Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett ukesfinalen. Jeg liker ikke at Aina sier at hun ikke liker at de ikke har gjort noe som hun ikke liker 🤪 det er jo deltagerene som skal vinne hytta, og de må få lov til å gjøre som de vil ha det om de vinner. Uavhengig av hva som kanskje er «riktig» i designer verden 🤪

De kan jo ikke trekke deltagerene for hva de liker! 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke lest mer enn første setning. Synes du bør bruke spoilerfunksjonen når du skriver om noe som ikke har blitt vist på tv ennå. 

Anonymkode: c8aaa...c13

Vedkommende spoilet ingenting.

Anonymkode: 14846...6a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må helt ærlig si at Cornelius går meg på nervene. Levi og Øygunn har vokst på meg. 

Kjenner meg igjen i Jerry og Jeanette dessverre, med en svensk treiging selv. 

Anonymkode: 7b2c1...898

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Ariana807 said:

Har sett ukesfinalen. Jeg liker ikke at Aina sier at hun ikke liker at de ikke har gjort noe som hun ikke liker 🤪 det er jo deltagerene som skal vinne hytta, og de må få lov til å gjøre som de vil ha det om de vinner. Uavhengig av hva som kanskje er «riktig» i designer verden 🤪

De kan jo ikke trekke deltagerene for hva de liker! 🤪

 

Spoiler

Tja, NOE faglig er det jo ved interiørdesign også, selv om det er vanskeligere å påpeke enn ved snekring. Da ser man jo lett hva som er riktig og galt. På samme måte som snekkeren må trekke for dårlig faglig arbeid, så har jo Aina også enkelte ting hun ser etter. Problemet oppstår når alt handler om design og hennes stemme teller mer enn den burde, som i fjor...  
Eller om hun skulle la hennes personlige smak spille inn i måten hun dømmer på, noe jeg ikke synes hun gjør nevneverdig. Hun liker jo åpenbart stilen til Jeanett, men også den mer koselige ikke-polerte stilen til Arber og Esra. Jeg tror også at det er elementer med guttas design hun liker, hun komplimenterte dem jo på soverommet. Er bare at hun helst vil ha litt mer, og det er jo fair. Å blokkere vinduet var uheldig, når de ikke hadde trengt å gjøre det. Jeg synes spisebordet deres var kult. Kjøkkenet med benkeplater opp og ned i mente var mindre kult... Gutta har en mer maskulin stil, men det trenger ikke å være blottet for veggpynt, eller en vase på bordet, eller noen koselige puter osv av den grunn. Det maskuline kommer i grunn enda bedre fram med noe som går i mot. 

 

Anonymkode: 53d0d...0cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkel og Cornelius lager hytte 100% ut fra hvordan de selv vil ha den og driter i dommerne (sier ikke far nettopp det?)  Skal de ha en sjanse må de få Aina litt mer på laget, tror jeg.  De er desidert best byggteknisk, men det skorter på design, der.

Uansett tror jeg nå Esra og Arber vinner hele greia.  De lærer veldig fort, de er sjarmerende og har en sympatisk story.

Det er åpenbart at Jerry kun er med for Jeanett sin del.  Jeg hadde regnet med at de var flinkere, men det virker som om det stort sett er design de selv har drevet med, ikke så mye bygging.  Hun vil ta et eventuelt tap tyngst av alle, tror jeg.

Håper inderlig det vil gå bedre for Øyunn og Levi framover, ellers blir det noen vanvittig tunge uker.  Hvis de ikke føler de har sjans overhodet, orker de da og jobbe livet av seg selv om de vet de ikke vinner?

Anonymkode: 2e766...648

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en eventuell kommende sesong burde både søkere og castere gå i seg selv, og tenke "har disse menneskene nok erfaring og kunnskap til å kunne delta på et oppussingsshow?". For dette er kjedelig TV, altså... Bare syt, og ingenting er hverken ferdig eller fint.

Anonymkode: 63678...e22

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mikkel og Cornelius lager hytte 100% ut fra hvordan de selv vil ha den og driter i dommerne (sier ikke far nettopp det?)  Skal de ha en sjanse må de få Aina litt mer på laget, tror jeg.  De er desidert best byggteknisk, men det skorter på design, der.

Uansett tror jeg nå Esra og Arber vinner hele greia.  De lærer veldig fort, de er sjarmerende og har en sympatisk story.

Det er åpenbart at Jerry kun er med for Jeanett sin del.  Jeg hadde regnet med at de var flinkere, men det virker som om det stort sett er design de selv har drevet med, ikke så mye bygging.  Hun vil ta et eventuelt tap tyngst av alle, tror jeg.

Håper inderlig det vil gå bedre for Øyunn og Levi framover, ellers blir det noen vanvittig tunge uker.  Hvis de ikke føler de har sjans overhodet, orker de da og jobbe livet av seg selv om de vet de ikke vinner?

