen går for null erfaring på 3/4 par. Forrige ukes prosjekt syns jeg var tragisk.. Kort oppsummert hva gjelder sesongens lag:

Gult lag: Supersøte! Litt usikre/trege. Og kanskje litt kjedelige etter min smak? Liker energien til Esra da!

Grønt lag: Likte de ikke i starten, men dette har endret seg. Levi er dritartig, og har mange morsomme kommentarer! Syns også Øyun kom godt ut av dagens episode! 

Blått lag: Litt kjedelige? Faren dominerer en del og virker til å bestemme alt. Sønnen sitter ved siden av og ikke sier noe.. Men veldig fine mennesker!

Rødt lag: Hun er bossy, krass og lite hyggelig med mannen sin. På den andre sida, hadde nok jeg også bosset litt når ting går sååå tregt. I tillegg virker han lite praktisk/erfaren av seg, noe som selvfølgelig gjør det mer krevende for han.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som liker grønt lag? Synes Levi er morsom, og selv om de ikke kan noen ting så liker jeg å se hva de får til. 

Er faktisk ingen jeg misliker så langt i år. I fjor var det ene laget (med krisefugingen på badet) helt tragisk å se på, ble bare lei av dem. Men så langt i år så finner jeg noe positivt med alle. Synes sengegavlen til Jeanett var penest, men gøy for Øyunn at hun vant da, de trengte det. 

Esra og Arber er dritsjarmerende. Ikke bare er de vakre begge to (vunnet i genlotteriet der, for å si det sånn), de er også veldig søte mot hverandre. Heier på dem! 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Jeg liker grønt lag veldig godt, gleder meg veldig til å se progresjonen dems😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare noe med holdningen til det grønne laget, den dårlige taper greia, og hu masete dama på rødt lag.

De gir ikke et godt inntrykk hos meg. Nå kan ofte tv filme og vise ting på en måte som lager underholdning. Men enn så lege hopper jeg mye forbi disse to lagene sine sider 😅 

Gleder meg til ukesfinalen om litt, 03:00 braker det løs 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg digger humoren på grønt lag ❤️ men liker egentlig alle parene på hver sin måte. 

Endret av babycodex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke sett helt ferdig hele programmet, så vet ikke hvem som sitter av med seieren denne uken.

Jeg har gjort det veldig klart at jeg ikke liker grønt eller rødt lag noe særlig, da går det mer på oppførselen man får se på tv.

Absolutt ingen spoiler her, har virkelig ikke sett det ferdige resultatet enda. Men når jeg bare ser på rommene og skal vurdere dem fra hva jeg liker best;

Gult lag har det fineste rommer for min del. Personlig liker jeg fargen, senga og hvordan alt harmonerer sammen.

Grønt lag sitt rom kommer faktisk på en tett andre plass. Jeg liker veldig godt hvordan det ser ut, med untak av garderoben. Kunne godt å sover fint det altså. 

Rødt lag havner på en tredjeplass, ikke sån super min stil, hadde aldri gått for noe slikt selv, litt mørkt, men helt greit.

Og så det blå laget. Liker godt de, hvor rolige de er ol. Men det rommet der 😳 Den fargen er for meg og mine øyne helt grusom! Jeg har ikke ord. Nei, nei, nei.

Igjen, presiserer at dette er ikke noen spoiler, jeg har ikke sett hvem som vinner selv enda, men dette er kun slik jeg ville rangert dem 😄

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men en ting jeg lurer på, når er dette her spilt inn? Bare lurer siden de ikke har noen korona —> ingen klemming ol. tiltak synlig på gang 😅 antar jo at dette var i fjor en gang, men har ikke fått med meg at de har sagt noe om det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Men en ting jeg lurer på, når er dette her spilt inn? Bare lurer siden de ikke har noen korona —> ingen klemming ol. tiltak synlig på gang 😅 antar jo at dette var i fjor en gang, men har ikke fått med meg at de har sagt noe om det 😅

Ble vel spilt inn i fjor sommer. Det skulle jo egentlig bli sendt på tv i vår, men ble utsatt til høsten.

Anonymkode: adbce...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vær så snill å gi Øyunn litt mascara?? 

Anonymkode: ce335...04d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg liker Øyunn mye bedre uten Levi! Har ikke hoppet over henne hele uken. Er tydelig at de ikke helt har funnet ut av dynamikken i forholdet, for det er så pinlig pute-TV måten de "kjemper" om å være lederen. Det er jo slikt som faller på plass i løpet av de første årene.

Anonymkode: 63678...e22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...