Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Paret vedkommende snakker om var med i sesong 2. Men det er riktig at de ikke vant. Brukeren husker nok bare feil siden det paret burde ha vunnet hvis det bare gikk på hytta, men hyttenaboene likte fetterne bedre.

Anonymkode: ff04b...89d

Husker ikke helt feil at det var et søtt par som vant, er var usikker på hvilken sesong det var. Trodde de hadde «hytta i skogen», men der blander jeg kanskje, så på bildene og det var «den sesongen ja». Hyttene på rekke og rad 😅

Var og et søtt par med i sesong 2, med hytta i skogen, men ja det var da fetterne vant. Uansett. Jeg blander litt, men det var et søtt par i første sesong som vant :) Jeg så strekt tatt hele sesong 1 og 2 rett etter hverandre, så er nok derfor jeg blandet 😅😂

Søkte på vinnere første sesong og fikk opp dette :) 

https://www.tv2.no/a/8972972/

Endret av Ariana807
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, Ariana807 said:

Husker ikke helt feil at det var et søtt par som vant, er var usikker på hvilken sesong det var. Trodde de hadde «hytta i skogen», men der blander jeg kanskje, så på bildene og det var «den sesongen ja». Hyttene på rekke og rad 😅

Var og et søtt par med i sesong 2, med hytta i skogen, men ja det var da fetterne vant. Uansett. Jeg blander litt, men det var et søtt par i første sesong som vant :) Jeg så strekt tatt hele sesong 1 og 2 rett etter hverandre, så er nok derfor jeg blandet 😅😂

Søkte på vinnere første sesong og fikk opp dette :) 

https://www.tv2.no/a/8972972/

Aha, beklager. Jeg var så skuffa over at det søte paret i sesong 2 ikke vant, så da gjorde jeg noen antakelser om hva du mente. My bad.

Den sesongen var det imidlertid ingen, så vidt jeg vet, som hylte "juks", slik som etter sesong 3. Jeg synes det søte paret i s2 fortjente hytten sin mer enn far og datter i s3. Og KK hadde jo den fineste og mest gjennomførte hytten. Jaja.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aha, beklager. Jeg var så skuffa over at det søte paret i sesong 2 ikke vant, så da gjorde jeg noen antakelser om hva du mente. My bad.

Den sesongen var det imidlertid ingen, så vidt jeg vet, som hylte "juks", slik som etter sesong 3. Jeg synes det søte paret i s2 fortjente hytten sin mer enn far og datter i s3. Og KK hadde jo den fineste og mest gjennomførte hytten. Jaja.

Går her fint, var litt min feil også som blandet sammen par/hytter/sesonger 😄

Skrevet
På 16.9.2020 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som kicker på at Øyunn og Levi tar seg til rette på andre sine eiendommer, "bryter seg inn" og gjør hærverk og stjeler materialer? Greit nok at hyttene så litt forlatt ut, men standarden var OK på dem og tipper ingen eiere ønsker å frivillig gi noe fra seg noe sånn uten videre? 

Anonymkode: 601c3...6fb

Disse hyttene tilhører Merkantilbygg (som eier de 4 hyttene i programmet)— disse hyttene skal rives eller oppgraderes før salg. 

Anonymkode: 4016c...d65

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som reagerte på Mikkel sin kommentar i går om at de andre parene puster dem i nakken? 
Er ikke det en litt rar ting å si med tanke på at det er andre par som har vunnet flere konkurranser enn de hadde?
Syns rett og slett det virket litt breialt...

• Liker 21
Skrevet
8 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Bare jeg som reagerte på Mikkel sin kommentar i går om at de andre parene puster dem i nakken? 
Er ikke det en litt rar ting å si med tanke på at det er andre par som har vunnet flere konkurranser enn de hadde?

Jeg er en av de som syns han er så breial at jeg får mark. 

Syns han blir mer og mer uspiselig for hver episode som går jeg da.😂

Anonymkode: 12e6f...fbd

• Liker 17
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en av de som syns han er så breial at jeg får mark. 

Syns han blir mer og mer uspiselig for hver episode som går jeg da.😂

Synes ikke det gjør så mye jeg. De kan jo åpenbart mye mer enn de andre. Ikke at de er verdensmestere ellerno, mer at de andre er usedvanlig dårlige på oppussing, kanskje med unntak av Esra og Arber.

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, Angelheart2 skrev:

Hahaha jeg reagerte også på den og kommenterte her hjemme at det var en merkelig ting å si.

Jeg tenker vel at det han mente var puster dem i nakken med tanke på hvor gode de er blitt til å snekre feks- ikke egentlig hvordan de ligger ann i konkurransen. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes Mikkel får ufortjent mye pes her, han er jo flink, kan snekre og hjelper tom de andre. 

Janteloven tar han her... vi skal vel helst ikke skryte av oss selv, ikke en gang når vi er skikkelig gode på noe. 

Jeg tør ikke en gang tenke på hvor mye vondt han har, som jobber så hardt med kunstig kne og hofte. Han må ha dritvondt. 

