Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Lars i hver finale: dere skulle hatt en dag til. 

Enig, så hvorfor får de ikke det? For uka de har er vel ikke en hel uke? 

Endret av Elhaym
Posta for tidlig
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde far og sønn kom til å vinne siden de er eneste med noe erfaring.

Men etter å ha sett kjøkken og soveromsuken. Vel tror de kommer til å tape fordi de har NULL kunskap om styling. Her bygges alt rundt bikkjene.

Liker hunder jeg å, har flere. Men man bygger da ikke en hel hytte rundt hundene??? 😐 

D gulvet de har valgt å ha i hele hytta er GRUSOMT. Rett og slett GRUSOMT STYGT. 

Kjøkkenet dems ble altfor massivt til en hytte også.

• Liker 16
Skrevet

Tror jeg har blitt kjærring 😂😂 Likte først ikke Øyunn noe spesielt, så syntes jeg hun kom seg veldig. Så var jeg innom instaprofilen hennes og da tapte hun seg igjen 😂

Men så er vel jeg langt unna målgruppen. 

Anonymkode: 2b398...345

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er det som er feil med instaprofilen hennes?

Anonymkode: 6f142...6da

• Liker 6
Skrevet

Ser det blir nevnt at blått lag er så flinke, men det er jeg ikke enig i. Ja, de kan å snekre, men de kan ingenting om interiør og design. De kjører på med maskuline manneting og ting som passer til hundene, men har absolutt ingen myke materialer slik at alt blir hardt og kaldt. 

Jeg synes Esra og Arber er flinke, men denne uken tror jeg faktisk at Øyunn og Levi hadde vunnet om de hadde kommet bare litt lengre. De har fine farger og materialer som går godt sammen. Jeanett og Jerry hadde klart seg bedre om de hadde klart mer av det byggtekniske, og tror hun mister motivasjonen litt fordi hun aldri rekker å gjøre nok av det hun er god på. 

Anonymkode: 53e80...660

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det blir nevnt at blått lag er så flinke, men det er jeg ikke enig i. Ja, de kan å snekre, men de kan ingenting om interiør og design. De kjører på med maskuline manneting og ting som passer til hundene, men har absolutt ingen myke materialer slik at alt blir hardt og kaldt. 

Jeg synes Esra og Arber er flinke, men denne uken tror jeg faktisk at Øyunn og Levi hadde vunnet om de hadde kommet bare litt lengre. De har fine farger og materialer som går godt sammen. Jeanett og Jerry hadde klart seg bedre om de hadde klart mer av det byggtekniske, og tror hun mister motivasjonen litt fordi hun aldri rekker å gjøre nok av det hun er god på. 

Anonymkode: 53e80...660

Enig. Blått lag tror jeg ikke kommer til å vinne. I tillegg ser man at de ikke alltid gjør ting Lars er fornøyd med, og da har de heller ikke 'fagmannen' på sitt lag. 

Alt er laget utifra Mikkels ønsker. Som jeg skrev lenger opp føles det som de kommer til å kjøpe hytta uansett. Sist ukesfinale viste Mikkel sitt sanne jeg da Arber og Esra vant. 

Tror Øygunn og Levi hadde vunnet om de hadde litt mer tid jeg og. De lager veldig koselige ting. Arber og Esra lager fine ting, men det er litt sterilt for meg. 

Syns synd på Jerry og Jeanett

Anonymkode: 7b2c1...898

• Liker 2
Skrevet

Veldig enig. De to gutta kjører ivei uten å tenke noe annet enn "Dette blir bra med hundene"

Er det sånn at de har forkjøpsrett de som har bygd hytta men ikke vinner?

Skrevet

Hvis gutta hadde vært smarte, så hadde de stylet hytta for å få seg gullhammere. Det er jo da sjansen øker for å vinne hytta, og om de da skulle vinne så kunne de jo bare ha fjerne stylingen igjen dersom de vil ha det så strippet og minimalistisk som det ser ut til. Vær litt strategisk liksom? En duk, stearinlys, bilder på veggen, myke puter, et teppe på gulvet... Alt kan fjernes igjen. 

Det er greit at man skal være tro mot seg selv, men det er jo en konkurranse, og man må jo ha en strategi. Hva er vitsen med å bygge hytta for hundene og drite i dommerne som de sier, hvis det minsker sjansen for å vinne til slutt? Da er jo alt helt bortkastet uansett. 

Anonymkode: 53d0d...0cd

• Liker 18
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er feil med instaprofilen hennes?

