Gå til innhold

Sommerhytta 2020.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ariana807 skrev:

Jeg kan godt tenke at Gult lag kan ta enda en hammer, men fort at de med vilje gir den til det laget uten noen hammer for å jevne ut, men ikke akkurat rettferdig om de ikke er de beste som får den. Vi får se hva resultatet i slutten av uka er. Er spent på hvordan alt kommer til å se ut for alle lagene. 

Jeg har egentlig litt troen på at det gule paret stikker av med hytta, som paret i ... hva første sesong 😄 Store likheter mellom de to lagene, begge hadde «hytta i skogen», begge et ungt par, søte sammen, som hadde en god utvikling av ferdigheter i løpet av programmet 😄 

Helt ærlig tror jeg at far og sønn kjøper hytta om de ikke vinner den. De kan vinne den på ferdigheter, men tror ikke at de har to av dommerene på sin side, med stilen sin.

Det blir spennende å se 😄

Andre sesong var det 😁

Anonymkode: d4158...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at logoen på genseren til Arber er sladdet (en lys collagegenser). Vet ikke om logoen hans er knyttet til f.eks arbeidsgiver, men uansett er det rart at Helly Hansen-reklamefigurene får fritt leide. 

Anonymkode: 1d877...f93

Det kan hende at Helly Hansen har inngått en avtale med produksjonsselskapet, at de betaler en sum for å få vise frem produktene sine gjennom Jeanett og Jerry? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andre sesong var det 😁

Anonymkode: d4158...778

Andre sesong vant fetterne, så nei

Anonymkode: 16b9f...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren irriterer meg bare mer og mer.

Han virker så sjølgod og høy på seg sjøl.

 

Anonymkode: 12e6f...fbd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Jeanett tenker når hun ser seg selv på skjermen. Jeg hadde blitt flau om det var meg. Stakkars Jerry. Hvorfor klager Jeanett på Jerry fordi han ikke jobber fort nok/bra nok? Hun gjør det jo ikke noe bedre selv. Selvinnsikt er kjekt å ha.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Hockeypulver skrev:

Lurer på hva Jeanett tenker når hun ser seg selv på skjermen. Jeg hadde blitt flau om det var meg. Stakkars Jerry. Hvorfor klager Jeanett på Jerry fordi han ikke jobber fort nok/bra nok? Hun gjør det jo ikke noe bedre selv. Selvinnsikt er kjekt å ha.

Helt enig. Hun virker jo ikke så veldig effektiv selv 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at logoen på genseren til Arber er sladdet (en lys collagegenser). Vet ikke om logoen hans er knyttet til f.eks arbeidsgiver, men uansett er det rart at Helly Hansen-reklamefigurene får fritt leide. 

Anonymkode: 1d877...f93

Det kan fort vekk være et samarbeid mellom HH og TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, loveli skrev:

Det kan fort vekk være et samarbeid mellom HH og TV2.

Jeg tenker at slik reklameplasseringer er noe av inntektene til programmet. Akkurat slik som Bergans er for 71g Nord. Det å få vise fram verktøy, arbeidsutstyr o.l. i beste sendetid foran hundretusenvis av seere bør være attraktivt. Noen plasser må jo programmet få inntektene sine ifra, dem "gir" jo ikke vinnerne en hytte ut av egen lomme.

Så er det mulig at TV2 har prøvd å få til et samarbeid med logoen til Arber også, men har fått nei. Derav sladdet. Har merket at nesten alle logoer på Arber sine klær er sladdet, så det kan jo hende Arber prøver å reklamere for utstyr som produksjonen ikke har avtale med. 

It's all about money. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at slik reklameplasseringer er noe av inntektene til programmet. Akkurat slik som Bergans er for 71g Nord. Det å få vise fram verktøy, arbeidsutstyr o.l. i beste sendetid foran hundretusenvis av seere bør være attraktivt. Noen plasser må jo programmet få inntektene sine ifra, dem "gir" jo ikke vinnerne en hytte ut av egen lomme.

Så er det mulig at TV2 har prøvd å få til et samarbeid med logoen til Arber også, men har fått nei. Derav sladdet. Har merket at nesten alle logoer på Arber sine klær er sladdet, så det kan jo hende Arber prøver å reklamere for utstyr som produksjonen ikke har avtale med. 

It's all about money. 

Anonymkode: 601c3...6fb

Arber jobber med e-sigaretter, og det er den logoen de sladder. Det er ikke lov å reklamere for e-sigaretter.