Anonymkode: 2e766...648

Irriterer meg utrolig det med at 'driter i dommerne'. Er forsåvidt enig, men skal de vinne så hjelper det ikke å bare lage en hytte utifra BIKKJENE og hva far i huset vil ha. Han beter seg som det ER hans hytte allerede. Regner med de kommer til å kjøpe den uansett.. 

Tror også Esra og Arber vinner, mest fordi de er veldig flinke. 

Syns synd på Øygunn og Levi. Liker Øygunn bedre og bedre. Fantastisk energi, Levi er litt mer slækker. 

Er veldig overraska over hvor dårlige Jeanette og Jerry er. 

Anonymkode: 7b2c1...898

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til en eventuell kommende sesong burde både søkere og castere gå i seg selv, og tenke "har disse menneskene nok erfaring og kunnskap til å kunne delta på et oppussingsshow?". For dette er kjedelig TV, altså... Bare syt, og ingenting er hverken ferdig eller fint.

Anonymkode: 63678...e22

Enig... I de forrige sesongene har flertallet av deltagerne litt erfaring. Denne gangen er det kun ET par som har det OG de gir de vanskelige og mye mer krevende ukesoppdrag enn tidligere. Føler så med deltagerne,  som alle egentlig gjør sitt beste ut ifra forutsetningene de har hatt. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig taktikk å gi deltakerne vanskelig oppgaver så tidlig. Skikkelig dårlig TV når alt handler om at de ikke blir ferdig og deltagerne bare stresser, klager og griner.

For min del så skal program som Sommerhytta være feelgood, ikke stress og jag og mas som 99% av alle andre TVserier. 

Ellers ser jeg bare på ukesfinalen for å boikotte mest mulig av programmet etter fadesen i fjor.

Synd deltakerne har så dårlig tid at man heller ikke kan få med seg noen gode tips og triks eller ser noe fint til slutt som man kan like.

Skikkelig synd programmet er ødelagt.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er ødeleggende for programmet og feelingen man får av og se på at ukesprosjektene er alt for store og vanskelige til at deltagerne har såpass lite erfaring. Synes det er trist å se at alle klager hele tiden, gråter og for meg virker det som at Øyunn og Levi direkte mistrives der og vil trekke seg 🙁 Håper virkelig det er noe lettere neste uke for alles del slik at parene faktisk kommer i mål! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Wera1 skrev:

Jeg er enig i at det er ødeleggende for programmet og feelingen man får av og se på at ukesprosjektene er alt for store og vanskelige til at deltagerne har såpass lite erfaring. Synes det er trist å se at alle klager hele tiden, gråter og for meg virker det som at Øyunn og Levi direkte mistrives der og vil trekke seg 🙁 Håper virkelig det er noe lettere neste uke for alles del slik at parene faktisk kommer i mål! 

I reklamen for neste episode fikk vi se Jeanette klikke for at det enda en gang er altfor stort oppdrag😳

Anonymkode: 16b9f...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

I reklamen for neste episode fikk vi se Jeanette klikke for at det enda en gang er altfor stort oppdrag😳

Anonymkode: 16b9f...391

Sikkert badet... 

 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert badet... 

 

Anonymkode: 53d0d...0cd

Ifølge TV2 sumo er det heldigvis ikke bad i neste uke, ble litt overrasket over reaksjonen til Jeanette i forhold til neste uke egentlig etter at de har hatt kjøkkenet denne uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Matas said:

Ifølge TV2 sumo er det heldigvis ikke bad i neste uke, ble litt overrasket over reaksjonen til Jeanette i forhold til neste uke egentlig etter at de har hatt kjøkkenet denne uka. 

Okei, det var da enda bra... Men hva kan være så sjokkerende da?

Anonymkode: 53d0d...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øyvinn og Levi er kun med for å booste karrieren sin på some. Øyvinn har en meget drøy instagram profil. liker kun paret i den gule hytta, samt Cornelius.

Anonymkode: 0d676...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øyvinn og Levi er kun med for å booste karrieren sin på some. Øyvinn har en meget drøy instagram profil. liker kun paret i den gule hytta, samt Cornelius.

Anonymkode: 0d676...1b2

Øyunn

Anonymkode: a0d5d...294

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, det var da enda bra... Men hva kan være så sjokkerende da?

Anonymkode: 53d0d...0cd

Legger det i spoiler-tag. Det er ingen spoiler om hva som skjer i neste episode da den ikke er lagt ut enda, men kun hva neste ukesoopdrag er for noe. 

Spoiler

I følge tv2 Sumo så er det fasade hvor de skal male hyttene og sette inn vinduer, det er det som står i beskrivelsen for neste episode. Jeg synes selv kjøkken er tøffere enn fasade, men mulig Jeanette er så sliten at hun blir veldig sjokkert, og derav reaksjonen. I tillegg har jeg oppfattet at i foregående sesonger så synes de fleste deltagere at fasade har vært en smule lettere å gjennomfør enn kjøkken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er ytterveggen neste uke, så ut som gult lag holt på å sette inn vindu/dør. 

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...