Anonymkode: 6f142...6da

Lurer jeg på også 🤔

Endret av Betty Brus
  • Liker 2
Skrevet

Er jeg den eneste som liker at det blå laget kjører med sin egen stil 😅 jeg ville gjort det samme selv, er jo for seg selv at man lager hytta 😅

Supert at de har valgt å forme den rundt hundene 👌🏻

• Liker 5
Skrevet

Men, kjøkkenstolene til det blå laget: er det noen som kjenner igjen de, og vet hvor de er kjøpt?

Skrevet
På 4.8.2020 den 15.12, AnonymBruker skrev:

Ser at sommerhytta snart starter. Utifra tidligere år så er det gjerne menn eller homofile som vinner. I år er et utenlandsk par med. Jeg tror de vinner og blir dommernes favoritter da man idag skal være så innvandrervennlige.

Flere som skal følge med, og hvem tror dere vinner?

https://www.tv2.no/underholdning/11286131/?fbclid=IwAR1IyzfD0hUmXMIxcKoR_6n4Rt3lTCfAWHy2oWO8CWTHc44x7L4pd-vYEY8

Anonymkode: 27770...1cb

De er ikke et utenlandsk par. Begge er født og oppvokst i Norge. Men foreldrene er vel fra Kosovo hvis jeg husker rett. De gjør jo faktisk en utrolig bra jobb, og vel fortjent seier i begge ukene de vant. Er jo forøvrig bare de og Mikkel/Cornelius som klarer å gjøre jobben noen lunde ferdig.

Forøvrig er det vel utenlandsk innslag på en eller annen måte hos alle 4 parene. Jerry er jo svensk, Mikkel er dansk. Hvor Levi er fra vet jeg ikke. Men han har ihvertfall utenlandske aner.

• Liker 14
Skrevet
På 20.8.2020 den 22.14, Wera1 skrev:

Hva hvis noen har like mange siste uka?

Da er det vel det paret naboene stemmer på som vinner. Mener det har vært slik ihvertfall.

Skrevet
17 timer siden, KittySnow skrev:

Veldig enig. De to gutta kjører ivei uten å tenke noe annet enn "Dette blir bra med hundene"

Er det sånn at de har forkjøpsrett de som har bygd hytta men ikke vinner?

De får tilbud om å kjøpe den til innkjøpspris.

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Kjetil E skrev:

De er ikke et utenlandsk par. Begge er født og oppvokst i Norge. Men foreldrene er vel fra Kosovo hvis jeg husker rett. De gjør jo faktisk en utrolig bra jobb, og vel fortjent seier i begge ukene de vant. Er jo forøvrig bare de og Mikkel/Cornelius som klarer å gjøre jobben noen lunde ferdig.

Forøvrig er det vel utenlandsk innslag på en eller annen måte hos alle 4 parene. Jerry er jo svensk, Mikkel er dansk. Hvor Levi er fra vet jeg ikke. Men han har ihvertfall utenlandske aner.

Tror Esra har norsk mor og albansk far. De er kjempeflinke og har fortjent det de har vinni så langt! 😊

Anonymkode: c5328...ac0

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror Esra har norsk mor og albansk far. De er kjempeflinke og har fortjent det de har vinni så langt! 😊

Enig, de er unge, dyktige og viser stort pågangsmot. Har de helt klart som mine favoritter.

Tror Mikkel og Cornelius (som og er veldig flinke) er de eneste som faktisk kan slå dem. Av det vi har sett av de to andre parene så langt er det ingen ting som tyder på at de er i nærheten av å kunne vinne.

• Liker 5
Skrevet
På 4.9.2020 den 13.57, Elhaym skrev:

Lars i hver finale: dere skulle hatt en dag til. 

Enig, så hvorfor får de ikke det? For uka de har er vel ikke en hel uke? 

De jobber mandag til fredag, men om de skulle fått en ekstra dag måtte vel hele crewet også jobbet på lørdag, så det hadde vel ikke vært ideelt det heller. Det gir jo også deltakerne en mindre hviledag i helgen.

Skrevet
På 5.9.2020 den 13.41, Kjetil E skrev:

De får tilbud om å kjøpe den til innkjøpspris.

Hva er innkjøpspris på en sånn hytte da?

Skrevet

Det er jo helt fail at de har så dårlig tid! Blir liksom bare tid til de mest grunnleggende tingene, og ikke det én gang. Det er jo gøy å se på farger, styling og hjemmesnekrede møbler også, ikke utslitte mennesker som kun klager (med grunn) og ikke kommer i mål? 

Virker som at tiden er fastsatt av håndverkere som ikke forstår at «mannen i gata» bruker hallet lenger tid... tragisk opplegg. 

Anonymkode: 1f7d3...4cd

• Liker 8
Skrevet
På 5.9.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Vinni? 🤔

Anonymkode: 1f7d3...4cd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...