Anonymkode: 04e7b...e1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at slik reklameplasseringer er noe av inntektene til programmet. Akkurat slik som Bergans er for 71g Nord. Det å få vise fram verktøy, arbeidsutstyr o.l. i beste sendetid foran hundretusenvis av seere bør være attraktivt. Noen plasser må jo programmet få inntektene sine ifra, dem "gir" jo ikke vinnerne en hytte ut av egen lomme.

Så er det mulig at TV2 har prøvd å få til et samarbeid med logoen til Arber også, men har fått nei. Derav sladdet. Har merket at nesten alle logoer på Arber sine klær er sladdet, så det kan jo hende Arber prøver å reklamere for utstyr som produksjonen ikke har avtale med. 

It's all about money. 

Anonymkode: 601c3...6fb

Nettopp.

Samtidig, i fjor hadde vinnerparet til stadighet på seg de berømte kleshengerplaggene, men tviler på at Holsweiler ville samarbeide med TV2 mtp at klærne deres ble brukt som arbeidstøy, så det trenger ikke nødvendigvis å være et samarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Esra er nydelig ❤️

Anonymkode: 33baa...7d3

Enig. Sjeldent at jeg lar meg imponere gjennom fjernsyn, men Esra er jeg smått forelsket i. For en tvers igjennom herlig skapning. Naturlig sjarmerende væremåte man lett smelter av.

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utekjøkken- og hageuken er vanligvis en fryktelig kjedelig uke å se på, og årets utekjøkken- og hageuke var ikke særlig bedre heller. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som kicker på at Øyunn og Levi tar seg til rette på andre sine eiendommer, "bryter seg inn" og gjør hærverk og stjeler materialer? Greit nok at hyttene så litt forlatt ut, men standarden var OK på dem og tipper ingen eiere ønsker å frivillig gi noe fra seg noe sånn uten videre? 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som kicker på at Øyunn og Levi tar seg til rette på andre sine eiendommer, "bryter seg inn" og gjør hærverk og stjeler materialer? Greit nok at hyttene så litt forlatt ut, men standarden var OK på dem og tipper ingen eiere ønsker å frivillig gi noe fra seg noe sånn uten videre? 

Anonymkode: 601c3...6fb

Mener deltagerene har fått beskjed om at disse hyttene skal rives, og at de har lov til å forsyne seg av det de skulle finne i dem 😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da var enda en episode sett. Jeg vet at Mikkel er litt an ev type, men synes ikke det er nødvendig av Øyunn og si «jeg er smartere enn han», det finnes mange typer måter å være smart på, han har mye kunnskap om vektøy, og han prøver bare å hjelpe de rundt seg. Han virker som en veldig hyggelig og god person. Kanskje irriterende for noen, men da må de si i fra om at de ikke ønsker hjelp. 

Spoiler

Tror det er ganske tydelig fra det lille vi fikk se «i neste episode» hvem som kommer til å få gullhammeren. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ariana807 skrev:

Mener deltagerene har fått beskjed om at disse hyttene skal rives, og at de har lov til å forsyne seg av det de skulle finne i dem 😅

Åja, greit at dem hadde presisert dette under sendingen, slik at man ikke tror det jeg trodde... ;)

Eller gikk det meg hus forbi kanskje...

Anonymkode: 601c3...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ariana807 skrev:

Ja da var enda en episode sett. Jeg vet at Mikkel er litt an ev type, men synes ikke det er nødvendig av Øyunn og si «jeg er smartere enn han», det finnes mange typer måter å være smart på, han har mye kunnskap om vektøy, og han prøver bare å hjelpe de rundt seg. Han virker som en veldig hyggelig og god person. Kanskje irriterende for noen, men da må de si i fra om at de ikke ønsker hjelp. 

  Vis skjult innhold

Tror det er ganske tydelig fra det lille vi fikk se «i neste episode» hvem som kommer til å få gullhammeren. 

 

Skjønner hva du mener. Mikkel har sikkert mye kunnskaper, men han burde også ha selvinnsikt nok til å ikke gå andre på nervene med å til stadig gå rundt med hendene i lomma med belærende holdning. Det går man fort lei av. Øyunn kunne sikkert sagt ifra, men det er strengt talt Mikkel som oppsøke dem igjen og igjen, og å si ifra kan fort lage dårlig stemning i gruppa. Tror nok at Øyunn ikke mente det hun sa mat at hun var smartere, det var nok et utbrudd i affeksjon. Når det er sagt var det litt upassende sagt, og hun burde bitt det hele i seg. 

Anonymkode: 601c3...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, greit at dem hadde presisert dette under sendingen, slik at man ikke tror det jeg trodde... ;)

Eller gikk det meg hus forbi kanskje...

Anonymkode: 601c3...6fb

Det gikk deg hus forbi :) Det ble presisert rett før seansen med Øyunn og Levi.

Anonymkode: 30670...f2d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...