Jeg sitter og krysser fingrene for Esra og Arber. Jeg håper så at de vinner. 

Anonymkode: 824d0...d66

• Liker 15
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Janteloven tar han her... vi skal vel helst ikke skryte av oss selv, ikke en gang når vi er skikkelig gode på noe. 

Nope. Det som tar han er at han tror han er best og samtidig mener dette er en lett match, men likevel ikke vinner nok gullhamre eller leder programmet. 

Anonymkode: 601c3...6fb

• Liker 3
Skrevet
På 17.9.2020 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Ja så den men ser ikke noen a sommerhytta hyttene her. 🤔

Her er foto fra finn 🙂

Spoiler

Så på prospektet til Nosa nå, og hyttene er nok solgt eller fjernet, de har kanskje oppdaget at dette lå ute. Hyttene på bildet er kalt Midtstua, Pålsbu ,Fjordgløtt og Solbakken (tok skjermbilder, og det stemmer veldig med beliggenhet og utseende ). En av de er den lille i midten, som ingen av lagene har. En lå ikke på prospektet, og det er nok vinneren. 

IMG_4503.JPG

Anonymkode: 18e78...437

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er foto fra finn 🙂

Vis skjult innhold

Så på prospektet til Nosa nå, og hyttene er nok solgt eller fjernet, de har kanskje oppdaget at dette lå ute. Hyttene på bildet er kalt Midtstua, Pålsbu ,Fjordgløtt og Solbakken (tok skjermbilder, og det stemmer veldig med beliggenhet og utseende ). En av de er den lille i midten, som ingen av lagene har. En lå ikke på prospektet, og det er nok vinneren. 

IMG_4503.JPG

Anonymkode: 18e78...437

Kan dere vær så snill slutte med å spekulere over hvilke hytter som ligger ute til salgs? Dette er en gruppe for det som skjer på TV. Plutselig har dere røpet noe som avslører vinneren for alle.

Anonymkode: 63678...e22

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere vær så snill slutte med å spekulere over hvilke hytter som ligger ute til salgs? Dette er en gruppe for det som skjer på TV. Plutselig har dere røpet noe som avslører vinneren for alle.

Anonymkode: 63678...e22

Veldig enig! Jeg er IKKE interessert i å vite noe om hvilke hytter som er til salgs eller ikke. Jeg følger episodene for å få med meg hva som skjer NÅ (ja, jeg vet det er opptak☺️).

Anonymkode: 970ab...b0f

• Liker 12
Skrevet

Dere som prøver å spoile kan ta dere en svær bolle! Så sjukt unødvendig.

Anonymkode: 4d39f...c92

• Liker 12
Skrevet
På 15.9.2020 den 20.32, bopera skrev:

Det kan hende at Helly Hansen har inngått en avtale med produksjonsselskapet, at de betaler en sum for å få vise frem produktene sine gjennom Jeanett og Jerry? 

Ene dommeren, snekkeren, går også med Helly Hansen-bukse. Helly Hansen Workwear. J&J har også brukt noe fra HH Workwear. 

Anonymkode: 1368c...88a

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Egentlig ganske sjokkerende hvor dårlig det står til hvordan man skal bruke for eksempel en malerkost, eller forskjellige verktøy.  

Anonymkode: d82e2...ec8

Enig. De bruker stikksag veldig mye i situasjoner hvor jeg tenker at kappsag må være et åpenbart valg. 

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig ganske sjokkerende hvor dårlig det står til hvordan man skal bruke for eksempel en malerkost, eller forskjellige verktøy.  

Anonymkode: d82e2...ec8

Det er jo nesten et krav for å få være med i programmet 😅 Er litt overraska over at blått lag er med, da de kan så mye fra før av.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Ariana807 said:

Det er jo nesten et krav for å få være med i programmet 😅 Er litt overraska over at blått lag er med, da de kan så mye fra før av.

Jostein i sesong 3 kunne jo også i overkant mye egentlig. Har stusset på kritikken mot KK fordi de kunne "for mye" design, når kritikerne som regel heiet på Jostein som har snekret hele livet.

• Liker 4
Skrevet

Mikkel og Cornelius er flinke, men de har elendig smak når det kommer til farger og interiør🤮 De blå flisene er utdatert så det holder, og det gjorde det enda styggere med de grå flisene de skal ha i dusjen. Smaken er som baken, men det må da finnes grenser

Anonymkode: 16b9f...391

• Liker 26
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mikkel og Cornelius er flinke, men de har elendig smak når det kommer til farger og interiør🤮 De blå flisene er utdatert så det holder, og det gjorde det enda styggere med de grå flisene de skal ha i dusjen. Smaken er som baken, men det må da finnes grenser

Anonymkode: 16b9f...391

Synes alle hadde stygge flisvalg denne uken jeg. Så ikke ut som om de hadde så stort utvalg å velge av heller. 

Anonymkode: adbce...375

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...